|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
06-12-2012, 07:09 | #1 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
- trzeba podpalić ląd - granat wybucha po 1k3 rundach - rzuca się jak bronią rozpryskową - zadaje obrażenia całościowo - wszystkie obrażenia w zasięgu, nie ma direct hit, jest poprostu splash. Co do różdżki - jasne, ale to tylko jeśli jesteś blisko celu. Poza tym, jeśli stoisz w wodzie to ciebie też porazi | |
06-12-2012, 11:38 | #2 |
Reputacja: 1 | Z przykrością was zawiadamiam, że pppp musi odejść z sesji z powodów osobistych. Co za tym idzie, zapewne niedługo pożegnamy się z Dojanem. Tymczasem, trzeba pomyśleć czy wziąć kogoś nowego do sesji. Niby 4 osoby wystarczają, ale brakuje mi u was "blastera", czyli czarującej postaci zadającej obrażenia. Mamy wojowników (Zagrak i Don) Twarz i pułapki (Jasper) Buff i Debuff (Baltazar i Zagrak) Ale właśnie brakuje kogoś od magicznych obrażeń. Co może okazać się bardzo zgubne. Np. spotykacie rój karaluchów (CR 2). Rój karaluchów to zbiorowisko malutkich istot - z tego powodu nie można ich skrzywdzić bronią. Inną cechą roju jest nie możność rzucania czarów które działają na jedną osobę/cel - gdyż rój to tak naprawdę mnóstwo różnych celów. Walcząc z takim rojem, choć jest dość słaby w sumie, drużyna będzie miała spory problem obecnie. Itd. |
06-12-2012, 11:49 | #3 |
Reputacja: 1 | Następny powód, by kupić jeszcze więcej BOMB! Buahahah! A na serio to jasne, że możemy kogoś dodać. Roje generalnie są zabójcze dla niskolevelowych drużyn - no chyba że mają zapasy broni ze splash damage ;] |
06-12-2012, 12:00 | #4 |
Reputacja: 1 | Roje są często odporne na "all weapon damage" co ja czytam również jako na umagicznienia, które powstają przy uderzeniu. Więc tak - albo splash albo obszarówki |
06-12-2012, 13:02 | #5 |
Reputacja: 1 | No i dobrze to rozczytujesz, jedynym sensownym rozwiązaniem w tym przypadku jest łuk kul ognistych lub coś podobnego, co wybucha przy impakcie. Widzę spory przemiał postaci w tej sesji, dobrze że pppp powiedział co i jak, ktoś czarujący na obszar faktycznie się przyda, inaczej skończymy wydając całe zapasy gotówki na alchemika. Wkrótce stanie się całkiem bogatym człowiekiem w Riddleport.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
06-12-2012, 13:28 | #6 |
Reputacja: 1 | Bo ja wiem czy przemiał... na samym początku odpadły chyba z 2 postaci, potem wrócił Tadeus - nie jest źle W niektórych sesjach do tej pory już 2 razy zmieniłby się całkowicie skład |
06-12-2012, 13:39 | #7 |
Reputacja: 1 | Właściwie to alchemik też byłby dobry; już jednego zresztą mieliśmy, ale... no. Odszedł. |
06-12-2012, 13:43 | #8 |
Reputacja: 1 | Zasugerowałem czarownika, czarodzieja, magusa, ewentualnie alchemika lub druida. |
06-12-2012, 13:44 | #9 |
Reputacja: 1 | Qumi, zobaczyłem rekrutację dodatkową i... cóż, okładka zawiera spoilery z wydarzeń na cmentarzysku statków. Co wydaje mi się dość zabawne. |
06-12-2012, 13:45 | #10 |
Reputacja: 1 | Ale wcześniej nie wiedziałeś, że to spoiler, więc nie było problemu Poza tym Qumi twierdzi, że nowa postać dołączy do nas dopiero po dzisiejszej bitwie - co znaczy, że tym razem jeszcze tam karaluchów nie będzie |