04-04-2020, 15:49 | #961 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Tura 51 - 1940.IV.12; pt; popołudnie; Lofoty - No to mój post jest :> A termin na tą turę do cz. 04.09. No ale z powodu tej kwarantanny, jakby ktoś miał jakieś trudności z terminem to niech da znać. To coś się pomyśli. Najwyżej się przedłuży tą turę. Stan Zdrowia: ag.ter Noémie Faucher 9/10; -;s.draśnięty; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 (1 autosuk) st.ag George Woods 5/10; -1; s.poważny; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 Birgit Schrötter 2/10; -3; s.krytyczny; zmęczenie 0; uc.pogor. słuchu; od 23:00 zmęcz -1 mł.ag Alisha Lynch 6/10; -1; s.poważny; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 @Wszyscy - No tym razek krótszy post. Czyli w tej turze u wszystkich minęło z 5 min. Czyli jest ok 16:30. Ale dalej to dość chaotyczne, hałaśliwe i mroczne 5 minut było - Co do całej sceny to podczas strzelaniny właściwie cała trójka jest w tej samej scenie. No ale trochę się rozsypaliście po tej scenie więc podobne wydarzenia są opisane z różnych rzutów ale czasoprzestrzeń jest taka sama. Po prostu każda z postaci widzi swój kawałek podłogi. - Z mechy dotarliśmy do 6-ej tury walk więc w ładowni to wszystko dzieje się w dość krótkim odcinku czasu. @George - Przy Georgu było 4 marynarzy a 1 przy otwartych drzwiach. Z czego 1 został przy oficerze a 3 pobiegło w stronę tych otwartych drzwi dlatego znalazła ich tam się cała czwórka. - Między poprzednią strzelaniną gdy się strzalali wszyscy przez drzwi a obecną co właśnie się zaczęła jest parę chwil przerwy (z mechy Tura 4 i 5). To czas gdy marynarze podbiegają do drzwi, sprawdzają ciała itd. Strzelanina wznawia się w Turze 6. Inicjuje ją broń krótka a zaraz potem dołączają karabiny. - Ten co się uchował przy drzwiach próbował je pchnąć aby zamknąć ale leżące w progu ciało nie pozwoliło na to. Dlatego jeden z tych trzech schylił się aby je wypchnąć na zewnątrz i zamknąć drzwi. Wtedy ktoś go ostrzelał z broni krótkiej. Zrobiło się zamieszanie przy drzwiach i chłopaki chcieli użyć granatu. No ale wtedy zostali ostrzelani z sąsiedniej galeryjki. - Ponieważ czwórka przy drzwiach jest dość mocno zaapsorbowana przy drzwiach mogą nie widzieć skąd padły strzały. George z racji tego, że jest nieco z tyłu (z 10 - 20 m od nich) ma lepszą perspektywę stąd udało mu się dostrzec błyski wystrzałów z sąsiedniej galeryjki. Samych strzelców nie widać. Jest tam pewnie ze 2-4 lufy sądząc po błyskach. - No i skoro George jest zapsorbowany tym co się dzieje na piętrze nie bardzo ma okazję doglądać co się dzieje w ładowni. Zresztą nawet jakby było światło to i tak ciężarówki by zasłaniały to co się tam dzieje. @Noeme - Noeme miała względnie blisko do walki przy ciężarówce. Właściwie wystarczyło wyjść za róg ciężarówki z klatką i poświecić wzdłuż szpaleru ciężarówek by zobaczyć stwora jak się z czymś szarpie. - Przejście pomiędzy rzędami ciężarówek jest dość wąskie. Mniej więcej na jednego człowieka. Do tego jeśli chodzi o poruszanie się to przeszkadzają taśmy jakie mocują pojazdy do podłoża. Więc trochę taki bieg przez płotki jakby tędy się przemieszać. Między ścianą ładowni a skrajnymi ciężarówkami jest więcej przestrzeni dlatego tam nie jest to takie uciążliwe. - Dlatego do stwora strzelała tylko Noeme i jeden z towarzyszących jej marine. Dla drugiego już zabrakło miejsca. W każdym razie stwór chyba oberwał. Bo odskoczył od tego szarpania i trochę się odwlókł. W końcu zatrzymał się za kołem ciężarówki tak, że w wietle latarki widać tylko jego tył. No a spod ciężarówki z jaką się szarpać widać ludzką, zakrwawioną nogę. - I jakoś gdzieś w tym momencie gdzieś na górze znów zaczął ktoś z kimś się strzelać. @Birgit - Birgit miała Zwarcie z konstruktem. Zanim strzelcy go odgonili od niej oberwała 3 dmg. Więc Zdrowie spadło jej z 5/10 do 2/10. Jest to stan krytyczny, ma mod -3 do testów za ból i osłabienie. - Do tego Niemka nadal jest w strefie osłabiającej aury stwora. Więc ma -2 do testów. Pozbędzie się tego mod jeśli wydostanie się z tej strefy. - Birgit orientuje się, że ktoś jest po sąsiedzku bo widzi światło latarki oświetlające miejsce gdzie przed chwilą był stwór. Zdaje sobie sprawę, że pewnie ten ktoś przed chwilą strzelał. - Co do słuchu to wygląda to tak: 07 - 70% uciążliwe pogorszenie słuchu - trzeba do poszkodowanego mówić głośno aby ten mógł coś usłyszeć i zrozumieć. (Birgit T 51) --- - I chyba tyle z mojej strony na tą turę Jeśli coś niejasne no to pytać
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
10-04-2020, 19:07 | #962 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Przepraszam za 24-godzinną obsuwę i to bez ostrzeżenia. Ostatnio mam tyle na głowie, że dopiero jak dzisiaj zajrzałem na chwilę na forum z telefonu i zobaczyłem, że Aiko odpisała to zorientowałem się, że przecież jest już piątek. Przy okazji miałbym prośbę, Pip. Czy mógłbyś ściągę z nazwiskami NPC-ów umieścić w pierwszym poście tego wątku? Przynajmniej do końca przygody. Nie będziesz musiał jej co jakiś czas wrzucać w kolejnych postach, a i my nie będziemy musieli przeszukiwać wątku by ją znaleźć, gdy będzie potrzebna. Z góry dziękuję.
__________________ |
10-04-2020, 19:54 | #963 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Col - No szpoko Fajno, że dałeś radę wrzucić post no a o ściądzę podumam.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
11-04-2020, 09:40 | #964 |
Reputacja: 1 | Ja przepraszam znowu nie tylko za obsuwę, ale za marną jakość posta. W czwartek jeszcze walczyłam z e-nauką, wczoraj po prostu padłam A końca tego szaleństwa irl nie widać ;( |
11-04-2020, 12:59 | #965 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Tura 52 - 1940.IV.12; pt; popołudnie; Lofoty - No to mój post jest :> A termin na tą turę do cz. 04.16. No ale z powodu tej kwarantanny, jakby ktoś miał jakieś trudności z terminem to niech da znać. To coś się pomyśli. Najwyżej się przedłuży tą turę. Stan Zdrowia: ag.ter Noémie Faucher 9/10; -;s.draśnięty; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 (1 autosuk) st.ag George Woods 4/10; -1; s.poważny; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 Birgit Schrötter 2/10; -3; s.krytyczny; zmęczenie 0; uc.pogor. słuchu; od 23:00 zmęcz -1 mł.ag Alisha Lynch 6/10; -1; s.poważny; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 @Wszyscy - No tym razek krótszy post. Czyli w tej turze u wszystkich minęło z 10 min. Czyli jest ok 16:40. To było taka chaotyczna końcówka strzelaniny i ogarnianie pobojowiska tuż po. - Co do całej sceny to właśnie koniec walki i tuż po. Takie pierwsze wrażenie, kto został, kto oberwał a komu nie udało się przeżyć. - Co do BG to tak: Noeme 10/10 s. zdrowy (0); George 4/10 s. ciężki (-2); Birgit 2/10 s. krytyczny (-3). - Co do BN: bosman Robinson 3/10 s. ciężki (-2) marine 1 10/10 s. zdrowy (0) marine 2 10/10 s. zdrowy (0) marine 3 5/10 s. poważny (-1) marine 4 KIA marine 5 3/10 s. ciężki (-2) marine 6 10/10 s. zdrowy (0) Slater marine 7 2/10 s. krytyczny (-3) Anderson marynarz 1 KIA marynarz 2 7/10 s. ranny (0) - Z przeciwników są 4 ciała zabitych żołnierzy Heer i 2 z Kriegsmarine. Widocznie ci z Heer byli tą pierwszą grupką strzelającą z pierwszej galeryjki a ci z Kriegsmarine z tej drugiej. - Co do personaliów nienazwanych Brytyjczyków możecie poświatotworzyć. - Co do walki jak widać była bardzo krwawa. No ale jak cel wielkości człowieka ma 10 HP a jedno trafienie z karabinu zadaje 5 dmg a w jednej turze można oddać 2-4 strzały przez jednego strzelca no to cóż... Przy takim zagęszczeniu ołowiu nawet w tak kiepskich warunkach do strzelania jakieś trafienia musiały być. Słuch Birgit: 08 - 80% zauważalne pogorszenie słuchu - trzeba mówić głośniej aby poszkodowany usłyszał, cichej rozmowy i dźwięków nie słyszy wyraźnie albo wcale. (Birgit T 52) - Generalnie jest ten moment w sesji gdzie można ogarnąć pobojowisko i zastanowić się co robić dalej. No i to bym chciał od Was w tej turze --- - No i chyba tyle z mojej strony na tą świąteczną turę Wesołych i spokojnych świąt Wam życzę
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
16-04-2020, 21:47 | #966 |
Reputacja: 1 | Col możesz dopisać, że "Noemie przytaknęła ruchem głowi i zarządziła podział, planując podzielić rannych pomiędzy dwie drużyny." Pip ile mamy marines zdrowych i ilu rannych? |
16-04-2020, 21:55 | #967 | ||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
- Jak dobrze liczę to 4 zdrowych lub niezbyt poważnie rannych. Reszta no nie jest w zbyt dobrym stanie. - Jak się chcecie podzielić to jakąś rozpiskę bym prosił co, kto z kim i jak, i gdzie idzie
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||
16-04-2020, 23:32 | #968 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Dopisałem, chociaż moja propozycja polegała akurat na tym by zdrowi poszli przodem, a ranni (w tym Woods), jako wolniejsi, niech radzą sobie sami. Podział na dwie drużyny składające się ze zdrowych i rannych akurat bym odradzał (to już lepiej iść razem)
__________________ |
17-04-2020, 06:09 | #969 |
Reputacja: 1 | No ok... Ale ciężko rannych trzeba nieść/prowadzić. Możemy zrobić tak zwany zwian, czyli 2-3 osoby na przedzie sprawdzają trasę |
17-04-2020, 11:22 | #970 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | No to nadal równie dobrze możemy iść razem. Zamysł Woodsa (i mój) jest taki by jak najszybciej dotrzeć na mostek. To się nie uda jeśli ranni będą spowalniać zdrowych. Jeśli uznamy, że misja jest najważniejsza to Noemie powinna się wypiąć na Woodsa i Birgit, i lecieć na mostek
__________________ |
| |