|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-02-2012, 17:31 | #221 |
Reputacja: 1 | No to jeszcze tylko Yagar i zaczynamy następną kolejkę
__________________ "Kiedy nie masz wroga wewnątrz, Żaden zewnętrzny przeciwnik nie może uczynić Ci krzywdy." Afrykańskie przysłowie |
16-02-2012, 18:13 | #222 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Teoretycznie nas można przesunąć niezależnie od drugiej grupy... (tak, nie mogę się doczekać części dalszej bitwy ) Ostatnio edytowane przez Velg : 16-02-2012 o 18:20. |
16-02-2012, 19:27 | #223 |
Reputacja: 1 | Popieram ale nie wiem czy to nie wprowadziłoby trochę bałaganu, ale jakby tak było to wcale bym nie narzekał
__________________ "Kiedy nie masz wroga wewnątrz, Żaden zewnętrzny przeciwnik nie może uczynić Ci krzywdy." Afrykańskie przysłowie |
16-02-2012, 19:35 | #224 |
Reputacja: 1 | Cieszy mnie wasz entuzjazm Post, a raczej fragment dla grupy z "Gryfa" powoli się już pisze. Wstrzymam się jednak z prędkim wrzucaniem go, bo może powstać niepotrzebny dysonans czasowy pomiędzy grupami (nie chodzi mi o postacie tylko o graczy i termin na napisanie postów). Na razie czekam na post Wnerwika i dużo zależy od tego, kiedy on wrzuci swoją odpiskę. Na razie proszę o cierpliwość.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman |
16-02-2012, 19:54 | #225 |
Reputacja: 1 | Jest i odpis łiii
__________________ It's so easy when you are evil. |
16-02-2012, 20:10 | #226 |
Reputacja: 1 | No, wrzuciłem. Czerwony Mag idzie z jednorękim zbadać dziób ;D |
17-02-2012, 01:10 | #227 |
Reputacja: 1 | Nie pozostaje mi zatem nic innego, jak dzisiaj skończyć post dla was. O ile nic mi nie przeszkodzi powinien się pojawić po północy. EDIT: Post już jest Udało się nawet dotrzymać słowa i terminu. Czas na wasze odpisy oczywiście tydzień, czyli do 24.02. Grupa na “Gryfie” Tak, jak stoi w poście. Sytuacja po części opanowana. Trzeba jednak zacząć myśleć o całym okręcie, bo kapitan dalej odprawia swoje hokus-pokus, bosman próbuje uratować Elissę, ale średnio mu to wychodzi. Cała nadzieja, więc w was. Oczywiście dalej chodzi głównie o taktykę i ciekawe, sprytne wykorzystanie umiejętności. Grupa z szalupy Yagar i Fortney na razie nie mają wielu przeciwników, gdyż umarlaki dopiero się budzą, że się tak wyrażę. Zbadanie jednak skrzyni w tych okolicznościach będzie niemożliwe. Grupa na rufie może spokojnie otworzyć klatkę w której zamknięte są dzieci. Wystarczy jedno solidne uderzenie miecza. Pytanie tylko czy chcecie.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman |
17-02-2012, 01:15 | #228 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Mogę zauważyć, że widoczna na Twojej mapie szalupa (no, dwie być mogły? ) tam jest? |
17-02-2012, 01:25 | #229 |
Reputacja: 1 | Velg nie bardzo rozumiem o co ci chodzi Sprecyzuj jeśli możesz.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman |
17-02-2012, 01:30 | #230 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Na środku głównego pokładu (czyli main deck) jest - przynajmniej na mapie - szalupa, która zajmuje trochę miejsca. Zastanawiam się, czy wciąż jej tam nie ma (mogły być np. dwie , a nasi drodzy zabrali tylko jedną)... - bo to taki detal, który przesądza o tym, czy będę realizował plan, który właśnie sobie ułożyłem |