07-08-2011, 12:56 | #141 |
Reputacja: 1 | Primo - walka pomiędzy panami Taylorem, a McCainem: - Taylor dzięki wysokiej zręczności (dużo większej niż McCain) oraz dzięki temu, że jest zawodowym sportowce, choć częściowo uniknął ataku gazem i skucia; - Taylor jest oślepiony, ale mimo to udaje mu się unik przed atakiem McCain, co prawda nie do końca, bo obaj panowie lądują na ziemi, ale jednak; - następuje chwila szamotaniny; - i teraz wszystko zależy od was i waszych następnych deklaracji... Postanowiłem rozegrać to bez rzutów opierając się na logice, porównaniu współczynników waszych postaci oraz ich umiejętności. Co będzie dalej zależy od was. Widzę dwie opcje: - walka, teraz już w oparciu o mechanikę (skąpą, bo skąpą , ale zawsze) i wasze posty; - zasady walki poniżej; Druga opcja to odstąpienie od siebie i poprzestanie na wzajemnej niechęci, czy wręcz nienawiści. Przyznam, że nie przewidziałem takiego rozwoju wypadków. Pojedynek gracz kontra gracz wydaje mi się kompletnym absurdem w sytuacji jakiej są wasze postacie i nie o tym jest ta sesja. Nie jestem MG, który zabrania graczom czegokolwiek, dlatego daję wam wybór. Od was zależy, co będzie dalej. To wy stworzyliście takie postacie (policjant i kryminalista), to wy zadecydowaliście o tym, że się znacie i to dość dobrze i to wasze decyzje doprowadziły do tej walki. Całe zajście chce rozegrać i zakończyć w tej kolejce, by nie doprowadzić do sytuacji, że walka będzie trwała 2-3 tygodnie. To bezsensu i nie o tym ma być ta sesja. Jeszcze raz powtarzam od waszych decyzji zależy co dalej. ZASADY WALKI PvP - sumuję ZR i WT waszych postaci i dzielę na pół; zaokrąglając w górę; - powstały w ten sposób współczynnik, posłuży do rostrzygnięcia walki; - rzut udany to poniżej własnego współczynnika, nie udany powyżej; - rzut będzie przeciwstawny, na zasadzie kto rzuci mniej wygrywa; rzut 1k100 - ewentualne modyfikatory zaproponują gracza na zasadzie: pozytywne za co i w jakiej wysokości dla swojej postaci, negatywne za co i w jakiej wysokości dla przeciwnika; - modyfikatory to okoliczności walki, umiejętności, itp. - ostateczny głos o modyfikatorach ma MG,czyli mogę zakwestionować wysokość, czy do pozytywnego, czy negatywnego modyfikatora. - MG rezerwuje sobie prawo do przyznania modyfikatorów własnych za opisy i deklaracje w postach. MAPKI: PERON POZIOM 1 Stark Twoja postać -4pkt. Psyche za widok tortur. |
07-08-2011, 13:25 | #142 |
Reputacja: 1 | Proponuję rozegrać walkę na docu, posty będą bez sensu bowiem walka to są sekundy, a w ten sposób reszta graczy czasowo wysunie się przed nas. |
07-08-2011, 13:32 | #143 |
Reputacja: 1 | Przeniesienie walki do doc, czy na gg, czy gdziekolwiek indziej moim zdaniem właśnie wydłuży całą sprawę. Dajecie po jednym poście z jasnymi deklaracjami co chcecie zrobić, przyznajecie sobie i przeciwnikowi modyfikatory, ja wykonuje dwa rzuty i po sprawie. Ta walka ma się skończyć w tej kolejce i tyle. Ten kto wygra starcie dyktuje warunki przeciwnikowi. Nie zamierzam jej rozbijać na 2-3 tyg. pisania postów lub działań w docu, ani doprowadzać do sytuacji, gdy walka pomiędzy waszymi postaciami będzie osią fabuły sesji. To nie przejdzie. |
07-08-2011, 13:39 | #144 |
Reputacja: 1 | Ale nie wiem czy się orientujesz walka to nie jest jedynie zadeklarowanie akcji tylko reagowanie na ruchy przeciwnika. Proponuję dzisiaj wieczorem ustawić się we 3 na docu i rozwiązać sprawę w 15 minut. |
07-08-2011, 16:53 | #145 |
Reputacja: 1 | Już jestem i nie ukrywam, że nieco zdziwiła mnie mechanika walki. Myślałem, że o tym jak dobrze się atakuje oraz unika decyduje zręczność. O tym jak mocno się bije naturalnie siła a o tym ile się ogarnie trafionych ciosów wytrzymałość. Spodziewałem się tego więc z deczka inaczej i powiem, że jak bym o tym wiedział na początku inaczej ułożyłbym sobie moje cechy Teraz koleś mający 20 siły i 80 zręczności i wytrzymałość bez problemu oklepie typa z zręcznością 95 nawet i siłą 70. Lekko bez sensu. Mówię to, bo jest to wg mnie źle pomyślane, ale i tak mechanika jest szczątkowa więc może i tak być jak MG tak sobie życzy... |
07-08-2011, 17:21 | #146 |
Reputacja: 1 | MG - wchodzę na doca i piszę swoją deklarację co robię, później odpisze Latin, potem ja i w 2 dni max podejrzewam że się to wszystko zakończy, a nawet dzisiaj jeśli Latin wpadnie na forum. Walka to nie jest hop siup i statystyki, a przynajmniej ja tak uważam |
07-08-2011, 17:30 | #147 |
Reputacja: 1 | A ja uważam, że koleś który dostał gazem pieprzowym po oczach (nawet delikatnie) nie jest w stanie się bronić. Na ślepo nawet zawodowy pięściarz nie trafi swojego przeciwnika. Poza tym przeciw niemu jest to co się dzieje z typem co dostał gazem. No i policjant też pewnie nie walczy pierwszy raz... |
07-08-2011, 21:40 | #148 |
Reputacja: 1 | Panowie w żadnym momencie planowania sesji nie przewidziałem walki gracz kontra gracz. Mechanika jest taka, a nie inna. Dwa posty = deklaracje plus rzut kością. Tyle. Nie zamierzam rozgrywać tego na rundy, sekwencje ciosów, czy cokolwiek innego. Całe starcie rozegra się w tej rundzie. Może się wam, to podobać lub nie. Jeżeli decydujecie się na walkę, to godzicie się na moje warunki. Warunki pvp nie mają nic wspólnego z innymi zasadami. Ta sytuacja jest całkowicie wyjątkowa. Cała walka rozegra się w tej rundzie i koniec dyskusji. |
07-08-2011, 22:21 | #149 |
Reputacja: 1 | Ale jaka jest przeszkoda by całą rundę rozegrać w docu? Dlaczego mamy rezygnoiwać z realistyczności? Nie. Logiki. |
07-08-2011, 23:14 | #150 |
Reputacja: 1 | Pytanie za 100 pkt-ów do Pinhead-a: czy nie wziąłeś ostatnio zbyt wiele na swoje barki? Bo w to, co robisz zaczynają się wkradać błędy, a szkoda byłoby zmarnować potencjał, jaki dostrzegłem w tej sesji biorąc udział w rekrutacji... Piszę to nie jako zarzut, a jako czysto koleżeńską radę- nierzadko warto sobie odpuścić jedną przyjemność na rzecz drugiej, która będzie na tyle ciekawa, że wszyscy ją zapamiętamy. Jestem ciekaw, co sądzisz na ten temat.
__________________ Człowiek człowiekowi wilkiem, a... zombie zombie zombie. |