|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-12-2010, 10:51 | #1 |
Reputacja: 1 | [18 + Zew Cthulhu] - MISTERIUM - REKRUTACJA DODATKOWA Rekrutacja dodatkowa. Witam. Szukam jednej – góra dwóch osób jako osoby wpierające do sesji „Misterium” Link do sesji: http://lastinn.info/sesje-rpg-horror...misterium.html (niestety bez pierwszego posta, ponieważ utrata danych uniemożliwiła jego odzyskanie, podobnie jak uniemożliwiła odzyskanie danych dotyczących rekrutacji. [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=G-_nFaKigDU&feature=related[/MEDIA] TECHNIKALIA Jak już napisałem – szukam jednaj, góra dwóch osób (płeć dowolna), które wejdą do przygody w pewnym jej momencie na ściśle określonych zasadach (troszkę ograniczę historię bohatera a w zasadzie określę powiązania z fabułą – szczegóły – gdzie i jak postacie przyłączą się do sesji - podam jedynie na PW by nie psuć zabawy graczom już grającym). Sesja jest storytellingiem z elementami mechaniki (ja wykonuję rzuty za graczy przygotowując swoje posty dla nich). Czego wymagam od graczy: BARDZO WAŻNE!!!! 1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz w tygodniu. Piszemy je z chęcią nie z przymusu. 2. Nie wymagam czytania wcześniejszej sesji (nawet może to popsuć nieco przygodę) ale oczywiście tego nie zabraniam. 3. Wymagam postaci jak najbardziej normalnej, osadzonej w „realiach” 1921 roku. 4. Nie wymagam znajomości systemu Zew Cthulhu Bo i po co. Ja zazwyczaj wiele zmieniam. 5. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości 6. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie. 7. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, krew, seks i rytuały zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+. KARTA POSTACI 1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, czarno biały i proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę. 2. Cechy postaci Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 9 punktów pomiędzy nie. 3. Umiejętności. Oto lista umiejętności i krótki ich opis Antropologia – wiedza na temat kultur obcych i ich zwyczajów Astronomia – wiedza na temat gwiazd, wydarzeń astronomicznych itp. Biologia – wiedza na temat żywych organizmów Fotografowanie – umiejętność robienia zdjęć, wywoływania ich i obsługi sprzętu fotograficznego Historia – wiedza dotycząca historii Jeździectwo – umiejętność jazdy wierzchem, najczęściej na koniach Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt Korzystanie z bibliotek – umiejętność wyszukiwania informacji, odszukiwania książek w księgozbiorach Księgowość – wiedza na tematy księgowania, przepływów finansowych, podatków itp. Mechanika – wiedza i umiejętność naprawy i obsługi sprzętów mechanicznych Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów Okultyzm – wiedza na tematy zakazane i mroczne, ale nie związane z Mitami Cthulhu Włamywanie – umiejętność otwierania zamków, włamywania się, kradzieży Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się, Medycyna – pierwsza pomoc, znajomość środków farmakologicznych, wiedza na temat chorób i ich leczania Pilotowanie samolotu –nazwa mówi sama za siebie Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka Psychologia – znajomość ludzkiej natury, empatia, jak też psychologia w ścisłym rozumieniu tego słowa Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy Sztuka – wiedza na tematy związane ze sztuką: muzyką, teatrem, rzeźbą lub też praktyczne jej zastosowanie Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza Do rozdysponowania na umiejętności macie 30 punktów. Przyjmują one wartość od 0 do 5. 0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat, 1 –masz solidne podstawy, 2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie, 3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę, 4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz, 5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną. 4. Wady. Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (powiedzmy nie więcej niż trzy). Za każdą wzięta wadę możesz dodać sobie 2 punkty do puli 30 na umiejętności. Nie podaję przykładów wad, lecz mogą one dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych. 5. Pochodzenie. Wolałbym, by Wasz badacz Tajemnic pochodził z terenu Nowego Yorku. Dlaczego – wyjaśnię wybranym osobom na PW. 6. Historia postaci i jej osobowość. Maksymalnie jedna strona A4 która opowie mi o tym, kim jest Wasz bohater. Jaki ma zawód, ile ma lat (szukam osób raczej młodych wiekiem - góra 30 lat ale to nie reguła i jeśli wolicie to zmienić, to się dogadamy) , jakie ma motywacje życiowe, czym się kieruje, jak się zachowuj itp. Wiecie o co chodzi - jak to zawsze piszę - zaczarujcie mnie. Co do klimatu sesji. Jest to typowa sesja w Zew Cthulhu – czyli ŚLEDZTWO połączone z NIEZNANYM zagrożeniem. Na początku gracze nie wiedzą, co tak naprawdę im zagraża. Nie wiedzą o istnieniu NIENATURALNEGO. Będzie podróżowanie po kilku egzotycznych miejscach i momenty pełne akcji i adrenaliny. Ale najczęściej do tej pory badacze siedzieli nad księgami, prowadzili rozmowy z ludźmi, wertowali księgi, infiltrowali półświatek przestępczy. I uwaga. Jako, ze jest to rekrutacja dodatkowa bohater wybrany przeze mnie włączy się w śledztwo dopiero, kiedy będzie to możliwe. Zatem może się okazać, że na „uruchomienie” sesji dla siebie będzie musiał poczekać jeszcze jakiś moment. Czas rekrutacji dodatkowej – cóż, zamknę ją, jak tylko otrzymam 2-3 zadowalające mnie KP. Czyli obowiązuje zasada, którą z powodzeniem zastosowałem do ekipy z MISTERIUM wcześniej – kto pierwszy, ten lepszy. Powiem tak – mimo, ze ludzie na nią narzekają – mam dzięki niej jedną z najfajniejszych ekip graczy, jaką prowadzę Więc będę się jej trzymał. EDIT: KP oczywiście podsyłać na PW. Tak samo jak wszelkie pytania. EDIT 2: I uwaga. Dla tych co się martwią - sesja nawet nie jest w połowie. Ostatnio edytowane przez Armiel : 13-12-2010 o 17:09. |
14-12-2010, 10:05 | #2 |
Reputacja: 1 | Witam serdecznie. Informuję, że do gry wchodzi hija - jako Emily Vivarro POZOSTAŁO JESZCZE TYLKO JEDNO WOLNE MIEJSCE więc chętnych do sesji proszę o PW lub wpisywanie się w wątku. Zapraszam serdecznie. Szaleństwo czeka za rogiem |
14-12-2010, 17:34 | #3 |
Reputacja: 1 | Ja się zgłaszam. Zaraz podeśle ci kartę.
__________________ Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu. |
16-12-2010, 08:56 | #4 |
Reputacja: 1 | Witam. Znalazłem już wystarczającą ilość nowych graczy z dobrymi KP. Obsługę proszę o zamknięcie tematu. P.S. Dla zainteresowanych, którzy nie zdążyli a NAPRAWDĘ chcieli. Proszę o kontaktowanie się przez PW - może znajdzie się jakieś rozwiązanie. |