|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-02-2009, 15:13 | #31 |
Reputacja: 1 | Na okładce 2 edycji jest Vader, a na rozszeżonej jest sokół milenium, edycja rozszeżona jest trochę bogatrza. Jeśli chodzi o system to zwykle dwa trafienia z blastera kończą się śmiercią lub trwałym kalectwem . |
03-02-2009, 15:54 | #32 |
Reputacja: 1 | Według mnie heroic, bo dzika kostka robi swoje W jednej sesji (prowadzonej z humorem) kolega (pirat) przegrał w kości swoje kolczyki i puszkę spreyu (nikt nie wie skąd ją miał) a drugi (mechanik/pilot) przegrał także w kości prawo do pomalowania statku. Najważniejsze przegrali z NPC-cowy droidem typu R2D3 bo miał niesamowite szczęście na dzikiej kości. Od tamtej pory lataliśmy USS Junk pomalowanym w barwach rebeli (czas przygody - przed epizodm IV) ot taki kwiatek mi się przypomniał. |
03-02-2009, 17:01 | #33 |
Reputacja: 1 | Potrzebuje jeszcze jednego, dwóch graczy. Kiedy tylko się zgłoszą zaczynamy sesje. |
03-02-2009, 20:30 | #34 |
Reputacja: 1 | Chodziło mi o czas, w którym rozgrywać będzie się sesja. |
03-02-2009, 20:36 | #35 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
03-02-2009, 20:47 | #36 |
Reputacja: 1 | Jeszcze pytanko co do mechaniki: jak ilośc przeznaczonych na moc kostek przekłada się na liczbę znanych mocy? powiedzmy ze przeznaczam 1D na sense, i 1 D na control , więc ile mocy mogę wybrać?
__________________ Srebrny w mózgu chip wolnym czyni mnie gdy zespolony z metalem dostrajam się |
03-02-2009, 20:59 | #37 |
Reputacja: 1 | Po raz kolejny "o ile pamiętam" to na początek jedna moc na jeden rodzaj niezależnie od ilości kości. Czyli. 1d sense, 1d control = 1 moc sense, jedna control 2d sense, 1d alter = 1moc sense, jedna alter oczywiście można brać moce wykorzystujące więcej niż jeden aspekt mocy. np. mając 1d z sense, alter i control, "przysługują mi trzy moce, więc mogę wziąć moc z control, +moc z sense + moc sense,control |
03-02-2009, 21:13 | #38 |
Reputacja: 1 | Mistyk - umiem czytać Jednak czas pomiędzy II a III epizodem jest rozległy i chociaż wielkim znawcą nie jestem, wolał bym jaśniejsze określenie czasu. W końcu zaawansowanie wojny klonów ma nie małe znaczenie, a ci co się nie znają aż tak dobrze na tym okresie zawszę mogą odwiedzić kilka obszernych stron poświęconej tematyce SW i na pewno zaopatrzą się w niezbędne informacje. |
04-02-2009, 01:35 | #39 |
Reputacja: 1 | Jest to rok 21 BBY, czyli rok po wydażeniach z II części. |
04-02-2009, 21:46 | #40 |
Reputacja: 1 | Potrzebny jest jeszcze conajmniej jeden gracz, jeśli ktoś się zgłosi, jutro zaczniemy sesje. Jeśli nie, czekamy. |