|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
23-05-2021, 11:32 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Gniew Sprawiedliwych Zadania: AKT I Główne: 1. Znalezienie wyjścia z podziemi. Postacie: Lord Hulrun Shappok Jest starzejącym się przywódcą wszystkich inkwizytorów w Mendev i władcą północnego miasta Kenabres. Jest drugi pod względem władzy w Mendev tylko po królowej Galfrey. W młodości Hulrun był niezwykle gorliwy w swoim dążeniu do wykorzenienia demonicznego skażenia Mendeva. Uważa się, że jego bezwzględna egzekucja kilkudziesięciu „czarownic” wywołała trzecią krucjatę Mendewiańską w 4665 AR. Z pewnością te palenie czarownic zachęciły innych do przyłączenia się do inkwizycji. Kiedy otrzymał tytuł lorda w 4682 AR, Hulrun został zmuszony do złagodzenia swojej obsesji, chociaż dopiero w ciągu ostatnich kilku lat naprawdę zaczął rozumieć wstyd, jaki jego inkwizycje przyniosły wierze Iomedae. Mimo to Hulrun wielokrotnie udowodnił, że jest świetnym dowódcą i genialnym strategiem. Terendelev Starożytna srebrna smoczyca przez wiele lat mieszkała w mendewiańskim mieście Kenabres. Służyła przywódcom Iomedejczyków jako żołnierz i egzekutor, patrolując miasto z grupą podobnie myślących paladynów. Wyróżniła się w 4692 AR, kiedy Balor Khorramzadeh najechał Kenabres. Chociaż udało mu się zadać najmniejsze pęknięcie na kamieniu Wardstone, smokowi udało się odeprzeć demonicznych napastników, prawie zabijając w tym procesie Balora. W 4713 AR Terendelev zmierzyła się z Khorramzadeh po raz drugi, gdy demony przypuściły kolejny atak na Kenabres, jeszcze większy niż poprzedni. Tym razem Khorramzadeh zdołał ją obezwładnić, a Terendelev udało się tylko uratować kilku obywateli Kenabres przed śmiertelnym upadkiem, zanim została ścięta. Chief Sull Wódz mongerli z NEATHHOLM, małej wioski składającej z 20 domów i 38 kundli. Zdeformowani przez Abyss praworządnie neutralni potomkowie krzyżowców z Pierwszej Krucjaty. Ostatnio edytowane przez Ranghar : 12-12-2021 o 16:27. |
27-05-2021, 08:13 | #2 |
Reputacja: 1 | Zapomniałem, że Path to D&D na chwilę i sprawdzałem nie ten dział. Hmm niebieski bym poprosił.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
27-05-2021, 22:03 | #4 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Wybieram brązowy |
03-06-2021, 19:08 | #5 |
Reputacja: 1 | W ciągu 3 następnych dni jestem bardziej dyspozycyjny, jeśli wyrobicie się z postami to dam kolejny odpis. |
19-06-2021, 21:05 | #6 |
Reputacja: 1 | W poniedzialek jade na urlop, ale powinienem miec wystarczajaco duzy dostep, zeby móc odpisywac ma forum.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
28-06-2021, 21:57 | #7 |
Reputacja: 1 | Przepraszam za opóźnienie z postami. Z perspektywy waszych postaci pająk powinien widzieć jawnie zbliżającą się Yoshiko, ale brak jest z jego strony póki co zainteresowania. |
22-08-2021, 15:37 | #8 |
Reputacja: 1 | Jeśli chodzi o bitwy to czy chcecie, abym mniejsze rozstrzygał tak jak teraz na kilka tur na podstawie broni, z którą ruszacie do ataku. Czy tu umieszczać każdą turę ataku i czekać na wasze deklarację, a później całość umieszczać w przygodzie? Biorąc pod uwagę, że was mało to wprowadzam swoją regułę z innych moich gier. Przedmioty przy krytykach mają szanse na przebudzenie się i zyskanie nowej magicznej właściwości. |
22-08-2021, 16:17 | #9 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Zależy czy to będzie miało wpływ na rezultat. Czy walka jest wymagająca i jak łatwo możemy ją przegrać. Bo jeśli byłaby trudna to wolałabym mieć pełną kontrolę nad tym co robi moja postać |
29-08-2021, 23:09 | #10 |
Reputacja: 1 | Przy krótkich walkach, nie widzę problemu, żebyś przyspieszał akcję. Edit: No tak, nie mam idealnych rzutów jak widac, bywa
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... Ostatnio edytowane przez Plomiennoluski : 07-09-2021 o 00:56. |