Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-01-2011, 19:59   #1
 
Roni's Avatar
 
Reputacja: 1 Roni ma wyłączoną reputację
[Mass Effect] Starfall



[media]http://www.youtube.com/watch?v=YY337bLiSio[/media]

Cytadela, Prezydium

Setki turian, salarian, volusów, ludzi i innych ras zebrało się wokół szarego kamienia nagrobnego. Żałobne pieśni asari niosły się w powietrzu.

Cytat:
Tu spoczywa John Shepard, pierwsze ludzkie Widmo,
nieustępliwy żołnierz Przymierza,
obrońca Galaktyki, zabójca Sarena.
Niechaj jego czyny na zawsze zostaną w naszej pamięci.

-John Shepard zginął, by uratować mnie i resztę załogi Normandii – rozbrzmiał głos Jacoba – Gdyby nie ten szlachetny człowiek, Zbieracze zalali by galaktykę, nikt nie mógłby się czuć bezpiecznie. Jako nowy kapitan Normandii oświadczam, że choć nigdy nie dorównam Shepardowi, będę chronił każdego – ludzi, asari, batarian, krogan! Oddałbym życie za każdego z tutaj obecnych...
-Że co? - wysoka asari przerwała przemowę Jacoba- Marny vorch bardziej zasługuje na taki pogrzeb, niż Shepard. Obrońca galaktyki? Phi! Uratował wszechświat zabijając Radę? Teraz dostaje się za to nagrody? - asari splunęła na ziemię z pogardą - To żałosne. - odwróciła się i odeszła przepychając się przez tłum.



Otrzymałem wiadomość od moich informatorów. Nagły wzrost aktywności przekaźnika Delta 7 znajdującego się w Otchłani Dzierzby. Wszyscy zwiadowcy, których tam wysłałem, nie powrócili. Straciliśmy łączność z „Mefisto” i „Hammerem”. Jest 90% szans, że to Żniwiarze.




Przykro mi z powodu Sheparda, ale nie ma czasu na łzy, na obrzeżach galaktyki może czaić się nowe niebezpieczeństwo.
-Sir, myślałem, że zniszczyliśmy wszystkich Żniwiarzy
-Wysadziliście jedynie ich główną bazę, setki placówek w całym wszechświecie są gotowe do ataku. Przygotuj statek i załogę, wyruszacie do Otchłani Dzierzby.



From: Jacob Taylor

To: Ja

Temat: (brak tematu)

Tu nowy komandor SSV Normandia.

Gratulacje, zostałeś wytypowany do misji w trakcie której za pewne otrzesz się o śmierć nie raz, nie dwa.

Sam Człowiek Iluzja zwrócił na ciebie uwagę ze względu na twoje nieprzeciętne umiejętności. Informuję cię o tym byś się przygotował nim jeszcze przyjdą oficjalne rozkazy. To misja niezwykłej wagi, lecz tylko my, Cerberus, jesteśmy w stanie jej podołać.

Przygotuj sprzęt. Pożegnaj się z najbliższymi.



********

Witam ponownie. Ja i Imuviel powracamy z naszą sesją Mass Effect. Dopracowaliśmy szczegóły, obgadaliśmy wszystko i uznaliśmy, że jesteśmy gotowi by wciągnąć Was do magicznego świata przyszłości.

Przykładowa karta postaci:

1. Imię i nazwisko
2. Klasa
3. Rasa
4. Historia
5. Ekwipunek
6. Umiejętności
7. Wady (po 2)



Klasy są znane wam z gry Mass Effect 2. Każda z nich posiada unikalne i przydatne umiejętności.
Opisy klas © Kenny

Żołnierz - wyszkolony w używaniu każdej istniejącej broni.



Żołnierz - żołnierze są ekspertami od broni palnej. Szkoleni są w korzystaniu ze wszelkich rodzajów broni. Jako jedyni szkoleni są w wykorzystywaniu ciężkich zbroi. Jednak żołnierze nie mają predyspozycji do korzystania z techniki oraz mocy biotycznych. Żołnierze głownie szkoleni są po to aby przedrzeć się przez linię obrony. Żołnierzom bardzo często wszczepiane są implanty które wspomagają ich siłę i celność.


Szpieg - specjalista od infiltracji.



Szpieg - Szpiedzy łączą w sobie część umiejętności bojowych żołnierza oraz wiedzy technicznej inżyniera. Uzyskują profesjonalne szkolenie w korzystaniu z pistoletów oraz broni snajperskich oraz lekkich oraz średnich pancerzy. Moc inżyniera ograniczy Szpiega jedynie do zhakowania, wyłączenia lub wywołania chwilowego paraliżu układów elektrycznych i organizmów syntetycznych. Szpieg może także korzystać z maskowania się. Rozwinięcia tej klasy to Zabójca, szpieg, którego przeznaczeniem jest zabijać nawet najtrudniejsze cele, oraz Agent, szpieg poruszający się niepostrzeżenie niczym cień.


Szturmowiec - połączenie żołnierza i biotyka, specjalista w używaniu
strzelb i mocy bojowych.



Szturmowiec- Szturmowcy są potężnymi wojownikami którzy są w stanie połączyć moc biotyka oraz żołnierza. Tak samo jak żołnierze, szturmowcy wyspecjalizowani są w użyciu wszelkiej maści broni oraz identycznie jak adepci szkoleni są w używaniu biotyki.
Szkoleni są aby zabijać wrogów szybko, precyzyjnie i brutalnie. Stanowią główną linią szturmu podczas wojen. Ich moce biotyczne skupiają się na rażeniu wroga. Od uszkodzenia tarcz do wzmacniania siebie na krótką chwile. Szturmowcy dzięki swoim mocom biotycznym są wstanie podejść do wroga szybko i bez większych obrażeń. Jednak z czasem szkolenie w broniach spadło jedynie do shotgunów i pistoletów. Szturmowiec może stać się Niszczycielem, siejącym popłoch wzmocnioną, choć kosztowniejszą biotyką w szeregach wrogów lub Czempionem, mogącym przeżyć długie walki dzięki "lżejszym" użytkowaniem biotyki.


Strażnik- połączenie inżyniera oraz biotyka, zadaje małe obrażenia, lecz pancerz technologiczny daje sporą przewagę.




Strażnik - Strażnik jest połączeniem mocy biotycznych i techniki. Może manipulować, unieruchamiać a zarazem tropić wrogów dzięki swoim umiejętnościom. Strażnik kładzie duży nacisk na bronienie siebie lub jego towarzyszy dzięki barierom kinetycznym oraz leczeniu. Ludzie którzy szkolili się w biotyce i technice zostawali strażnikami a ich zadaniem na polu bitwy było chronienie i wspieranie oddziałów. Strażnicy są biegle wytrenowani w korzystaniu z ciężkich pistoletów i pistoletów automatycznych. Strażnik może wybrać specjalizację klasową którymi są Wartownik lub Rider. Gdy strażnik wybierze że zostanie Wartownikiem zaczyna specjalizować się w tarczach kinetycznych oraz energetycznych. Jeśli jednak wybierze specjalizacje Ridera zacznie specjalizować się w mocach biotycznych służących do ofensywy.



Inżynier - specjalista od technologii.



Inżynier - Inżynierowie są specjalistami od techniki. Inżynierowie są w stanie łatwo i szybko manipulować sprzętem elektronicznym który ich otacza. Ich główną zaletą jest możliwość zhakowania różnych układów elektrycznych. Zacząwszy od prostych komputerów skończywszy na organizmach syntetycznych. Głównym narzędziem walki inżyniera jest omni-klucz oraz pistolet. Inżynierowie to także wynalazcy i konstruktorzy mechów, broni i różnych akcesoriów.

Adept - mistrzowie biotyki.



Adept - Ludzie którzy zostali wyposażeni w implanty biotyczne zyskują tytuł adepta. Adepci mają praktycznie nieskończone możliwości korzystania z mocy biotycznych. Dzięki nim są w stanie wpływać na otaczający ich świat dzięki swojemu mózgowi. Swoje moce mogą wykorzystywać manipulując obiektami ich otaczającymi a także zadawać obrażenia wrogom dzięki nim. Adepci są szkoleni w używaniu pistoletów oraz mocy biotycznych. Adept rozwija się w Nemesis, mając w zanadrzu niewyobrażalną moc bądź staje się on Bastionem, wytrwałym biotykiem stawiającym na długotrwałość niż na siłę.


RASY GRYWALNE:
- Turianin
- Człowiek
- Drell
- Batarianin
- Salarianin
- Asari
- Kroganin
- Quarianin
- Geth


Terminu przysyłania kart nie ma, więc piszcie spokojnie Powodzenia.
 

Ostatnio edytowane przez Roni : 22-01-2011 o 20:04.
Roni jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:13.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172