| [rekrutacja dodatkowa D&D, ed. 3,5] Klinga snu Cytat: "Nasi informatorzy donieśli nam o miejscu ukrycia klingi. Posiada ją człowiek zwany Bliznookim. Jego siedziba znajduje się w Barforst. Brak ochrony i potężnej magii. Działajcie według wcześniejszych ustaleń.
Wyznawcy oka"
Chmury rozwiała popołudniowa wichura, jednak blask księżyca dawało niewiele światła. Noce o tej porze roku były długie i ciemne. Mieszkańcy po zmroku zamykali się w przytulnych bezpiecznych domach, karczma świeciła pustkami. Karawana w takich zaspach nie miała szans przedrzeć się do miasteczka toteż ludzie musieli już korzystać z wcześniej poczynionych zapasów. Coraz częściej dało się słyszeć wycie wilków w oddali, one też nie miały łatwo tej zimy. "Droga Melanie
Moi podopieczni są coraz bystrzejsi i silniejsi. W takim tempie niedługo już będę mógł ich szkolić. Do tego ta ich niecierpliwość i chęć ujrzenia świata. Ehh pamiętasz jak nas rwało ku przygodzie? W nich też budzi się zew. Jednak oni będą lepiej przystosowani niż my kiedyś. Mają talent, ich krew aż wrze na treningach.
Ja czuję się już staro, byłem u zielarki Srecce. Musiała przyrządzić wywar na stawy bo zimno doskwiera mi coraz bardziej. Czasami przyłapuję się na coraz dłuższym spaniu. Guśnieję Melanie.
Co u Ciebie? Nadal dokuczasz temu 'podlotkowi', jak zawsze zwałaś braciszka? Współczuję mu jeśli wciąż kipisz takimi pomysłami jak niegdyś.
Masz wiadomości od Mistrza? Nie mogę się z nim skontaktować, jego magiczna kula nie odpowiada od miesiąca.
Odpisz szybko!
Gorące pozdrowienia, Taz.
P.S Ostrze bezpieczne."
Cień był szybki. Wydawał się znikać i natychmiast pojawiać w innym miejscu. Wprawne oko zauważyłoby jednak szybkie susy. Nienaturalnie szybkie.
Wciąż korzystając z ciemności doskoczył plecami do muru. Zdjął grubą rękawicę, palce przyłożył do ust. Chuchnął kilka razy ogrzewając je. To co zrobił później z daleka wyglądałoby na wariacki taniec świetlików. W rzeczywistości jednak palce poruszyły się w zawiłym geście. Otoczyła je natychmiast wstążka żółtego światła. Zawirowała wokół dłoni i wystrzeliła w górę, materializując się w linę. Cień w mgnieniu oka znalazł się na dachu. Podszedł to okna, sztyletem podważył wewnętrzny haczyk mocujący okiennice.
Był w środku. Mały gabinet nie był oświetlony. On jednak widział wyraźnie. Podszedł do drzwi nasłuchując. Gdy się upewnił, że nikt mu nie przeszkodzi, zdjął drugą rękawicę. Uklęknął i zaczął rysować na podłodze niewidoczne znaki. Po wypowiedzeniu słów mocy, znaki nabrały niebieskiego blasku. -Cóż, w końcu nie będziesz sprawiał więcej problemów. Po czym aktywował portal.
-------------------------------------------------------------------------
System: Dungeons & Dragons wersja 3.5
Świat: autorski
WANTED
Poziom postaci:3
Wyposażenie postaci: 3100 sz na wykupienie dowolnego ekwipunku
Można skorzystać z "księgi broni i ekwipunku" z następujących stron:
21-32,36
Ponadto z podręcznika MP, ze stron:
230 (eliksiry i olejki) cenowo tylko do 250 sz włącznie
Charakter: dowolny nie-zły (preferowany dowolny dobry)
PW: będę sam losował
Preferowane klasy: walczące, czarujące, skradające (im bardziej zróżnicowana drużyna tym lepiej
Rasa: dowolna
Punkty do rozdania na atrybuty: każdy atrybut na poziomie 10 + 18 punktów.
Robicie to na zasadzie: każdy atrybut na 10, później rozdajecie te 18 punktów (do 18 max), a następnie modyfikujecie w zależności od rasy. Dzięki temu można mieć na start atrybut na max 20, a na min 8.
Dodatkowo: niezbędna charakterystyka postaci wraz z opisem. Im ciekawsza i bardziej wyróżniająca się postać tym lepiej.
Historia nie ma być opowiadaniem całego, życia. Proszę przede wszystkim o opisanie momentów zwrotnych w życiu śmiałka (m. in. dlaczego został poszukiwaczem przygód, jakie były powody odejścia z rodzinnego domu czy organizacji...). Jeżeli chce się opisać w jaki sposób wyuczyło się atutów to tylko do poziomu drugiego, bo poziom trzeci zdobyło się podczas nauk u pewnej osoby
Dobrze by było skupić się bardziej na charakterze niż historii (to można wymyślać i dostosowywać w trakcie kampanii.
-----
Kartę utworzoną w PCprofiler proszę przesłać na e-mail. Link do poradnika tworzenia postaci i programu tutaj.
Z powodu braku oprogramowania Microsoft Office, proszę o nadsyłanie historii/charakterystyki postaci w formie plików z rozszerzeniem .txt (notatnik)
e-mail: vangard@interia.pl | Cytat:
Świat zamieszkują przede wszystkim ludzie i to przez nich jest zdominowany. Tworzą oni największe państwa, rzadko utrzymujące pokój między sobą. Powszechne są zbrojne napaście i liczne dworskie intrygi. Ludzie są egocentryczni, toteż, przeciętny człowiek (rzemieślnik, chłop), rzadko ma styczność z innymi rasami, które albo traktuje pobłażliwie, czy podejrzliwie, albo się obawia, boi, lub po prostu zazdrości.
Elfy zamieszkują ogromne puszcze, gdzie tworzą małe odizolowane społeczności, zbierające się i łączące w jeden system społeczny w szczególnych przypadkach (wojny, ważne święta).
Krasnoludy żyją w górskich fortecach, których właściwa przestrzeń znajduje się pod ziemią. Podczas gdy elfy cenią sobie rządy wspólnoty, o tyle krasnoludy mają jeszcze bardzie scentralizowane rządy niż ludzie.
Gnomy lubią niezależność i utrzymywanie swoich siedzib i wynalazków w tajemnicy. Może więc być tak, że ludzie żyją sobie w sąsiedztwie gnomów nie zdając sobie sprawy z ich istnienia.
Niziołki lubią uprawiać rolę, nie tworzą więc dużych siedzib. Rządzą się wspólnie, żyją wspólnie i ogólnie wszystko traktują jako wspólnotę.
Mieszańce (półelfy i półorki) nie tworzą jednolitych społeczności. Mieszkają i wychowują się zazwyczaj w tych środowiskach, z którego wywodzi się matka. Z czasem jednak dwoistość natury każe im zamieszkać w środowisku drugiego rodzica. Nigdzie nie czują się jednak doskonale, zostają więc raczej podróżnikami.
Ludzie raczej magii się boją, bo jej nie znają. Choć wiedzą że potrafi nieść dobro i pomagać, historia pokazuje że wszelkie kataklizmy i nieszczęścia spowodowała właśnie magia. Czarodzieje, rezydują raczej w luksusach w mieście budząc respekt, Zaklinacze natomiast to często wioskowi szamani i zielarze.
Kapłani są wszędzie i wszędzie krzewią swoją religię, zaszczycając tych co na to zasługują łaskami swych bóstw.
Każda rasa i każda społeczność żyje w ciągłym napięciu i niepewności, bo co rusz z gór schodzą orki i gobliny, z lasów wychodzą przeróżne monstra, na cmentarzach budzą się umarli, a z pod ziemi atakują mroczne elfy.
Trzema słowami: stereotypowy świat fantasy.
| Pierwotna rekrutacja: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...linga-snu.html ([D&D, ed. 3,5] Klinga snu)
Sesja: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html
Komentarze do sesji: http://lastinn.info/komentarze-do-se...linga-snu.html
-----
Szukam 3, słowem trzech graczy chcących wziąć udział w epickich walkach, szaleńczych pościgach, rozwiązywaniu skomplikowanych łamigłówek, dworskich intryg i co tylko dusza zapragnie. Zjedziecie cały świat, zdobędziecie szczyty i zbadacie podziemia bo planuję dłuższą kampanię.
Jeżeli chcesz grać to musisz zadeklarować się, że będziesz pisał/a systematycznie i na czas bo jak na razie został mi tylko jeden gracz intensywnie zainteresowany sesją.
Chcę pisać średnio 1-2 posty na tydzień: post mg, 3 dni dla graczy i 1-2 dla mg.
Do dialogów i walk używamy google docs. Boje będą rozgrywane zazwyczaj z mechaniką pełną ale nie zawsze.
Termin rekrutacji: aż będzie pięciu graczy. Zaraz po otrzymaniu akceptowalnej karty postaci, gracz będzie dołączał do sesji.
Serdecznie zapraszam
Ostatnio edytowane przez Vangard : 04-12-2010 o 21:17.
|