17-09-2018, 12:25 | #1 |
Reputacja: 1 | [komentarze] Lord Melkor, Wisienki, Phil - Miasto Grzechów Wasza dwójka chciała sesję w nieco wolniejszym tempie, więc należycie do jednej Sfory - hurra! Dogadajcie się i wybierzcie linię fabularną, to zabierzemy się za karty. Ostatnio edytowane przez Kesseg : 17-09-2018 o 23:35. |
17-09-2018, 13:00 | #2 |
Reputacja: 1 | Cześć
__________________ Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett |
17-09-2018, 14:09 | #3 |
Reputacja: 1 | Witaj Pojawiło się dodatkowe pytanie: czy przygarnęlibyście Phila, który nie ma doświadczenia w graniu w Vampira, ale chciałby spróbować i też nie przeszkadzałoby mu trochę wolniejsze tempo. |
17-09-2018, 14:40 | #4 |
Reputacja: 1 | Spoko gra w 3 mi pasuje, my też (mówię za Wisienki bo w realnym świecie jesteśmy parą) Sabbatem za bardzo doświadczenia nie mamy, choć dysponuję podręcznikiem gracza Sabbat wiec cos tam wiemy. Jeżeli chodzi o fabułę to proponował bym coś zbalansowanego żeby było i trochę akcji i interakcji społecznych. Myślę że moglibyśmy grać wampirami ze średniego szczebla, neonatami którzy już się sprawdzili albo odpowiednikami ancilliae. |
17-09-2018, 14:46 | #5 |
Reputacja: 1 | W takim razie w kwestii linii fabularnych: 1 - raczej trudna dla osób słabo znających politykę Sabbatu 2 - tu mogło by być przytłaczająco, bo dużo się dzieje 5 - to jest trochę survival-horror, więc też bym odpuścił Dlatego proszę was o wspólne dokonanie wyboru między 3ką i 4ką. Są to sesje wymagające najmniej wiedzy o systemie czy Sabbacie i dość zbalansowane pod względem różnych aspektów (walka, rozmowy, tajemnice). |
17-09-2018, 19:28 | #6 |
Reputacja: 1 | Mi pasuje zarówno Kuba jak i Floryda. Robimy postacie startowe według podręcznika do Sabbatu (15 punktów wolnych), czy trochę silniejsze? |
17-09-2018, 20:57 | #7 |
Reputacja: 1 | MI podobnie, mam pomysł na postać brujah przeistoczoną w trakcie rewolucji październikowej...
__________________ Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett |
17-09-2018, 22:02 | #8 |
Reputacja: 1 | To może rzućcie monetą, żeby wybrać jedną z opcji W zależności od tego, co wybierzecie, podam wam ograniczenia mechaniczne co do przygotowania karty postaci i dodatkowe informacje wstępne. Na pewno jednak postacie będą trochę silniejsze od podstawowych podręcznikowych |
17-09-2018, 22:45 | #9 |
Reputacja: 1 | Po przemyśleniu niech będzie Floryda. Obalmy księcia. |
17-09-2018, 23:33 | #10 |
Reputacja: 1 | Niech będzie Floryda To teraz ważne pytanie: Czy graliście w GTA:Vice City? Miasto Grzechów to sesja stosunkowo przyjazna dla graczy początkujących i/lub słabo zaznajomionych z polityką Sabbatu. Jest dość zbalansowana pod względem ilości walki, interakcji społecznych i okultystycznych tajemnic. Można ją rozgrywać różnie, w zależności od preferencji graczy - od was zależy na jakich aspektach się skupicie. Pamiętajcie, że Vampir:Maskarada, zwłaszcza dla Sabbatu, to gra dorosła, więc jeśli jakieś aspekty 18+ was odrzucają (np: kwestie seksualne, tortury, narkotyki) poinformujcie mnie o tym zaraz na wstępie, żebym mógł odpowiednio dostosować świat przedstawiony. Ograniczenia: 1) max 3 punkt Statusu w Sabbacie dla jednego z graczy. Max 2 punkty Statusu w Sabbacie dla pozostałych. Oczywiście, jeśli nie macie ochoty, nie musicie brać tej cechy w ogóle. Tutaj dla wyjaśnienia moja nieco zmodyfikowana wersja tej statystyki: 2) max 10 pokolenie 3) max 1 punkt Sławy (sława lokalna/niszowa) 4) max 1 punkt Wpływów Politycznych 5) max 4 punkt Mienia/Środków 6) pozycja "Sprzymierzeńcy" jest niedostępna 7) ze względu na to, że będzie was grała trójka, pozycja "Świta" jest niedostępna 8) raczej nie polecam Dyscyplin magicznych (takich jak Taumaturgia czy Nekromancja), ale nie banuję ich całkowicie. Doradzam natomiast, żeby przynajmniej jedna postać miała Wiedzę:Okultyzm, jeśli jesteście zainteresowani wątkiem tajemnic magicznych. Jeśli chodzi o kropkologię, to podaję górną granicę: 25 w atrybutach (pamiętajcie, że każdy atrybut musi mieć minimalnie wartość 1) 35 w Zdolnościach 10 w Dyscyplinach 10 w Pozycji W razie jakichś wątpliwości, pytań lub chęci "małego handelku" polegającego na przesunięciu pewnych aspektów karty, piszcie tutaj, a ja spróbuję pomóc Phil - skoro nie masz doświadczenia w Vampirze, to czy chciałbyś, abym ja ci przygotował kartę? Mógłbyś ewentualnie zarzucić jakiś ogólny koncept a ja bym to szybko rozpisał mechanicznie. Nie chciałbym cię przytłoczyć na wstępie. |