|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-01-2011, 19:59 | #1 | |
Reputacja: 1 | [Mass Effect] Starfall [media]http://www.youtube.com/watch?v=YY337bLiSio[/media] Cytadela, Prezydium Setki turian, salarian, volusów, ludzi i innych ras zebrało się wokół szarego kamienia nagrobnego. Żałobne pieśni asari niosły się w powietrzu. Cytat:
-John Shepard zginął, by uratować mnie i resztę załogi Normandii – rozbrzmiał głos Jacoba – Gdyby nie ten szlachetny człowiek, Zbieracze zalali by galaktykę, nikt nie mógłby się czuć bezpiecznie. Jako nowy kapitan Normandii oświadczam, że choć nigdy nie dorównam Shepardowi, będę chronił każdego – ludzi, asari, batarian, krogan! Oddałbym życie za każdego z tutaj obecnych... -Że co? - wysoka asari przerwała przemowę Jacoba- Marny vorch bardziej zasługuje na taki pogrzeb, niż Shepard. Obrońca galaktyki? Phi! Uratował wszechświat zabijając Radę? Teraz dostaje się za to nagrody? - asari splunęła na ziemię z pogardą - To żałosne. - odwróciła się i odeszła przepychając się przez tłum. Otrzymałem wiadomość od moich informatorów. Nagły wzrost aktywności przekaźnika Delta 7 znajdującego się w Otchłani Dzierzby. Wszyscy zwiadowcy, których tam wysłałem, nie powrócili. Straciliśmy łączność z „Mefisto” i „Hammerem”. Jest 90% szans, że to Żniwiarze. Przykro mi z powodu Sheparda, ale nie ma czasu na łzy, na obrzeżach galaktyki może czaić się nowe niebezpieczeństwo. -Sir, myślałem, że zniszczyliśmy wszystkich Żniwiarzy -Wysadziliście jedynie ich główną bazę, setki placówek w całym wszechświecie są gotowe do ataku. Przygotuj statek i załogę, wyruszacie do Otchłani Dzierzby. From: Jacob Taylor To: Ja Temat: (brak tematu) Tu nowy komandor SSV Normandia. Gratulacje, zostałeś wytypowany do misji w trakcie której za pewne otrzesz się o śmierć nie raz, nie dwa. Sam Człowiek Iluzja zwrócił na ciebie uwagę ze względu na twoje nieprzeciętne umiejętności. Informuję cię o tym byś się przygotował nim jeszcze przyjdą oficjalne rozkazy. To misja niezwykłej wagi, lecz tylko my, Cerberus, jesteśmy w stanie jej podołać. Przygotuj sprzęt. Pożegnaj się z najbliższymi. ******** Witam ponownie. Ja i Imuviel powracamy z naszą sesją Mass Effect. Dopracowaliśmy szczegóły, obgadaliśmy wszystko i uznaliśmy, że jesteśmy gotowi by wciągnąć Was do magicznego świata przyszłości. Przykładowa karta postaci: 1. Imię i nazwisko 2. Klasa 3. Rasa 4. Historia 5. Ekwipunek 6. Umiejętności 7. Wady (po 2) Klasy są znane wam z gry Mass Effect 2. Każda z nich posiada unikalne i przydatne umiejętności. Opisy klas © Kenny Żołnierz - wyszkolony w używaniu każdej istniejącej broni. Żołnierz - żołnierze są ekspertami od broni palnej. Szkoleni są w korzystaniu ze wszelkich rodzajów broni. Jako jedyni szkoleni są w wykorzystywaniu ciężkich zbroi. Jednak żołnierze nie mają predyspozycji do korzystania z techniki oraz mocy biotycznych. Żołnierze głownie szkoleni są po to aby przedrzeć się przez linię obrony. Żołnierzom bardzo często wszczepiane są implanty które wspomagają ich siłę i celność. Szpieg - specjalista od infiltracji. Szpieg - Szpiedzy łączą w sobie część umiejętności bojowych żołnierza oraz wiedzy technicznej inżyniera. Uzyskują profesjonalne szkolenie w korzystaniu z pistoletów oraz broni snajperskich oraz lekkich oraz średnich pancerzy. Moc inżyniera ograniczy Szpiega jedynie do zhakowania, wyłączenia lub wywołania chwilowego paraliżu układów elektrycznych i organizmów syntetycznych. Szpieg może także korzystać z maskowania się. Rozwinięcia tej klasy to Zabójca, szpieg, którego przeznaczeniem jest zabijać nawet najtrudniejsze cele, oraz Agent, szpieg poruszający się niepostrzeżenie niczym cień. Szturmowiec - połączenie żołnierza i biotyka, specjalista w używaniu strzelb i mocy bojowych. Szturmowiec- Szturmowcy są potężnymi wojownikami którzy są w stanie połączyć moc biotyka oraz żołnierza. Tak samo jak żołnierze, szturmowcy wyspecjalizowani są w użyciu wszelkiej maści broni oraz identycznie jak adepci szkoleni są w używaniu biotyki. Szkoleni są aby zabijać wrogów szybko, precyzyjnie i brutalnie. Stanowią główną linią szturmu podczas wojen. Ich moce biotyczne skupiają się na rażeniu wroga. Od uszkodzenia tarcz do wzmacniania siebie na krótką chwile. Szturmowcy dzięki swoim mocom biotycznym są wstanie podejść do wroga szybko i bez większych obrażeń. Jednak z czasem szkolenie w broniach spadło jedynie do shotgunów i pistoletów. Szturmowiec może stać się Niszczycielem, siejącym popłoch wzmocnioną, choć kosztowniejszą biotyką w szeregach wrogów lub Czempionem, mogącym przeżyć długie walki dzięki "lżejszym" użytkowaniem biotyki. Strażnik- połączenie inżyniera oraz biotyka, zadaje małe obrażenia, lecz pancerz technologiczny daje sporą przewagę. Strażnik - Strażnik jest połączeniem mocy biotycznych i techniki. Może manipulować, unieruchamiać a zarazem tropić wrogów dzięki swoim umiejętnościom. Strażnik kładzie duży nacisk na bronienie siebie lub jego towarzyszy dzięki barierom kinetycznym oraz leczeniu. Ludzie którzy szkolili się w biotyce i technice zostawali strażnikami a ich zadaniem na polu bitwy było chronienie i wspieranie oddziałów. Strażnicy są biegle wytrenowani w korzystaniu z ciężkich pistoletów i pistoletów automatycznych. Strażnik może wybrać specjalizację klasową którymi są Wartownik lub Rider. Gdy strażnik wybierze że zostanie Wartownikiem zaczyna specjalizować się w tarczach kinetycznych oraz energetycznych. Jeśli jednak wybierze specjalizacje Ridera zacznie specjalizować się w mocach biotycznych służących do ofensywy. Inżynier - specjalista od technologii. Inżynier - Inżynierowie są specjalistami od techniki. Inżynierowie są w stanie łatwo i szybko manipulować sprzętem elektronicznym który ich otacza. Ich główną zaletą jest możliwość zhakowania różnych układów elektrycznych. Zacząwszy od prostych komputerów skończywszy na organizmach syntetycznych. Głównym narzędziem walki inżyniera jest omni-klucz oraz pistolet. Inżynierowie to także wynalazcy i konstruktorzy mechów, broni i różnych akcesoriów. Adept - mistrzowie biotyki. Adept - Ludzie którzy zostali wyposażeni w implanty biotyczne zyskują tytuł adepta. Adepci mają praktycznie nieskończone możliwości korzystania z mocy biotycznych. Dzięki nim są w stanie wpływać na otaczający ich świat dzięki swojemu mózgowi. Swoje moce mogą wykorzystywać manipulując obiektami ich otaczającymi a także zadawać obrażenia wrogom dzięki nim. Adepci są szkoleni w używaniu pistoletów oraz mocy biotycznych. Adept rozwija się w Nemesis, mając w zanadrzu niewyobrażalną moc bądź staje się on Bastionem, wytrwałym biotykiem stawiającym na długotrwałość niż na siłę. RASY GRYWALNE: - Turianin - Człowiek - Drell - Batarianin - Salarianin - Asari - Kroganin - Quarianin - Geth Terminu przysyłania kart nie ma, więc piszcie spokojnie Powodzenia. Ostatnio edytowane przez Roni : 22-01-2011 o 20:04. | |
22-01-2011, 20:54 | #2 |
Reputacja: 1 | Geth? You serious? I dlaczego do nędzy nie można grać vorchem? To całkiem szczere pytanie. |
22-01-2011, 23:01 | #3 |
Reputacja: 1 | Dasz kawior, zapytają czemu nie ma krakersa... Możesz grać vorchem, po prostu uznaliśmy go za zbyt mało rozwiniętą rasę. |
23-01-2011, 18:01 | #4 |
Reputacja: 1 | Widziałem pierwszą wersję tej rekrutacji i w ogóle mi się nie spodobała. Tutaj jest już lepiej, więc zapewne spróbuję stworzyć jakąś postać. Co prawda wciąż parę szczegółów daje nieco dziwne wrażenie (Miranda pasowałaby, według mnie, lepiej do roli kapitana, a gethów jakoś nie widzę jako jednej z dostępnych "ras"), ale co tam. Ważniejsza kwestia to jakie jest tło fabularne? Rozumiem, że Shepard zginął podczas "samobójczej misji"? Postacie mają być doświadczone i zasłużone, tak jak towarzysze Sheparda z ME2, tak? |
23-01-2011, 18:18 | #5 |
Reputacja: 1 | Oczywiście. Byle kogo Illusive Man nie wybiera. |
24-01-2011, 20:35 | #6 |
Reputacja: 1 | Ja się zgłaszam tak jak w poprzedniej wersji rekrutacji. Jestem osobą która zna uniwersum Mass Effect w 99%. Niektóre rzeczy jeszcze mnie zaskakują. Jakby ktoś chciał pomocy odnośnie świata czyli "co? gdzie? i jak?" mogę udzielić odpowiedzi. Kartę postaram się podesłać jak najszybciej. I nasuwa mi się pytanie. Czy grę zaczynamy z podstawowej profesji czy wybieramy już jej rozwinięcie. I drugie pytanie. Czy tarcze energetyczne w połączeniu z tarczami biotycznymi są w stanie zatrzymać każdy dowolny pocisk?
__________________ Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu. |
24-01-2011, 21:21 | #7 |
Reputacja: 1 | 1. Podstawa, chyba, że ktoś da naprawdę ładną historię 2. Jedna tarcza naraz... Chyba, że Imu zadecyduje inaczej |
24-01-2011, 21:25 | #8 |
Reputacja: 1 | CO do tych tarczy to można zauważyć że Tarcze Energetyczne nie zależą od naszej woli. One są włączone przez co odbijają niektóre pociski i nie biorą za to energi która potrzebna jest do używania mocy biotycznych więc wynika z tego że nawet jeśli użyjemy tarczy biotycznej to tarcza kinetyczna będzie cały czas działała.
__________________ Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu. |
24-01-2011, 21:34 | #9 |
Reputacja: 1 | Ja się oczywiście piszę Już poprzednio zacząłem pracować nad postacią, teraz wystarczy dokończyć. A w ME2 chyba odeszli od tarczy biotycznej na rzecz bariery Z resztą wydaje mi się logiczne, że pod odpowiednim ostrzałem padnie i jedna i druga. Choć chyba nieco szybciej niż w samej grze gdzie włączywszy barierę po prostu szedłem w gąszcz wrogów nawet nie przejmując się jakąkolwiek osłoną:] |
24-01-2011, 22:13 | #10 |
Reputacja: 1 | Tutaj trafnym spostrzeżeniem jest to że w grze kiedy włączysz barierę możesz normalnie iść przed siebie z karabinem. Jednak dla zachowania poprawności podczas większego obszaru korzystania z bariery biotycznej ręce są zajęte przez biotykę wiec korzystanie z broni odpada. (Samara na statku zbieraczy). Jest to jedna z rzeczy której nie lubię w ME2
__________________ Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu. |