|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
06-12-2012, 19:19 | #1 |
Reputacja: 1 | Ej kurde, nie po to ich ogłuszam byście wy przed nimi uciekali dając im czas by zeszło im ogłuszenie ;] |
06-12-2012, 19:26 | #2 |
Reputacja: 1 | No nie wiem, ja i tak do nikogo nie dobiegnę. Zresztą -- co z tą wodą? Jeśli spowalnia ruchy, to może Don ma szansę na dojście do wrogów. Jeśli nie spowalnia, to... wygląda to chyba identycznie. Ani Dojan, ani Zagrak nie dotrą do żadnego ze szczurów, chyba że wykorzystaliby obie akcje na ruch. A wtedy są bezbronni wobec trzech przeciwników, którzy mogą, ale nie muszą, być ogłuszeni. Co do Jaspera to nie wiem, ale on ma broń dystansową, więc to i tak nie ma znaczenia. |
06-12-2012, 20:13 | #3 |
Reputacja: 1 | Pytanie taktyczne, czy dzięki survival Don będzie wiedział że są to szczurołaki, czy póki co jest błogo nieświadomy co atakuje? Spróbuje dopaść do szczurków po skosie biegnąc i machnąć cleave. Skoro i tak zostanie mu standard action. Jeśli będzie wiedział że to szczurołaki i na co są podatne, to zarobią ze srebrnego sztyletu dzierżonego oburącz, jeśli nie, to będzie łupanie tasakiem. Wszystko na power attack.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
06-12-2012, 21:20 | #4 |
Reputacja: 1 | Ok, po kolei Dziś wstałem przed 6 rano i spałem ok. 5 godzin, więc kiedy tylko napisałem posta padłem na łóżko i zasnąłem Co do krzywego ustawienia na mapie - poprawione, teraz widać wyraźnie gdzie stoją. Ruch -dodałem info pod mapką. Ruch przez jasną wodę kosztuje x2, jest głęboka na 30 cm. Ruch przez ciemną wodę (1,5 m - 3 m) wymaga testu pływania - zdany pozwala ruszyć się o połowę swojej szybkości (pełna akcja) lub o 1/4 swojej szybkości (akcja ruchu). Istnieje jeszcze zawsze możliwość szarży, czyli podwójnego ruchu + atak. @Plomiennoluski: Nie jest określone jaki typ wiedzy pozwala zidentyfikować shapechangera, ale myślę, że w tym przypadku wystarczy wiedza lokalna gdyż szczurołaki są znane w Riddleport. Poza tym słyszeliście już o nich i o gangu Ziphasa przy okazji szukania Larura, więc można założyć, że wiecie kim te monstra są. Survival nie pozwala na identyfikację stworów. Edit: Szczurołak 1: 10 hp (14), paraliż 1 runda Szczurołak 2: 10 hp (14) Szczurołak 3: 14 hp Szczurołak 4: 14 hp Ostatnio edytowane przez Qumi : 06-12-2012 o 21:38. |
06-12-2012, 21:42 | #5 |
Reputacja: 1 | Skoro można szarżować, to znaczy, że chłopaki mogą się ruszyć 6 oczek i zaatakować? |
06-12-2012, 21:46 | #6 |
Reputacja: 1 | Taaa nie poszarżujesz sobie... ciężki teren przez wodę niestety. Chyba że MG pozwala, to Don chętnie zaszarżuje Jeśli nie, to ogień alchemiczny w szczurołaka nr 1.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
06-12-2012, 21:46 | #7 |
Reputacja: 1 | Yep, dokładnie to oznacza szarża Edit: Don może szarżować na 1 i 2. Reszta jest poza zasięgiem. |
06-12-2012, 21:48 | #8 |
Reputacja: 1 | MG wyraźnie napisał, że można szarżować przez tę wodę, więc wio i się nie zastanawiać! :P |
06-12-2012, 21:55 | #9 |
Reputacja: 1 | Już zmienione, szarża z obu ręcznie dzierżonym srebrnym sztyletem do tego power attack. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
06-12-2012, 21:59 | #10 |
Reputacja: 1 | Ale to są szczurołaki, czy szczurzaki (ratfolk), które nie są zmiennokształtnymi? Sądząc po hp to raczej te drugie, je chyba rani wszystko. Ktoś od nas ma szansę to wiedzieć, skoro znają ich na dzielni? |