lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Autorski] Triarii: Die Mauer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/5624-autorski-triarii-die-mauer.html)

Sekal 16-12-2008 21:38

Ja jednak raczej nie napiszę. :( Wybaczcie.

Irrlicht 17-12-2008 09:20

Oka, to ja daję w ciągu 2-3-4 dni swojego.

wojto16 24-12-2008 10:15

Napiszę krótko.

Wszystkiego najlepszego z okazji świąt dla MG i współgraczy, by moc pozostała w was silna i byście pisali coraz lepiej. Tak oto życzę wam Wesołych Świąt.

Irrlicht 24-12-2008 14:34

Wesołych.

http://img171.imageshack.us/img171/5104/krystmasym5.jpg

Irrlicht 31-12-2008 18:45

Nota: Malak i Neumann dostali z serii po nogach i mogą chodzić, chociaż sprawia im to ból. Poziom pola elektromagnetycznego OHU Axela został zredukowany. Jakiekolwiek pytania, wiadomo.
Zajedwabistego Nowego Roku.

Irrlicht 20-01-2009 18:20

Jest nadpis fabularny: Możecie opisać to, jak przejeżdżacie przez teren szpitala(dowolną metodą). Wpadacie do kryjówki Langego gdzie znajduje się otwarty portal z Nicolasem lub bez(niech gobl1n ruszy 4litery i napisze pierwszy inaczej będzie uznane, że gdy tam weszli jeszcze był).
Etc.

wojto16 25-01-2009 15:34

Znowu napiszę krótko, ale nieco dłużej niż poprzednio.
Obawiam się, że to już koniec. Tym razem definitywny. Rezygnuję z sesji z wielu powodów. Jednym z nich było znudzenie, ale dopiero niedawno odkryłem co tak naprawdę mnie przynudzało. Był tym klimat tej sesji. Najwyraźniej nie trawię alternatywnej przyszłości i preferuję zwykłe fantasy lub sci-fi. Zauważyłem, że Malak przestał odgrywać w historii jakąkolwiek istotną rolę. Skoro tak doszedłem do wniosku, że moje odejście będzie raczej niewielką stratą.
Początek Die Mauer był świetny, ale im dalej w las tym więcej kup (mniej wulgarna wersja). Poza światem i jakością (żebyście nie odebrali tego źle skonkretyzuję, iż według mnie to wciąż dobra sesja, ale miała szansę na bycie doskonałą) doszły jeszcze kwestie porozumiewawcze. Tak naprawdę od samego początku do końca nigdy nie dogadałem się z pozostałymi graczami (wyjątek to Gobl1in, z którym jeszcze się dobrze nie zaznajomiłem). Ostatecznie nie ma sensu tak dalej tego ciągnąć na siłę.
Żegnam, pozdrawiam i życzę miłej dalszej gry.

Irrlicht 10-02-2009 08:51

Nadpis fabularny co do sesji.

1. Axel znalazł, gdzie są przechowywane dane o Wunderkinder: Jest to Warszawa, firnamentum Kombinatu, główny terminal znajdujący się niedaleko Ciernistego Kościoła.
2. Axel znalazł IP komputera Fixxxera, dzięki któremu może się połączyć z Neoberlinem.

Reszta wyjdzie z mojego posta.

Irrlicht 15-02-2009 11:23

Mapy drogi do Warszawy i mapy bloku D i E w następnym odcinku.
Niektórym graczom nie dałem rady napisać więcej wątku, uzależnione było to głównie od spójności fabuły.
Dodano do materiałów mapę Sfer Zewnętrznych, nakreśloną swojego czasu przez Finneasa.

Irrlicht 25-02-2009 21:58

Parę komentarzy do mojego posta.
Dużo informacji w poście popychających fabułę. Gdyby wrzucić je od razu, byłoby dużo i nieczytelnie, więc wolę dostarczać ich mniej i być zrozumiałym.
Czas w sesji: W Externusie czas płynie inaczej, a Klauge spędza więcej czasu poruszając się w labiryntach Muru. Wprowadzone po to, by ujednolicić mniej więcej czas i strefy czasowe.
Możliwy link: Axel może znać Klaugego i przesłać mu informację, jeśli sobie tego zażyczy. Gracze mogą stworzyć koneksję fabularną dla jej dobra. To jednak już ich sprawa.
Więcej map na żądanie. Zamieściłem te najbardziej potrzebne.
Po wszelkie nadpisy fabularne na gg.

O mapie Klaugego:
Parę dodatkowych informacji:
W sektorze 6 trwa pożar i drzwi są zamknięte komputerowo. Są czerwone od gorąca.
Szare sektory to drzwi, oczywiście.
To pokrechlane to zawalony szyb metra.
Krzyżyk to nie kościół, tylko pomieszczenie medyczne. Jedno z paru miejsc, gdzie może się gromadzić personel.
Drzwi do góry prowadzą do sektora 4, który jest magazynem materiałów anomalnych.
Pomiędzy pomieszczeniami 5 znajduje się kafeteria. Obecnie zrujnowana, ale może tam znajdować się personel.
3 to dawne pomieszczenia ochrony, teraz opustoszałe. Nie wykryto ludzkiej obecności.
Prawdopodobne wejście do bloku E jest, nomen omen, w pomieszczeniu 4e. Kahn przestrzegł Tojtownę o prawdopodobnych niebezpieczeństwach, zarówno w pomieszczeniu, jak i w samym bloku. To tam należy użyć XWP.
Pomieszczenia koło 6a to stacja techniczna. W niej są Klauge i Tojtowna.

O mapie Axela:
Czerwona linia to route Axela do kompleksu bunkrów.
Włochate na mapie to lasy.
Enklawa to katedra Kombinatu.
eRki to wymarłe miasta. Czerwone eRki to miasta, które padły ofiarą bombardowań pluskwami.
Litery O to obozy wolnych kupców i łowców niewolników.
K to bazy Kombinatu.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:35.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172