|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-09-2010, 22:57 | #11 |
Reputacja: 1 | Hmm, dawno mnie nie było więc rad jestem ze trafiła się w końcu jakaś Fallout realm sesja. Co do postaci to jeszcze pokombinuję, ale już chciałbym zaklepać miejsce. Jeśli dobrze zrozumiałem Intro to raczej nie napalać się na jakiegoś strzelca z broni palnej, bo broń takowa jest towarem nieosiągalnym nie mówiąc o samej amunicji. W przeciwieństwie do Fiath nie mam nic przeciwko esejom ani nowelom na łamach forum, więc ostrzegam, że potrafię się rozpisać jeśli mam o czym i wolną rękę.
__________________ Jeśli coś musisz zrobić to to zrób a nie gadaj o tym |
23-09-2010, 12:14 | #12 |
Reputacja: 1 | Właśnie tak jest Sagon. Wystrzały z broni palnej słychać w Bluff i okolicach niezwykle rzadko, a jeśli już słychać, to na ogół jest to któraś z wiatrówek, do których względnie łatwo spreparować kulki, lub prawdziwa broń palna kogoś przejezdnego. Ewentualnie co jakiś czas Enroze sprawdza wytwarzany przez siebie śrut na swojej dwururce. Wtedy przez pół dnia potrafi z niej strzelać i nikt nie zbliża się wówczas do jego szopy Oczywiscie możecie spróbować uzasadnić w historii posiadanie broni palnej, jednak musicie pamietać o jej nieosiągalności, zawodnosci, unikalności i generalnie nieużywalności. Dzikie Bille Hickoki odpadają. No i uwaga do tej informacji. Jeśli się okaże, że parę osób w drużynie ma gnata, to kierując się subiektywną oceną waszych uzasadnień usuniemy taką broń prawie wszystkim pozozstawiając tylko jedną w drużynie. Zalecam więc ostrożność
__________________ "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" Benjamin Franklin |
23-09-2010, 21:04 | #13 |
Reputacja: 1 | Ciekawa rekrutacja, mało jest sesji post apokaliptycznych i możliwe że napiszę kartę postaci. Szkoda że musimy się ograniczać do mieszkańców Bluff no ale.. zobaczymy. Mam też kilka pytań. Starsze postaci posiadają większe doświadczenie i więcej jakiś tam punktów, a jak w negatywny sposób odbija się na nich starość? Czy jeśli stworzę sobie postać o tragicznych umiejętnościach walki ma to sens czy trzeba mieć broń i umieć ją zastosować by przeżyć? Pozdrawiam (Hej Gepard:P) EDIT: Tworzy się dzikuska z plemienia :PP Skupiłam się na walce wręcz, charyzmie i troszkę na leczeniu
__________________ In the misty morning, on the edge of time We've lost the rising sun Ostatnio edytowane przez Kerm : 24-09-2010 o 16:23. |
24-09-2010, 11:13 | #14 |
Reputacja: 1 | Starość będzie się odbijać na postaciach w sposób storytellingowy - opisowo w treści. Mechanicznie zaś będą po prostu rzadziej awansować. Co do konieczności posiadania broni i umiejętności obrony, to mogę tylko powiedzieć, że konflikty międzyludzkie widzimy jako integralną i ważna cechę świata fallouta. Jeśli nie umiesz walczyć o przeżycie, musisz wiedzieć jak przetrwać bez walki. Sens więc jak najbardziej jest w tworzeniu takiej postaci pod warunkiem dania jej innych atutów i niezapominania w trakcie rozgrywki o wadach.
__________________ "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy" Benjamin Franklin |
24-09-2010, 20:24 | #15 |
Reputacja: 1 | Ha! Grafik tygodnia mi się zmienił! Przy tempie jaki ma być w sesji spokojnie wyrobię, karta już w sumie prawie gotowa. Dla innych graczy: robię naukowca skierowanego w medycynę, z cech fizycznych będzie dość zręczny aby ładnie ciąć i nie dać się trafić. Ostatnio edytowane przez Fiath : 24-09-2010 o 20:28. Powód: było pytanie, ale nie ważne |
25-09-2010, 23:57 | #16 |
Northman Reputacja: 1 | Kusząca rekrutacja. Zastanawiam się już od jakiegoś czasu czy dam radę pociągnąć trzecią sesję w razie przyjęcia. Żałuję, że nie wziąłem udziału w niedawno zakończonej rekrutacji i przeleciało przed nosem Nie chcę żałować raz drugi. Dobrze, że daliście dużo czasu na tworzenie kart. Szkoda jednak, że takie szybkie tempo ma być. Myślę nad postacią. Nie znam systemu, tym bardziej mechaniki, więc potrzebowałbym pomocy z tym drugim. Neila Younga już nie słychać w pierwszym poście |
26-09-2010, 11:06 | #17 |
Reputacja: 1 | tu jest mechanika żywcem z gry fallout, to co trzeba jest opisane :] A sesje...osobiście mogę ciągnąć do 4 (w wakacje do 6) więc nawet jeżeli jesteś początkująca, o ile naprawdę chcesz zagrać, nie będzie problemu, tyle mogę ci obiecać. Tępo nie będzie szybkie, jakby nie spojrzeć do póki nie ma jakiejś walki czy nagłych wydarzeń pojawią się raptem max.2 posty na tydzień od osoby. Z kolei podczas nagłych wydarzeń gdy tępo spada do 3dni na post, wielkość postów też można lekko zaniżyć. Tak więc zachęcam do udziału Campo. e-maile o nazwie [KP](Fallout: Kartiyan)Rave zostały wysłane, proszę o jakieś potwierdzenie. Zawartość wiadomość to wyłącznie karta, oraz plik .doc z dokładnie tym samym + awatarem. Ostatnio edytowane przez Kerm : 26-09-2010 o 19:43. Powód: Regulamin LI |
26-09-2010, 13:27 | #18 |
Reputacja: 1 | Campo Viejo - oczywiście pomożemy z mechaniką Najważniejszy jest opis/historia postaci.
__________________ "Kobieta wierzy, że dwa i dwa zmieni się w pięć, jeśli będzie długo płakać i zrobi awanturę." Dzienniki wiktoriańskie |
26-09-2010, 17:58 | #19 |
Reputacja: 1 | jeszcze jedno pytanko odnośnie mechaniki gry. w Fallout'cie są jeszcze perki czyli dodatkowe bonusy dla naszej postaci co kilka lvli. czy tutaj też zamierzacie coś takiego wprowadzić czy nie, albo jaką alternatywę widzicie?
__________________ Jeśli coś musisz zrobić to to zrób a nie gadaj o tym |
26-09-2010, 21:35 | #20 |
Reputacja: 1 | Nie jest to Łaska vol.2, ale zapowiada się równie dobrze! Postaram się napisać kartę, nie wiem kogo będzie przedstawiać. Raczej nie będzie to rodzaj uniwersalnego zabijaki. PS. Czy to Warhammer, czy Fallout, czy Mag, barman zawsze trzyma wielką strzelbę za ladą PS2. Gdzie się podział tekst rekrutacji? Bo ja tu chciałem się wczuć w klimat, a pustki widzę...
__________________ gg: 8688125 A po godzinach, coś do poczytania: [nie wolno linków w podpisie, phi] Ostatnio edytowane przez Jakoob : 28-09-2010 o 09:28. |