|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-11-2012, 15:57 | #401 |
Reputacja: 1 | Zbroja kryta (banded mail) daje +7 do pancerza, kolczuga (chainmail) +6: https://sites.google.com/site/pathfi...---final/armor Płaszcz daje +1 do wszystkich rzutów obronnych, amulet daje premię +1 do naturalnego pancerza. |
29-11-2012, 16:27 | #402 |
Reputacja: 1 | Hmm, ale ta zbroja kryta jest ciężka. W takim razie biorę kolczugę. |
29-11-2012, 20:14 | #403 |
Reputacja: 1 | Baltek też sporo walczy wręcz - znaczy przyjmuje sporo walki wręcz na klatę No, ale niech będzie, w takim razie z tych trzech zajefajnych przedmiotów magicznych Baltek póki nie bierze nic. Najwyżej jak następnym razem będzie przedmiot, którym będzie zainteresowane parę osób to rzucimy kostką |
29-11-2012, 20:37 | #404 |
Reputacja: 1 | Ta ciężka stalowa zbroja tajemnicza, to która to jest dokładnie? Don może się zastanowić nad pobieganiem w jakiejś cięższej, chociaż przyznaję że bardzo byłby zainteresowany płaszczem i amuletem. Tyle że za dużo dobrego by było Więc kłócił się nie będzie, zwłaszcza że z walki wyszedł bez szwanku a niektórzy potrzebują lekkiego dopaku od razu. Dajcie Donowi wyjść przed szereg i zbierać obrażenia, zwiększy to przeżywalność wszystkich. Baltazar może w tym czasie śmiało używać chanel energy i atakować jednocześnie lecząc wojownika. To oczywiście koncepcja na momenty jak będziemy mogli się zadekować w jakimś wąskim przejściu. Odnośnie poziomu Dona: Feat - Power Atack Kostka PW - prosiłbym MG o rzut, przy każdym poziomie +1 za poziom wojownika Survival +1 Climb +1 Craft kuśnierstwo +1 Intimidate +1
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
29-11-2012, 23:15 | #405 |
Reputacja: 1 | Dzięki, Tadeus. Teraz mam ładne 20 AC. Jeszcze tylko do piątego poziomu, wtedy wybiorę sobie trening w posługiwaniu się ciężkimi zbrojami... Ja już zaktualizowałem parę podstawowych informacji na karcie postaci (w panelu sesji), ale pozostały mi jeszcze 3 rzeczy: talenty, umiejętności i zdrowie. Zdrowie, Qumi, wylosuj mi ty, dobra? Jak dotąd wychodziłem na tym dobrze, he he. Co do talentów, to mógłby mi ktoś coś zasugerować? Jest ich tam strasznie dużo... Umiejętności -- powinienem brać tę Profesję czy nie? Co sądzicie? I jeszcze magia: Spiritual weapon -- ta broń, z uwagi na charakter Zagraka, powinna się pojawiać jako długi miecz. Ale czy krasnoludzki topór nie pasowałby bardziej do tej postaci? Efektywnie byłaby to wymiana zakresu krytycznego 19-20/x2 na 20/x3, czyli w sumie wyszedłbym na tym chyba gorzej (edycja: hmm, pomyślałem o tym; chyba te dwa zakresy w praktyce dają takie same obrażenia statystycznie). I od razu spytam, bo nie jest to dla mnie jasne: czy korzystając z tego zaklęcia, Zagrak musi się koncentrować, żeby sterować wyczarowaną bronią, czy może puścić czar i dalej walczyć też samemu? Ostatnio edytowane przez Yzurmir : 29-11-2012 o 23:20. |
30-11-2012, 00:13 | #406 |
Reputacja: 1 | Jak robimy dalsze losy? Mamy już coś pisać, czy na razie zakładamy, że idziemy spać, a ty zarysujesz nam sytuację od ranka i dopiero potem zadecydujemy, co robimy? Co do torturowania, to Baltazarowi zależy głównie na zadawaniu samego bólu. W tym celu chętnie skorzystałbym z channel trochę jak z piorunów Imperatora :P Co do czaru Zagraka - w opisie jest, że może być to broń symbol boga - albo taka, która uznana zostanie za pasującą duchowo - więc myślę, że topór spoko może być. Działa tak, że w ramach czaru wskazujesz cel, pojawia się koło niego i zaczyna go lać aż padnie. Jeśli chcesz, by zmieniła cel, musisz poświęcić na to ruch (move action) swojej postaci a ona niezależnie od odległości od wybranego celu zdąży w tej rundzie zadać mu atak. Nie może być też używana jako partner do flankowania. No i rani pełno rzeczy, których normalnie zwykła broń nie rani, ale ranią czary. Problem taki, że czar na naszym poziomie działa tylko 3 rundy, więc dużo sobie celów nie pozmieniasz Ale możesz normalnie walczyć niezależnie od broni, tylko czasem będziesz musiał poświęcić ruch postaci, by broń mogła zmienić cel. |
30-11-2012, 08:36 | #407 |
Reputacja: 1 | Ok, jak wrócę ze szkoły to poszukam atutów i rzucę kośćmi Co do postów - jutro daję swojego. Jeśli ktoś chce to może coś jeszcze napisać, dokończyć rozmowę z kimś czy pójść potorturować więźniów... aczkolwiek bez możliwości uleczenia ich będzie ciężko, bo wszyscy są nieprzytomni... Gdyby Baltazar zostawił Braddikara w spokoju to mógłby teraz go torturować sobie Topór jak najbardziej może być |
30-11-2012, 11:32 | #408 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Awans: HP zostawiam Qumiemu do rzucenia +1 do bluff, diplomacy, disguise, intimidate, perception, sense motive, sleight of hand, stealth, disable device, use magic device Feat: nie mam pojęcia, ktoś może coś zasugerować? Czary: Sift i Charm person. | |
30-11-2012, 14:17 | #409 |
Reputacja: 1 | Dobrze by było gdybyście chociaż napisali czego szukacie w tych atutach... Dla barda mogę zasugerować Arcane Strike: Arcane Strike (Combat) - Pathfinder_OGC jeśli masz zamiar dużo walczyć. Nie ma limitu na dzień, wykorzystujesz swift action do aktywacji i premii do obrażeń. Dla Zagraka może extra channel? Mało ma użyć channel energy a tak dostanie 2 dodatkowe. HP: Zagrak: 4 + 4 = 8 Jasper: 5 + 2 = 7 Don: 5 + 2 + 1 = 8 |
30-11-2012, 14:39 | #410 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |