|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-12-2013, 23:32 | #41 |
Reputacja: 1 | Chciałbym powitać nową graczkę. Co do transportu z festynu, Rovan może przenieść szeryfów do ich szeryfostw jeśli chcą, lub mogą poczekać na niespodziankę za jakieś dziesięć dni
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
20-12-2013, 16:20 | #42 |
Reputacja: 1 | Post pojawi się jutro. Powodem jest grypa mięśniowa oraz problemy z komputerem. Teraz piszę z laptopa od znajomego. Czeka mnie cała nocka dzisiaj na reinstalacji sytemu i wgrywaniu niezbędnych programów.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
23-12-2013, 17:01 | #43 |
Reputacja: 1 | Wszytskich graczy przepraszam za zwłokę. Wiem iż teraz Święta i okres miedzy świąteczny, ale byłbym bardzo rad gdy Wasze posty pojawiły się do 30 grudnia. Spokojnych i Wesołych Świąt Życzę Wszystkim.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
03-01-2014, 14:33 | #44 |
Reputacja: 1 | Mój post pojawi się ze wzgledu na moje egzaminy dopiero poniedziałek, wtorek. Macie czas aby przedyskutować sprawę ataku na Renegatów. oraz zaplanować nawet ten atak i przeprowadzić jego pierwszą fazę. Nowe informacje. Wcielili ochotniczo czytaj przymusowo mężczyzn z dwóch wsi na ternie Gryfowa oraz znów rekwirowali tam towary. Spalili wieś Tracze, a wszystkich mieszkańców w tym starców i dzieci nawlekli na pale. Powód odmowa przyłączanie do zdrajców i próba walki przeciwko podjazdowi aprowizacyjnemu. Fakty znane. Na bagnach wniesiona został kamienna twierdza za pomocą czarów 6m mury wysokości jeden główny budynek. 100 jazdy z byłych najemników i popleczników Lorda Morcholda. 330 jazdy łuczniczej plemię lwów. około 800 setek piechoty zwerbowanej i wcielonej siłą z okolicznych wsi. szpiedzy Rovan znaleźli lokalizację i poznali plany tej budowli. Macie o czym dyskutować.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
13-01-2014, 19:08 | #45 |
Reputacja: 1 | Przepraszam za opóźnienie postu. Czas na odpowiedź do następnej niedzieli. Proszę o zapoznanie się z czasem w poście wasze posty obejmują czas bal do 30 Althuriaka kiedy to może się odbyć atak na renegatów. opis ataku możecie dociganć do pierwszego ataku wtedy gdy wojska konne zostaną wywabione poza twierdzę a bramy zablokowane przez szpiegów otwarte. Czas nie opisany prze zemnie możecie dowolnie zapełnić wydarzeniami. Mogą być dowolne w granicach rozsądku odparcie ataku darkolicza raczej do tego schematu nie należy.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
24-01-2014, 05:56 | #46 |
Reputacja: 1 | Post jest. 30 Althuriak jest do edycji jeśli zajdzie potrzeba, ścigać mnie wtedy o to przez PW lub gg ewentualnie doca.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
27-01-2014, 12:35 | #47 |
Reputacja: 1 | Hej. Nie będę udawać i się chować - w tej turze nie dam rady odpisać. Biorę na siebie konsekwencje. Niestety, mam małe zawirowania w tzw. życiu i a) bardzo mało czasu b) bardzo duże kłopoty z weną - czyli totalną pustkę w głowie. Pisanie do moich sesji w których mistrzuję jest już dla mnie męka i wyrywaniem sobie wnętrzności, a co dopiero wymyślenie czegoś sensownego tutaj. Przepraszam, postaram się ogarnąć na następny ruch.
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! |
29-01-2014, 21:19 | #48 |
Wiedźma Reputacja: 1 | U mnie podobnie odnośnie samej weny co u poprzedniczki... kiepsko mi ostatnio pisanie idzie, nic mnie jakoś nie rusza itp. ech... sama nie wiem, może się wypalam? W każdym bądź razie coś tam wspólnymi siłami nabazgrałyśmy...
__________________ "Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD |
02-02-2014, 17:24 | #49 |
Reputacja: 1 | No i bardzo ładnie napisane, post już poszedł. Czas niedziela za dwa tygodnie. Opisujecie okres dwóch miesięcy. Zadań wiele dla każdego szeryfa. Zwłaszcza, iż w dzień świąt Zielonych Traw ma się odbyć otwarcie Akademii. Będzie jeszcze kawałek dla Sarumrae, napisany ale to pójdzie na PW i zostanie przez nią wplecione do jej postu.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
04-02-2014, 12:00 | #50 | ||
Reputacja: 1 | Stan na 30 Althuriaka 1372RD
wolne: posiadające niezależność sądowniczą i czepiące cześć podatków. Posiada Radę. prywatne: należące do szeryfa, brak autonomii. Skale 1-6 Hrabia: Ariston Brodaty W skład wchodzą: - Marchia Winnego Przedgórza: szeryfowstwa Aelienthe i Samotnego Jeziora. szeryfowstwo Przełęczy szeryfowstwo Kastoel szeryfowstwo Gryf Szeryfowstwo Przełęczy: Szeryf i władca hrabstwa: Hrabia Ariston Brodaty Wielkość: 3200 mieszkańców w tym 2100 w dużym miasteczku Gardziel , trzy wsi wszytko prywatne właściciel: Hrabia Ariston Brodaty Struktura rasowa: 70% ludzie (90% Halruaańczycy) 20% krasnoludy (80% złote) 10% inne (elfy, półelfy, gnomy, niziołki); 50 czarodziejów Marchia Winnego Przedgórza: włada: Margrabia Rovan Tiran. Szeryfowstwo: Aelienthe Wielkość: 6200 mieszkańców: wszystko prywatne: Margrabia Rovan Tiran. Złota Kiść: duże miasteczko 2600 mieszkańców Rozdroże: osada 900 9 wsi reszta mieszkańców. Struktura rasowa: 85% ludzie (60% Halruaańczycy, 40% ludzie z Dolin) 10% krasnoludy (80% złote), 5% inne; 120 czarodziejów Główne produkty: exlus: białe wina; zwykłe: produkcja rolna Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 7500sz Złota Kiść: duże miasteczko 2600 mieszkańców, miasteczko prywatne, 68 czarodziejów, 7 kapłanów, 22 wojowników, 8 łowców, 2 zaklinaczy, 15 bardów, 2 paladynów 187 zbrojnych, 600 fachowców, 1720 plebejuszy. Szkoła ogólna, kościół Azutha, Kolegium Bardów Straż miejska: 200 Milicja: 700 ochotników Bezpieczeństwo twierdzy: 6 Morale Twierdzy: 6 Bezpieczeństwo miasta: 5 Morale miasta: 5,5 Nastroje w mieście: 5,8 Osada Rozdroże prywatne, 900 mieszkańców. 25 czarodziejów, 8 wojowników, 23 łowców, 1 zaklinacz, 83 zbrojnych, 150 fachowców, 630 plebejuszy, Straż miejska: 80 Milicja: 150 ochotników Bezpieczeństwo kasztelu: 4,5 Morale kasztelu: 5,5 Bezpieczeństwo osady: 4 Morale osady: 4,2 Nastroje w osadzie: 4,4 Bezpieczeństwo dróg: 5 Jakość dróg: 5,3 Bezpieczeństwo terenów: 3,9 Szeryfowstwo: Samotnego Jeziora. Wielkość 4500 mieszkańców Twierdza Stare Bagno, miasteczko wolne: Jeziorzany Rad Miejska : duże miasteczko 2200 mieszkańców. 9 wsi prywatnych właściciel: Margrabia Rovan Tiran Szeryf: p.o. Szeryfa Lilel Biała Struktura rasowa: 90% ludzie (60% Halruaańczycy, 40% inne) 10% inne rasy. 79 czarodziejów Główne produkty: exlus: narzędzi rzemieślnicze; zwykłe: ruda żelaza Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 2000 Jeziorzany: duże miasteczko 2200 mieszkańców, rad miejska. Wolne 35 czarodziejów, 12 kapłanów, 18 wojowników, 6 łowców, 1 zaklinacz, 3 bardów 165 zbrojnych, 600 fachowców, 1370 plebejuszy szkoła ogólna, kościół Azutha straż miejska: 170 Milicja: 550 ochotników Bezpieczeństwo twierdzy: 4 Morale Twierdzy: 3,5 Bezpieczeństwo miasta: 4 Morale miasta: 4 Nastroje w mieście: 3,5 Bezpieczeństwo dróg: 3,5 Jakość dróg: 4 Bezpieczeństwo terenów: 1,5 Szeryfowstwo: Kaostel Wielkość 6500 mieszkańców szeryf: czasowy zarząd wspólny Rada Miejska, Margrabia Rovan Tiran i Arastianne Shieldheart twierdza: Kaostel miasteczko duże wolne: Valiria 3100 mieszkańców rada miejska 4 osady typ nomadyczny 5 wsi zamieszkanych przez Halruańczyków. Struktura rasowa: 90% ludzie (60% plemię Lwów, 40% Halruaańczycy) 10% inne rasy. 30 czarodziejów. Główne produkty: exlus: wyroby skórzane, konie; zwykłe: skóra, mięso rothów, Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 3500sz Valiria: duże miasteczko wolne – rad miejska: 3100 mieszkańców specyficzne nomadyczne. 2000mieszkańców stałych Halruańczycy, 1100 nomadów z plemienia lwów mieszkańców częściowo osiadłych bytujących po kilka tygodni miesięcy w jednym miejscu i wędrujących dalej. 15 czarodziejów, 8 kapłanów, 80 barbarzyńców, 10 wojowników, 60 łowców 2 zaklinaczy, 220 zbrojnych, 800 fachowców, 1995 plebejuszów Szkoła ogólna, kościół Azutha, Gildia magów Milicja: 600 ochotników Pospolite ruszenie plemiona Lwów około 2000 szabel Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5 Morale Twierdzy: 4,5 Bezpieczeństwo miasta: 4,2 Morale miasta: 3,8 Nastroje w mieście: 3,8 Bezpieczeństwo dróg: 5,5 Jakość dróg: 1,5 Bezpieczeństwo terenów: 5 Szeryfowstwo: Gryf Wielkość: 5400 mieszkańców. Szeryf: Arastianne Shieldheart Osada Gryfii Kamień prywatne, 1100 mieszkańców 4 osady i 10 wsi Struktura rasowa: 90% ludzie (60% Halruaańczycy, 40% inne) 10% inne rasy. 80 czarodziejów Główne produkty: exlus: czerwone wina, marmur, albaster; zwykłe: kamieniołomy Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 6000sz Osada Gryfii Kamień prywatne, 1100 mieszkańców. 15 czarodziejów, 6 kapłanów, 2 paladynów, 18 wojowników, 11 łowców, 1 zaklinacz, 105 zbrojnych, 250 fachowców, 702 plebejuszy, szkoła ogólna, kościół Azutha Straż miejska:100 Milicja: 300 ochotników Bezpieczeństwo twierdzy: 5 Morale Twierdzy: 5,5 Bezpieczeństwo osady: 4 Morale miasta: 5 Nastroje w mieście: 4,5 Bezpieczeństwo dróg: 5 Jakość dróg: 4,1 Bezpieczeństwo terenów: 4 *** Pogoda na następny miesiąc Ches 1-10 temp: ciepło dzień 25 -30 w nocy 15 - 20 wiatr: zmienny Lekki / Średni opady: ulewy dwa razy dziennie poza tym deszcz przez cały dobę 11 - 20 Temp: wysoka dzień 35-40 w nocy 20-25 wiatr: zmienny Lekki / Średni opady: deszcz głównie wieczorami 21 - 30 temp: ciepło dzień 25 -30 w nocy 15 - 20 wiatr: burza nawalne deszcze z piorunami co najmniej jedna w dzień wichury w czasie burz opady: brak Pogoda na następny miesiąc Tarsakha. 1-10 temp: umiarkowana dzień 10 - 15 stopni w nocy 5-10 wiatr: zmienny Lekki / Średni opady: ulewy dwa razy dziennie poza tym deszcz przez cały dobę 11 - 20 Temp: Bardzo wysoka dzień 40-50 w nocy 30 - 40 wiatr: łagodny Lekki opady: brak 21 - 30 temp: wysoka dzień 35-40 w nocy 20-25 wiatr: łagodny Lekki / Średni opady: wilgoć
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 04-02-2014 o 18:48. | ||