|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-05-2013, 17:27 | #1 |
Reputacja: 1 | [Kompendium] Dolina Lodowego Wichru [Kompendium: Bohaterowie Kampanii] Arine Nael PD 735 Kobieta człowiek łotrzyk 1 CN Średni humanoid (człowiek) Init +3; Zmysły Nasłuchiwanie +4, Zauważanie +4 Języki Wspólny, Elfi, Niziołczy, Krasnoludzki KP 17, dotyk 14, nieprzygotowany 14 (+3 Zr, +3 zbroja, +1 szczęście) pw 4/7 (1 KW) Wytrw +2, Ref +6, Wola +1 Szybkość 9 metrów Wręcz krótki miecz +3 wręcz (1k6/19-20/x2) lub sztylet +3 wręcz (1k4/19-20/x2) Dystans lekka kusza +3 na dystans (1k8/19-20/x2) Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m Bazowy Atk +0; Zwr +0 Spec Atk ukradkowy atak +1k6 Wyposażenie: 14 bełtów, pajączki Atrybuty S 10, Zr 16, Bd 12, Int 16, Rzt 10, Cha 12 Spec Wł znajdowanie pułapek Atuty szczęście bohaterów, finezja w walce Umiejętności Blefowanie +5, Dyplomacja +3, Nasłuchiwanie +4, Otwieranie Zamków +7, Przeszukiwanie +7, Równowaga +6, Skakanie +1, Skradanie się +6, Ukrywanie się +6, Unieszkodliwianie Urządzeń +7, Upadanie +4, Wyczucie Pobudek +4, Zauważanie +4, Zbieranie Informacji +3 Ekwipunek ćwiekowana skórznia, plecak, zwijane posłanie, koc zimowy, kreda x10, krzesząca gałązka, kotwiczka, małe stalowe lusterko, racje żywieniowe (6 dni), pochodnia x3, manierka, słoneczna gałązka x3, narzędzia złodzieja, kartka papieru x5, pióro, atrament, chłopskie ubranie, ubranie zimowe x2, 38 sz, 8 ss
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! Ostatnio edytowane przez Sierak : 23-09-2013 o 09:04. |
13-05-2013, 18:06 | #2 |
Reputacja: 1 | [Kompendium: Bohaterowie Kampanii] Audrey McTaggart PD 1140 Kobieta człowiek faktotum 2 CD Średni humanoid (człowiek) Init +1; Zmysły Nasłuchiwanie +2, Zauważanie +2 Języki Wspólny, Krasnoludzki, Elfi, Podwspólny KP 14, dotyk 11, nieprzygotowany 13 (+1 Zr, +3 zbroja) pw 19/19 (2 KW) Wytrw +2, Ref +4, Wola +0 Szybkość 9 metrów Wręcz morgensztern +2 wręcz (1k8+1/x2) Dystans krótki łuk +2 na dystans (1k6/x3) lub zaklęcie +2 na dystans Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m Bazowy Atk +1; Zwr +2 Wyposażenie: 15 strzał, niezidentyfikowana mikstura x3 Zapamiętane Zaklęcia Faktotum (PC 2-gi) 0-wy - rozprysk kwasu* Atrybuty S 12, Zr 12, Bd 14, Int 16, Rzt 10, Cha 14 Spec Wł znajdowanie pułapek, inspiracja 4/starcie (przebiegły spryt), przebiegła wiedza 1/dzień/umiejętność, mistyczny dyletant (1 zaklęcie) Atuty pojętny uczeń, źródło inspiracji Umiejętności Autohipnoza +1, Blefowanie +7, Dyplomacja +9, Fałszerstwo +4, Koncentracja +4, Kradzież Kieszonkowa +3, Nasłuchiwanie +2, Otwieranie Zamków +2, Przebieranie się +4, Przeszukiwanie +7, Równowaga +1, Skradanie się +1, Sztuka Przetrwania +5, Ukrywanie się +1, Unieszkodliwianie Urządzeń +4, Używanie Liny +2, Używanie Magicznych Urządzeń +4, Wiedza (lokalna) +5, Wiedza (natura) +5, Wiedza (psionika) +4, Wiedza (szlachta i monarchowie) +4, Wyczucie Pobudek +1, Zastraszanie +9, Zauważanie +2, Zbieranie Informacji +3 Ekwipunek ćwiekowana skórznia, złodziejskie narzędzia, zestaw podróżnika, słoneczna gałązka x2, rakiety śnieżne, futrowe ubranie, namiot, 30 sz
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! Ostatnio edytowane przez Sierak : 23-09-2013 o 13:26. |
14-05-2013, 10:12 | #3 |
Reputacja: 1 | [Kompendium: Bohaterowie Kampanii] Lenfi Stalowy Koń PD 670 Mężczyzna człowiek wojownik 1 N Średni humanoid (człowiek) Init +5; Zmysły Nasłuchiwanie +2, Zauważanie +2 Języki Wspólny KP 15, dotyk 11, nieprzygotowany 14 (+1 Zr, +4 zbroja) pw 2/14 (1 KW) Wytrw +6, Ref +1, Wola -1 Szybkość 6 metrów Wręcz wielki miecz +5 wręcz (2k6+4/19-20/x2) lub sztylet +4 wręcz (1k4+3/19-20/x2) Dystans lekka kusza +2 na dystans (1k8/19-20/x2) Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m Bazowy Atk +1; Zwr +4 Spec Atk potężny atak Wyposażenie: 10 bełtów Atrybuty S 16, Zr 12, Bd 18, Int 10, Rzt 8, Cha 8 Atuty potężny atak, zogniskowanie broni (wielki miecz), poprawiona inicjatywa Umiejętności Pływanie -5, Skakanie +1, Wspinaczka +1 Ekwipunek zbroja łuskowa, bukłak, futerał na zwoje, garnek żelazny, gwizdek sygnalizacyjny, hubka i krzesiwo, koc zimowy, lina konopna (15 metrów), łom, osełka, plecak, pochodnia, racje podróżne (3 dni), sakiewka, worek, zwijane posłanie, ubranie zimowe, młotek, namiot, 33 sz
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! Ostatnio edytowane przez Sierak : 23-09-2013 o 09:04. |
14-05-2013, 10:41 | #4 |
Reputacja: 1 | [Kompendium: Bohaterowie Kampanii] Sevuell Ar'ellian (RIP) PD 0 Mężczyzna leśny elf kapłan solonor thelandiry 1 CD Średni humanoid (elf) Init +3; Zmysły widzenie w słabym świetle, Nasłuchiwanie +4, Zauważanie +4 Języki Wspólny, Elfi KP 17, dotyk 13, nieprzygotowany 14 (+3 Zr, +3 zbroja, +1 tarcza) pw 9/9 (1 KW) Niewrażliwości magiczny sen Wytrw +3, Ref +3, Wola +4 (+2 przeciw efektom zaklinania) Szybkość 9 metrów Wręcz długi miecz +3 wręcz (1k8+3/19-20 x2) lub sztylet +3 wręcz (1k4+3/19-20 x2) Dystans długi łuk refleksyjny (+2) +4 na dystans (1k8+2/x3) (+1 do ataku dla celów w zasięgu 9m) Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m Bazowy Atk +0; Zwr +3 Spec Atk odpędzanie nieumarłych 3/dzień Wyposażenie: 100 strzał, pajączki Zapamiętane Zaklęcia Kapłana (PC 1-wszy) 1-wszy - błogosławieństwo, boska łaska, prawdziwe uderzenie 0-wy - naprawa, oczyszczenie jedzenia i wody, przewodnictwo Atrybuty S 16, Zr 16, Bd 12, Int 10, Rzt 14, Cha 10 Spec Wł domeny kapłańskie (wojna, elfy) Atuty bezpośredni strzał, zogniskowanie broni (długi łuk), precyzyjny strzał Umiejętności Leczenie +8, Nasłuchiwanie +4, Przeszukiwanie +2, Rzemiosło (łuczarstwo) +6, Zauważanie +4 Ekwipunek ćwiekowana skórznia, lekka drewniana tarcza, ubranie zimowe, ornat kapłański, sakiewka z komponentami do czarów, drewniany symbol solonor thelandira, koc zimowy, lina konopna (15 metrów), 2kg mydła, hubka i krzesiwo, latarnia zakryta, bukłak, drewno na opał (2 dni), haczyk wędkarski, igła do szycia, żelazny garnek, racje podróżne (2 dni), sieć rybacka, rakiety śnieżne x2, plecak, sakiewka, worek x2, pasza (3 dni), sakwy, muł juczny, mistrzowskie narzędzia rzemieślnicze, zestaw uzdrowiciela, łom, młotek, butelka wina
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! Ostatnio edytowane przez Sierak : 14-08-2013 o 15:33. |
14-05-2013, 11:09 | #5 |
Reputacja: 1 | [Kompendium: Bohaterowie Kampanii] Skalf (RIP) PD 300 Mężczyzna krasnolud tarczowy wojownik 1 PN Średni humanoid (krasnolud) Init +1; Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +1, Zauważanie +1 Języki Wspólny, Krasnoludzki, Gnomi, Orczy KP 18, dotyk 11, nieprzygotowany 17 (+1 Zr, +5 zbroja, +2 tarcza) (+4 przeciw gigantom) pw -10/13 (1 KW) Wytrw +5, Ref +1, Wola +1 (+2 przeciw truciznom oraz czarom i zdolnościom czaropodobnym) Szybkość 6 metrów Wręcz kafar +5 wręcz (1k10+3/x3) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom) Dystans krótki łuk +2 na dystans (1k6/x3) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom) Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m Bazowy Atk +1; Zwr +4 Wyposażenie: 20 strzał Atrybuty S 16, Zr 12, Bd 16, Int 14, Rzt 12, Cha 8 Spec Wł skalny zmysł, obeznanie z bronią, stabilność Atuty biegłość w broni egzotycznej (kafar), zogniskowanie broni (kafar) Umiejętności Przeszukiwanie +2 (+4 względem kamieniotwórstwa), Rzemiosło (kowalstwo) +8, Rzemiosło (płatnerstwo) +8, Skakanie +1, Wspinaczka +1 Ekwipunek napierśnik, duża drewniana tarcza, plecak, bukłak, racje podróżne (7 dni), zwijane posłanie, worek, hubka i krzesiwo, narzędzia rzemieślnicze, zimowe ubranie, 10 flaszek z piwem, kilof górniczy, lina konopna (30 metrów), kości do gry, zimowe gogle, futrowe ubranie, zimowe buty, rakiety śnieżne, 24 sz
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! Ostatnio edytowane przez Sierak : 14-08-2013 o 15:33. |
14-05-2013, 11:16 | #6 |
Reputacja: 1 | [Kompendium: Bohaterowie Kampanii] Taar PD 1005 Mężczyzna człowiek ulubieniec tempusa 2 CD Średni humanoid (człowiek) Init +2; Zmysły Nasłuchiwanie +0, Zauważanie +0 Języki Wspólny KP 18, dotyk 12, nieprzygotowany 16 (+2 Zr, +4 zbroja, +2 tarcza) pw 18/19 (1 KW) Wytrw +5, Ref +5, Wola +3 Szybkość 9 metrów Wręcz topór bojowy +4 wręcz (1k8+2/x3) lub sztylet +3 wręcz (1k4+2/19-20 x2) Dystans lekka kusza +3 na dystans (1k8/19-20 x2) Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m Bazowy Atk +1; Zwr +3 Wyposażenie: 12 bełtów Znane Zaklęcia Ulubieńca Bóstw (PC 2-gi) 1-wszy (5/dzień****) - boska łaska, tarcza wiary, leczenie lekkich ran, sanktuarium (14) 0-wy (6/dzień) - czytanie magii, naprawa, światło, wykrycie magii, przewodnictwo, leczenie drobnych ran Atrybuty S 14, Zr 14, Bd 14, Int 10, Rzt 10, Cha 16 Atuty urodzony czarownik, wyzbycie się składników Umiejętności Koncentracja +7, Leczenie +1, Wiedza (religia) +4, Wiedza (tajemna) +4 Ekwipunek koszulka kolcza, ciężka drewniana tarcza, ubranie odkrywcy, plecak, bukłak z winem, racje podróżne (8 dni), zwijane posłanie, worek, hubka i krzesiwo, pochodnia x3, drewniany symbol tempusa, lina konopna (15 metrów), sakiewka, namiot dwuosobowy, rakiety śnieżne, 22 sz, 1 ss, 17 sm
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! Ostatnio edytowane przez Sierak : 23-09-2013 o 09:04. |
14-05-2013, 11:21 | #7 |
Reputacja: 1 | [Kompendium: Bohaterowie Kampanii] Torbor PD 720 Mężczyzna krasnolud tarczowy wojownik 1 N Średni humanoid (krasnolud) Init +6; Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +0, Zauważanie +0 Języki Wspólny, Krasnoludzki KP 18, dotyk 12, nieprzygotowany 16 (+2 Zr, +4 zbroja, +2 tarcza) (+4 przeciw gigantom) pw 3/14 (1 KW) Wytrw +6, Ref +2, Wola +0 (+2 przeciw truciznom oraz czarom i zdolnościom czaropodobnym) Szybkość 6 metrów Wręcz krasnoludzki topór bojowy +5 wręcz (1k10+3/x3) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom) Dystans oszczep +3 na dystans (1k6/x2) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom) Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m Bazowy Atk +1; Zwr +4 Wyposażenie: 10 oszczepów, oliwa x5 Atrybuty S 16, Zr 14, Bd 18, Int 10, Rzt 10, Cha 8 Spec Wł skalny zmysł, obeznanie z bronią, stabilność Atuty zogniskowanie broni (krasnoludzki topór bojowy), poprawiona inicjatywa Umiejętności Przeszukiwanie +0 (+2 względem kamieniotwórstwa), Rzemiosło (kowalstwo) +5, Wspinaczka +0, Zastraszanie +1 Ekwipunek zbroja łuskowa, ciężka stalowa tarcza, ubranie zimowe, namiot, plecak, zwijane posłanie, strój rzemieślnika, hubka i krzesiwo, koc zimowy, latarnia zakryta, lina konopna (30 metrów), haki x5, młot kowalski, szufla, osełka, racje podróżne (10 dni), sakiewka do pasa, garnek żelazny, worek, sztućce, patelnia, zimowe buty, rakiety śnieżne, 45 sz, 4 ss, 6 sm
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! Ostatnio edytowane przez Sierak : 23-09-2013 o 09:04. |
21-08-2013, 15:21 | #8 |
Reputacja: 1 | [Kompendium: Postacie Niezależne] Hubert Gallaway (wojownik 3) to najstarszy syn obecnego pokolenia trzymających pieczę nad faktoriami handlowymi Gallawayów. W przeciwieństwie do rodzeństwa i pozostałych członków rodziny, młodość spędził przemierzając Dolinę Lodowego Wichru wraz z karawanami lub kompaniami najemnymi. Stąd też wziął się jego twardy charakter, upór w negocjacjach i hardość której często brakuje wielu kupcom. W przeciwieństwie do swojej matki, Deidre Gallaway, bardzo przejmuje się losami Targos i w razie potrzeby skłonny jest oddać część swoich zapasów byle ratować swoje rodzinne strony. Dzięki żyłce do interesów i stanowczości znacznie rozwinął wpływy faktorii na terenie Doliny Lodowego Wichru. Hubert jest dość przystojnym, zadbanym mężczyzną w kwiecie wieku. Stara się ubierać schludnie, aczkolwiek w tej kwestii bardziej stawia na praktyczność i wygodę. W podróży swoje braki w szermierce (w porównaniu do chociażby barbarzyńców zamieszkujących Północ) nadrabia ognistym półtorakiem, ostrzem sprowadzanym aż z Cormyru na specjalne zlecenie jego matki ("Skoro już masz szlajać się po pustkowiach, miej chociaż czym się obronić."). Gallaway z natury jest dość pomocny i nie przejdzie obojętnie wobec wyrządzanej komuś krzywdy. Wieść niesie, że jeden z głównych oddziałów faktorii mieszczący się w Termalaine nie daje od dłuższego czasu znaku życia. Czy to z pobudek czysto finansowych, czy zwyczajnie z rodzinnej troski, Hubert Gallaway zwołał przypadkowych awanturników w ekspedycję na północ wzdłuż wybrzeża Maer Dualdon. Wydawać się może, że głównym motorem kupca jest odnalezienie zaginionej kuzynki, wszak od kilkunastu dni całe miasto jakby zapadło się pod ziemię. Kto wie jednak, wszak dobry kupiec jest również aktorem wielu masek.
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |