|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
15-02-2014, 20:52 | #51 |
Reputacja: 1 | Eh. Niestety, po dłuższym przemyśleniu muszę zrezygnować z sesji. Powodem jest brak czasu - choć nie do końca - lecz przede wszystkim mój chroniczny brak weny. Sesja jest bardzo wymagająca - i czasowo i intelektualnie - i o ile pierwszemu jestem jakoś w stanie sprostać, to z drugim niestety jest ciężko. Nie jestem się ostatnio w stanie wystarczająco skupić i na tyle zebrać, żeby coś sensownego wymyślić, a pisanie ochłapów "na odwal się" mija się z celem. Wina leży w całości po mojej stronie' poza moją osobą reszta rzeczy w tej sesji działa bez zarzutu i nie mam żadnych uwag czy spraw, które spowodowały taką decyzję. Bardzo przepraszam współgraczy i Mistrza za zamieszanie i jego konsekwencje; naprawdę chciałabym bawić się z Wami dalej, ale niestety obecnie jest to trochę ponad moje siły i możliwości. Postać zostawiam do dowolnej dyspozycji. Pragnę z tego miejsca podziękować (w kolejności alfabetycznej) abiemu - za wsparcie, inspiracje i dzielne podrywanie mojej postaci (to już trzecia sesja, na której to robi , Cedrykowi - za ogrom pracy włożonej w przygotowanie i prowadzenie gry, oraz za cierpliwość i staranne tłumaczenie wszystkiego, co tyczy się gry osobie która nie lubi cyferek (czyli mi). Oraz Płomykowi - za opiekę, zagadywanie, dobre pomysły i wciągnięcie do rozgrywki. Jesteście super, i bardzo się cieszę, że choć chwilę mogłam z Wami grać. Powodzenia. I przepraszam raz jeszcze. A.
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! |
16-02-2014, 04:47 | #52 |
Reputacja: 1 | Szkoda, ale rozumiem decyzję i udanej zabawy w innych sesjach. Mój post wisi, dzieciak po Bloodrainach chwilowo jest w sierocińcu w Złotej Kiści. We wtorek zmykam na 2 tygodnie na urlop, ale postaram się regularnie zaglądać.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
18-02-2014, 19:52 | #53 |
Reputacja: 1 | W związku z dogrywaniem sprawy z graczem chętnym do gry przedłużam czas na napisanie postów do niedzieli 23 lutego.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
23-02-2014, 00:28 | #54 |
Wiedźma Reputacja: 1 | Ja również rezygnuję z sesji... podstawowym powodem jest chroniczny brak weny oraz czasu, najzwyczajniej w świecie męczę się żeby cokolwiek napisać, także nie widzę sensu, aby dalej to ciągnąć. Przepraszam jak co, i trzymajcie się.
__________________ "Nawet nie można umrzeć w spokoju..." - by Lechu xD |
23-02-2014, 00:48 | #55 |
Reputacja: 1 | A ja także do tej listy rezygnacji się dołączę, choć powinnam wcześniej to oznajmić. Myślałam że stronghold simulator to ciekawy koncept, jednak w praktyce dla mnie.. nie do końca.
__________________ "Dzika, pierwotna natura niesie wezełki z leczniczymi ziołami; niesie wszystko, czym kobieta powinna być, co powinna wiedzieć. Niesie lekarstwo na wszystko. Niesie opowieści, sny, słowa i pieśni, znaki i symbole." |
23-02-2014, 09:02 | #56 |
Reputacja: 1 | Szkoda. Jak pisałem jednak wcześniej prowadzę nawet dla jednego gracza, bo wiem, iż jest to niejako eksperyment na forum.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
09-04-2014, 18:07 | #57 | ||
Reputacja: 1 |
wolne: posiadające niezależność sądowniczą i czerpiące cześć podatków. Posiada Radę. prywatne: należące do szeryfa, brak autonomii. Skale 1-6 Hrabia: Ariston Brodaty W skład wchodzą: - Marchia Winnego Przedgórza: szeryfowstwa Aelienthe i Samotnego Jeziora. - Marchia Przełęczy Gryfów: szeryfowstwo Przełęczy, szeryfowstwo Gryf - szeryfowstwo Kastoel Marchia Przełęczy Gryfów Szeryfowstwo Przełęczy: Szeryf i władca hrabstwa: Hrabia Ariston Brodaty Wielkość: 3200 mieszkańców w tym 2100 w dużym miasteczku Gardziel , trzy wsi wszytko prywatne właściciel: Hrabia Ariston Brodaty Struktura rasowa: 70% ludzie (90% Halruaańczycy) 20% krasnoludy (80% złote) 10% inne (elfy, półelfy, gnomy, niziołki); 50 czarodziejów Szeryfowstwo: Gryf władca : Hrabia Ariston Brodaty szeryf: Godrykowi Płomiennolicemu. Wielkość: 5400 mieszkańców. Osada Gryfii Kamień prywatne, 1100 mieszkańców 4 osady i 10 wsi Struktura rasowa: 90% ludzie (60% Halruaańczycy, 40% inne) 10% inne rasy. 80 czarodziejów Główne produkty: exlus: czerwone wina, marmur, albaster; zwykłe: kamieniołomy Marchia Winnego Przedgórza: włada: Margrabia Rovan Tiran. Szeryfowstwo: Aelienthe Wielkość: 7000 mieszkańców: + 1 214 popleczników Rovana i Roni wszystko prywatne: Margrabia Rovan Tiran. Złota Kiść: duże miasteczko 2800 mieszkańców Rozdroże: małe miasteczko 1200 9 wsi reszta mieszkańców. 400 szabel pospolitego ruszenia Struktura rasowa: 90% ludzie (50% Halruaańczycy, 35% ludzie z Dolin; 15%Plemie lwów) 5% krasnoludy (80% złote), 5% inne; 120 czarodziejów Główne produkty: exlus: białe wina; zwykłe: produkcja rolna, konie Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 10500sz Złota Kiść: duże miasteczko 2800 mieszkańców, miasteczko prywatne, 68 czarodziejów (1-9p, 2-8p, 4-6p, 8-4p, 16-2p, 37-1p), 7 kapłanów (1-4p, 2-2p, 4-1p), 25 wojowników (1-8p, 2-6p, 4-4p, 8-2p, 10-1p), 8 łowców (1-4p, 2-2p,5-1p), 2 zaklinaczy (1-2p, 1-1p), 15 bardów (1-6p, 2-4poz., 4 - p, 8 - 1p), 2 paladynów (poz.1) 205 zbrojnych (1-9p, 1-8p, 2-5p, 3-4p, 18-2p, 180-1p), 650 fachowców (1-14p, 2-12p, 4-10p, 6-8p, 8-6p 16-5p, 32-4, 64-2p, 517-1p) , 1855 plebejuszy (1-15p, 2-14p, 4-12p, 6-10p, 8-8p, 16-6p, 32-5p, 64-4p, 128-2p, 1594-1p). Szkoła ogólna, kościół Azutha, Kolegium Bardów Straż miejska: 198 Milicja: 700 ochotników Bezpieczeństwo twierdzy: 6 Morale Twierdzy: 6 Bezpieczeństwo miasta: 5,2 Morale miasta: 5,6 Nastroje w mieście: 6,0 Osada Rozdroże prywatne, 1100 mieszkańców. 25 czarodziejów, 8 wojowników, 23 łowców, 1 zaklinacz, 93 zbrojnych, 180 fachowców, 790 plebejuszy, Straż miejska: 90 Milicja: 150 ochotników Bezpieczeństwo kasztelu: 4,8 Morale kasztelu: 5,5 Bezpieczeństwo osady: 4,5 Morale osady: 4,8 Nastroje w osadzie: 4,8 Bezpieczeństwo dróg: 5,5 Jakość dróg: 5,5 Bezpieczeństwo terenów: 5,2 Szeryfowstwo: Samotnego Jeziora. Wielkość 5300 mieszkańców Twierdza Stare Bagno, miasteczko wolne: Jeziorzany Rad Miejska : duże miasteczko 2200 mieszkańców. Osada Viktoria 800 mieszkańców 9 wsi prywatnych właściciel: Margrabia Rovan Tiran Szeryf: p.o. Szeryfa Lilel Biała 400szabel pospolitego ruszenia plemienia Lwów Struktura rasowa: 95% ludzie (45% Halruaańczycy, 30% inne 25 Plemię Lwów) 5% inne rasy. 79 czarodziejów Główne produkty: exlus: narzędzi rzemieślnicze, konie; zwykłe: ruda żelaza, konie, rothy mięso Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 4000 Jeziorzany: duże miasteczko 2200 mieszkańców, rad miejska. Wolne 35 czarodziejów, 12 kapłanów, 18 wojowników, 6 łowców, 1 zaklinacz, 3 bardów 165 zbrojnych, 600 fachowców, 1370 plebejuszy szkoła ogólna, kościół Azutha straż miejska: 170 Milicja: 550 ochotników Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5 Morale Twierdzy: 4,5 Bezpieczeństwo miasta: 4 Morale miasta: 4 Nastroje w mieście: 4,5 Osada Viktoria: Twierdza i osada: ok 800 nomadów zmienne 200 Halruańczyków milicja 100 straż miejska:50 zbrojni:60 pospolite ruszenie 400 szabel Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5 Morale Twierdzy: 4,5 Bezpieczeństwo miasta: 4 Morale miasta: 4,5 Nastroje w mieście: 4,5 Bezpieczeństwo dróg: 4,5 Jakość dróg: 4,5 Bezpieczeństwo terenów: 4,0 Szeryfowstwo: Kaostel Wielkość 4000 mieszkańców szeryf: czasowy zarząd wspólny Rada Miejska, Margrabia Rovan Tiran twierdza: Kaostel miasteczko duże wolne: Valiria 2600 mieszkańców rada miejska 1 osady typ nomadyczny 5 wsi zamieszkanych przez Halruańczyków. Struktura rasowa: 90% ludzie (25% plemię Lwów, 75% Halruaańczycy) 10% inne rasy. 30 czarodziejów. Główne produkty: exlus: wyroby skórzane, konie; zwykłe: skóra, mięso rothów, Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 3000sz Valiria: duże miasteczko wolne – rad miejska: 2600 mieszkańców specyficzne nomadyczne. 2000mieszkańców stałych Halruańczycy, 600 nomadów z plemienia lwów mieszkańców częściowo osiadłych bytujących po kilka tygodni miesięcy w jednym miejscu i wędrujących dalej. 15 czarodziejów, 8 kapłanów, 8 barbarzyńców, 10 wojowników, 10 łowców 2 zaklinaczy, 220 zbrojnych, 600 fachowców, 1727 plebejuszów Szkoła ogólna, kościół Azutha, Gildia magów Straż miejska:165 zbrojnych Milicja: 600 ochotników Pospolite ruszenie plemiona Lwów około 400 szabel Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5 Morale Twierdzy: 4,5 Bezpieczeństwo miasta: 4,0 Morale miasta: 4,0 Nastroje w mieście: 4,2 Bezpieczeństwo dróg: 4,5 Jakość dróg: 1,7 Bezpieczeństwo terenów: 3,8
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 17-05-2014 o 14:41. | ||
14-08-2014, 21:23 | #58 | ||
Reputacja: 1 |
Dane na 30 Mirtula 1372RD wolne: posiadające niezależność sądowniczą i czerpiące cześć podatków. Posiada Radę. prywatne: należące do szeryfa, brak autonomii. Skale 1-6 Hrabia: Ariston Brodaty W skład wchodzą: - Marchia Winnego Przedgórza: szeryfowstwa Aelienthe, Samotnego Jeziora i szeryfowstwo Kastoel - Marchia Przełęczy Gryfów: szeryfowstwo Przełęczy, szeryfowstwo Gryf Marchia Przełęczy Gryfów Szeryfowstwo Przełęczy: Szeryf i władca hrabstwa: Hrabia Ariston Brodaty Wielkość: 3200 mieszkańców w tym 2100 w dużym miasteczku Gardziel , trzy wsi wszytko prywatne właściciel: Hrabia Ariston Brodaty Struktura rasowa: 70% ludzie (90% Halruaańczycy) 20% krasnoludy (80% złote) 10% inne (elfy, półelfy, gnomy, niziołki); 50 czarodziejów Szeryfowstwo: Gryf władca : Hrabia Ariston Brodaty szeryf: Godrykowi Płomiennolicemu. Wielkość: 5400 mieszkańców. Osada Gryfii Kamień prywatne, 1100 mieszkańców 4 osady i 10 wsi Struktura rasowa: 90% ludzie (60% Halruaańczycy, 40% inne) 10% inne rasy. 80 czarodziejów Główne produkty: exlus: czerwone wina, marmur, albaster; zwykłe: kamieniołomy Marchia Winnego Przedgórza: włada: Margrabia Rovan Tiran. Szeryfowstwo: Aelienthe Wielkość: 7000 mieszkańców: + 1 214 popleczników Rovana i Roni wszystko prywatne: Margrabia Rovan Tiran. Złota Kiść: duże miasteczko 2800 mieszkańców Rozdroże: małe miasteczko 1200 9 wsi reszta mieszkańców. 400 szabel pospolitego ruszenia Struktura rasowa: 90% ludzie (50% Halruaańczycy, 35% ludzie z Dolin; 15%Plemie lwów) 5% krasnoludy (80% złote), 5% inne; 120 czarodziejów Główne produkty: exlus: białe wina; zwykłe: produkcja rolna, konie Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 12500sz Złota Kiść: duże miasteczko 2800 mieszkańców, miasteczko prywatne, 68 czarodziejów (1-9p, 2-8p, 4-6p, 8-4p, 16-2p, 37-1p), 7 kapłanów (1-4p, 2-2p, 4-1p), 25 wojowników (1-8p, 2-6p, 4-4p, 8-2p, 10-1p), 8 łowców (1-4p, 2-2p,5-1p), 2 zaklinaczy (1-2p, 1-1p), 15 bardów (1-6p, 2-4poz., 4 - p, 8 - 1p), 2 paladynów (poz.1) 205 zbrojnych (1-9p, 1-8p, 2-5p, 3-4p, 18-2p, 180-1p), 650 fachowców (1-14p, 2-12p, 4-10p, 6-8p, 8-6p 16-5p, 32-4, 64-2p, 517-1p) , 1855 plebejuszy (1-15p, 2-14p, 4-12p, 6-10p, 8-8p, 16-6p, 32-5p, 64-4p, 128-2p, 1594-1p). Szkoła ogólna, kościół Azutha, Kolegium Bardów Straż miejska: 198 Milicja: 700 ochotników Bezpieczeństwo twierdzy: 6 Morale Twierdzy: 6 Bezpieczeństwo miasta: 5,5 Morale miasta: 5,2 Nastroje w mieście: 5,2 Osada Rozdroże prywatne, 1100 mieszkańców. 25 czarodziejów, 8 wojowników, 23 łowców, 1 zaklinacz, 93 zbrojnych, 180 fachowców, 790 plebejuszy, Straż miejska: 90 Milicja: 150 ochotników Bezpieczeństwo kasztelu: 4,8 Morale kasztelu: 5,5 Bezpieczeństwo osady: 4,5 Morale osady: 4,8 Nastroje w osadzie: 4,8 Bezpieczeństwo dróg: 5,5 Jakość dróg: 5,6 Bezpieczeństwo terenów: 5,1 Szeryfowstwo: Samotnego Jeziora. Wielkość 5300 mieszkańców Twierdza Stare Bagno, miasteczko wolne: Jeziorzany Rad Miejska : duże miasteczko 2200 mieszkańców. Osada Viktoria 800 mieszkańców 9 wsi prywatnych właściciel: Margrabia Rovan Tiran Szeryf: p.o. Szeryfa Lilel Biała 400szabel pospolitego ruszenia plemienia Lwów Struktura rasowa: 95% ludzie (45% Halruaańczycy, 30% inne 25 Plemię Lwów) 5% inne rasy. 79 czarodziejów Główne produkty: exlus: narzędzi rzemieślnicze, konie; zwykłe: ruda żelaza, konie, rothy mięso Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 5000 Jeziorzany: duże miasteczko 2200 mieszkańców, rad miejska. Wolne 35 czarodziejów, 12 kapłanów, 18 wojowników, 6 łowców, 1 zaklinacz, 3 bardów 165 zbrojnych, 600 fachowców, 1370 plebejuszy szkoła ogólna, kościół Azutha straż miejska: 170 Milicja: 550 ochotników Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5 Morale Twierdzy: 4,5 Bezpieczeństwo miasta: 4,4 Morale miasta: 4,3 Nastroje w mieście: 4,5 Osada Viktoria: Twierdza i osada: ok 800 nomadów zmienne 200 Halruańczyków milicja 100 straż miejska:50 zbrojni:60 pospolite ruszenie 400 szabel Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5 Morale Twierdzy: 4,5 Bezpieczeństwo miasta: 4 Morale miasta: 4,5 Nastroje w mieście: 4,5 Bezpieczeństwo dróg: 4,5 Jakość dróg: 4,7 Bezpieczeństwo terenów: 4,1 Szeryfowstwo: Kaostel Wielkość 4000 mieszkańców szeryf: właściciel: Margrabia Rovan Tiran twierdza: Kaostel miasteczko duże wolne: Valiria 2600 mieszkańców rada miejska 1 osady typ nomadyczny 5 wsi zamieszkanych przez Halruańczyków. Struktura rasowa: 90% ludzie (25% plemię Lwów, 75% Halruaańczycy) 10% inne rasy. 30 czarodziejów. Główne produkty: exlus: wyroby skórzane, konie; zwykłe: skóra, mięso rothów, Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 3500sz Valiria: duże miasteczko wolne – rad miejska: 2600 mieszkańców specyficzne nomadyczne. 2000mieszkańców stałych Halruańczycy, 600 nomadów z plemienia lwów mieszkańców częściowo osiadłych bytujących po kilka tygodni miesięcy w jednym miejscu i wędrujących dalej. 15 czarodziejów, 8 kapłanów, 8 barbarzyńców, 10 wojowników, 10 łowców 2 zaklinaczy, 220 zbrojnych, 600 fachowców, 1727 plebejuszów Szkoła ogólna, kościół Azutha, Gildia magów Straż miejska:165 zbrojnych Milicja: 600 ochotników Pospolite ruszenie plemiona Lwów około 400 szabel Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5 Morale Twierdzy: 4,5 Bezpieczeństwo miasta: 4,0 Morale miasta: 4,0 Nastroje w mieście: 4,2 Bezpieczeństwo dróg: 4,5 Jakość dróg: 2,5 Bezpieczeństwo terenów: 3,8
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 29-08-2014 o 21:57. | ||