|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-08-2011, 17:51 | #1 |
Reputacja: 1 | [materiały] Droga do Neverwinter Tutaj będę przechowywał niektóre mapy, przedmioty, itd. Symbol Śmiertelności +1 Lvl 4 +1 840 gp Implement (Święty Symbol) Ulepszenie: Attack rolls and damage rolls Krytyk: +1k6 obrażeń za plus, lub +1k10 obrażeń za plus przeciwko nieumarłym i nieśmiertelnym. Moc(Dzienna): Minor Action. Twój następny atak z tym świętym symbolem zadaje dodatkowe 1k4 obrażeń. Jeśli zaatakowana istota to nieumarły bądź nieśmiertelny zadajesz 1k8 obrażeń. Amulet Zdrowia +1 Lvl 3 +1 680 gp Miejsce: Szyja Ulepszenie: Wytrwałość, Refleks, Wola Właściwości: Zdobywasz odporność 5 na trucizny. Buty Kociego Spadania Miejsce: Stopy 680 gp Właściwości: gdy skaczesz lub spadasz otrzymujesz tylko połowę obrażeń i zawsze lądujesz na nogach. Moc (Dzienna): Darmowa akcja. Otrzymujesz premię +5 do następnego rzutu na Akrobatykę albo Atletykę. Zbroja zabójczego ciosu +1 Lvl 5 +1 1,000 gp Ulepszenie: KP Właściwości: Odporność 5 na nekrotyczne i trucizny. Moc(Dzienna ✦ Nekrotyczna): Natychmiastowa reakcja (Immediate Reaction). Możesz użyć tej mocy gdy przeciwnik trafi cię atakiem wręcz. Zadajesz 1k10 + mod z charyzmy nekrotycznych obrażeń temu wrogowi. Zbroja Baśnskóry +3 KP 15 lb. lekka Ostatnio edytowane przez Qumi : 21-08-2011 o 22:16. |
18-08-2011, 16:28 | #2 |
Reputacja: 1 | Płonąca broń +1 Lvl 5 +1 1,000 gp Weapon: długi miecz Enhancement: Atak I obrażenia Critical: +1k6 od ognia za plus Moc (Na życzenie ✦ Ogień): Darmowa akcja. Wszystkie obrażenia zadawanie tą bronią pochodzą od ognia. Kolejna darmowa akcja kończy ten efekt. Moc (Dzienna ✦ Ogień): Darmowa akcja. Użyj tej mocy gdy trafiasz kogoś tą bronią. Zadajesz dodatkowe 1k6 obrażeń od ognia, i cel otrzymuje kolejne 5 obrażeń od ognia w następnych turach do udanego rzutu obronnego. Błyskawiczny obóz Wondrous Item 1,000 gp Moc (Dzienna): Standardowa Akcja. Otwierasz torbę, a ta magicznie rozszerza się aż staje się w pełni wyposażonym obozem z ogniskiem i czterema dwuosobowymi namiotami ze śpiworami. Obóz istnieje przez 12 godzin. Czas ten można podzielić pakując obóz. Plecak przechowywania Wondrous Item 1,000 gp Property: Plecak ten może utrzymać do 100 kg lub do 1 metra sześciennego objętości, ale zawsze waży tylko 1 kg. Wyciąganie przedmiotu z plecaka to minor action. Berło spaczenia +1 Lvl 3 +1 680 gp Implement (Berło) Ulepszenie: Atak I obrażenia Critical: +1k6 obrażeń za plusa Właściwości: Kiedy otrzymujesz błogosławieństwo swojego paktu możesz zamiast tego przenieść swoją Klątwę czarnoksiężnika na wszystkich wrogów w zasięgu 5 pól. Szata Ewentualności +1 Lvl 4 +1 840 gp Armor: Ubranie Enhancement: KP Moc (Dzienny ✦ Teleportacja): Natychmiastowa akcja. Użyj tej mocy gdy jesteś zakrwawiony (bloodied) I gdy jakiś atak zada ci obrażenia. Teleportuj się o 6 pól, możesz zużyć healing surze. Typ zbroi: zwyczajne ubranie Spijacz życia +1 Lvl 5 +1 1,000 gp Weapon: sztylet Enhancement: Atak i obrażenia Critical: +1k6 necrotic obrażeń za plusa Właściwości: Kiedy punkty życia przeciwnika spadną do 0 lub mniej po twoim ataku wręcz tą bronią, otrzymujesz tymczasowe 5 punktów życia. Kula Dalekowidzenia +1 Lvl 3 +1 680 gp Implement (Orb) Enhancement: Atak i obrażenia Critical: +1k6 obrażeń za plus Moc (Potyczka): Minor Action. Wybierz cel w zasięgu 10 pól od ciebie. Do końca potyczki dystans pomiędzy tobą I celem jest traktowany jakby było o połowę krótszy gdy używasz ataków na odległość za pomocą tej kuli. Moc (Dzienne): Darmowa akcja. Użyj ten mocy gdy używasz ataku na odległość za pomocą tego implementu na celu który jest pod działaniem mocy potyczkowej tej kuli. Atak nie wymaga pola widzenia i nie otrzymuje kary za ukrycie lub osłonę. Ostatnio edytowane przez Qumi : 18-08-2011 o 22:50. |
25-08-2011, 00:51 | #3 |
Reputacja: 1 | Mapa grobu Hesperydy: |
29-08-2011, 00:10 | #4 |
Reputacja: 1 | Mapa kopalni: Ostatnio edytowane przez Qumi : 01-09-2011 o 00:01. |
21-09-2011, 19:51 | #5 |
Reputacja: 1 | Totem Jesiennych zbiorów +1 Totem ten przypomina swym wyglądem Hesperydę, choć w bardzo umowny sposób. Symbolizuje on ducha jesienie i nieunikniony koniec życia. Implement (Totem) Umagicznienie: Atak i obrażenia Krytyk: +1k6 obrażeń za plus, +1k10 przeciwko zakrwanionym wrogom za plus against a bloodied creature Właściwości: Ataki wykonane tym totemem zadają zakrwawionym wrogom dodatkowe obrażenia równe 1 + połowa premii umagicznienia totemu (minimum 1). |
18-10-2011, 22:24 | #6 |
Reputacja: 1 | Kryształy: Czerwony kryształ + Ogień Standardowa akcja wybuch 2 w zasięgu 8 pól Cel: Wrogowie w zasięgu wybuchu Atak: Inteligencja lub Charyzma lub Roztropność vs. Refleks Trafienie: 2k4 + modyfikator z cechy wybranej do ataku obrażeń od ognia Pudło: Cel otrzymuje połowę obrażeń. Zielony Kryształ + Leczenie, Pierwotny, Świetlisty Standardowa akcja bliski wybuch 1 Cel: Sojusznicy i okolica Efekt: Sojusznicy zdejmują 1 negatywny efekt z siebie oraz leczą 3 punkty wytrzymałości jeśli pozbyli się w ten sposób negatywnego efektu. Ponadto roślinność i natura w obszarze działania mocy zostaje wzmocniona i uleczona. Żółty Kryształ + Leczenie, Świetlisty Standardowa akcja zasięg 7 Cel: Sojusznik Efekt: Sojusznik leczy 2 + modyfikator rzucającego z charyzmy lub roztropności lub inteligencji punktów życia i może użyć jedno healing surge. Jeśli użyje healing surze otrzymuje również premię +2 do rzutów obronnych, AC i ataku do końca następnej tury rzucającego. Niebieski kryształ + Tajemny Standardowa akcja zasięg 7 Cel: Jedno zaklęcie lub strefa magiczna Atak: Inteligencja lub Charyzma lub Roztropność vs. Wola Trafienie: Efekt rozpraszanego zaklęcia zostaje anulowany. Ponadto do końca następnej tury rzucającego gdy ktoś rzuca zaklęcie na polu gdzie magia została rozproszona to wszystkie owe zaklęcia otrzymują karę -1 do wszelkich numerycznych właściwości. Pudło: Nic się nie dzieje. Fioletowy kryształ + Tajemny, Ciemność, Zimno Standardowa akcja zasięg 7 Cel: Jeden wróg Atak: Inteligencja lub Charyzma lub Roztropność vs. Refleks Trafienie: Cel zostaje unieruchomiony w miejscu do końca następnej tury. Może wykonywać tylko akcje odpowiadające akcjom ruchu (czyli 2 akcje ruchu). Otrzymuje też 1 punkt obrażeń od zimna na turę (rzut obronny niweluje) Pudło: Nic się nie dzieje. Brązowy Kryształ + Leczenie, Pierwotny Standardowa akcja zasięg 7 Cel: Sojusznik Efekt: Libido i wigor celu zostają wzmocnione. Sojusznik może dwa razy dłużej uprawiać seks, pływać, biegać oraz wykonywać inne czynności fizyczne. Efekt trwa 6 godzin i przez cały ten okres cel posiada nieustający wzwód. Czarny kryształ + Nekrotyczny Standardowa akcja zasięg 7 Cel: Jeden wróg Atak: Inteligencja lub Charyzma lub Roztropność vs. Wytrzymałość Trafienie: Cel otrzymuje karę -2 do akcji fizycznych (np. atakowanie) oraz 1 +1 punkty obrażeń nekrotycznych na każdą turę otrzymywania kary. Np. W pierwszej turze otrzyma 2 punkty obrażeń, w drugiej turze 3, w trzeciej 4, itd. Udany rzut obronny neguje. Pudło: Nic się nie dzieje. Szary kryształ + Tajemny, Teleportacja Standardowa akcja zasięg 7 Cel: Jeden przedmiot lub ty Atak: Inteligencja lub Charyzma lub Roztropność vs. Wola Trafienie: Przedmiot zostaje przeteleportowany w losowe miejsce odległe o 9 pól od pierwotnego miejsca. Jeśli celem jesteś ty (nie ma testu ataku) to możesz się przeteleportować przez plan astralny o 9 pól w dowolne miejsce. Pudło: Nic się nie dzieje. Ostatnio edytowane przez Qumi : 18-10-2011 o 22:27. |
20-10-2011, 07:51 | #7 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Rewelacyjne i bardzo pomocne materiały dodatkowe do sesji. Jeszcze nie grałem z tak szczegółowo zaangażowanym Mistrzem Gry. Tym bardziej mam nadzieję, że sesja będzie przyjemna i dłuuuuuga.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
21-10-2011, 11:27 | #8 |
Reputacja: 1 | Dzięki Mapa posterunku Oprócz tego znajdujecie się na specjalnym terenie (fajny motyw z podręcznika który zawsze chciałem wykorzystać ). Zagubiony Posterunek - Ze względu na feywild i kryształy residium efekty zaklęć działają w 150%, jednak (!) okolica jest tak przesycona magią że wszelkie zaklęcia mają 50% szans na wymknięcie się spod kontroli (różne efekty mogą się dziać). Wynika to z faktu że tak potężne moce ciężko kontrolować. Co więcej radzę unikać trafiania magią w kryształy bo takie zaklęcie może eskalować szybko naprawdę potężnym efektem. Doprecyzowanie: jeśli wymknie się spod kontroli to podstawowy efekt zostanie zachowany, ale pojawią się dodatkowe jak ryzyko zranienia sojusznika czy cios zwrotny, lepsze obrażenia, uleczenie, itd. Ostatnio edytowane przez Qumi : 31-10-2011 o 20:38. |
29-11-2011, 17:58 | #9 |
Reputacja: 1 | Zmienny Krótki Miecz +1 Lvl 6 +2 Broń: krótki miecz Umagicznienie: Atak i obrażenia Krytyk: +1k6 od ognia za plus Moc (Na spotkanie ✦ Polimorfia): Pomniejsza akcja. Broń zmienia się w dowolną wybraną przez ciebie broń do walki wręcz (prosta, żołnierska i specjalistycza [superior]). Efekt ten trwa do końca spotkania lub zakończenia działania mocy za pomocą pomniejszej akcji. Tarcza Umysłu +1 Lvl 5 +1 1,000 gp Ulepszenie: KP Przedmiot: tarcza Moc (dzienna): Akcja natychmiastowa - przerywnik. Uruchamia się gdy ty lub sojusznik przy tobie zostaje zaatakowany mocą przeciwko Woli. Ty lub sojusznik otrzymujecie +4 do Woli przeciwko temu atakowi. Tarcza lekka, drewniana - +2 KP (+1 normalnie i +1 z umagicznienia) Standardowa akcja wybuch 1 Cel: pole w odległości do 7 pól Atak: Zręczność vs. Refleks Trafienie: Obszar zostaje pokryty gęstym dymem utrzymującym się przez 2 rundy. W tym czasie postacie wewnątrz dymu są traktowani jakby byli ślepi, a dla tych którzy chcą je zaatakować atakiem dystansowym są za zasłoną i mają 20% szans na bycie nietrafionym. Pudło: Bomba wybucha w innym miejscu. Ostatnio edytowane przez Qumi : 29-11-2011 o 18:05. |
03-12-2011, 20:02 | #10 |
Reputacja: 1 | Mapka wieży czarodzieja z golemem: |