|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
23-07-2017, 13:36 | #6061 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Ok, to kolejna aktualizacja już jutro. A w świecie gry pierwsza do bitki.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman | |
23-07-2017, 13:41 | #6062 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Popycham fabułę do przodu, ot co EDT: W grze cRPG "Pillars of Eternity" jest tryb "walka fabularna" - polega to na tym, że wszyscy przeciwnicy padają po jednym, góra dwóch ciosach. Tak więc akcja cały czas idzie do przodu, można cieszyć się opowieścią i dialogami, a mechanika walki czy ich trudność nie wpływa zupełnie na rozgrywkę. Tu oczywiście nie da się tak zrobić, ale dla mnie to idealne rozwiązanie - walka jako taka jest fajną siłą napędową gry, ale u mnie znalazła się nisko z powodu całej poplątanej mechaniki, jaka jej towarzyszy. Totalnie mogłabym grać sesję w której walczy się cały czas, pod warunkiem, że zasady dawania sobie po buziach byłby mooocno uproszczone albo rozgrywane czysto fabularnie :P
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! Ostatnio edytowane przez Autumm : 23-07-2017 o 13:45. | |
23-07-2017, 15:12 | #6063 |
Reputacja: 1 | Jak za długo gadaliśmy z NPC w Byrny to miałem wrażenie że MG się znudził ale parę wątków odkryliśmy, z czego nie wszystkie na raz dało się realizować niestety. Walki nam idą i tak szybko biorąc pod uwagę ilość postaci która bierze udział. Ja akurat lubię mechanikę 5ed ale też dlatego że jest relatywnie prosta (szczególnie jak się porówna do 3ed) a jednocześnie każda klasa postaci ma jakieś fajne, unikalne zdolności. Najmniej przemyślanym elementem tego systemu jest chyba kwestia odpoczynków ale nie trzeba się pewnie aż tak tym przejmować. Wisienki nie lubi zajmować się mechaniką więc te punkty magii Amiry itp pomagam jej ogarniać. E - Rashad w kolejnej rundzie strzela z łuku w zombie robala i jak ten się przesunie w jego stronę to postara się oddalić. Gnomy aktywują expeditious retreat ustawiają się tak aby być powyżej 30 stóp od robaka w zasięgu kuszy i strzelają z kuszy. Mogę ustawic na mapie jak będę wieczorem późnym przy moim komputerze. EE- Rashad też second wind użyje. Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 23-07-2017 o 15:24. |
23-07-2017, 15:26 | #6064 |
Reputacja: 1 | MG się nudzi, jak plany snute przez kilka scen może zablokować jednym mało optymalnym zaklęciem (dream) albo testem Stealth (podsłuchiwanie Was w warowni Byrny).
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman |
23-07-2017, 15:31 | #6065 |
Reputacja: 1 | Mam pytanie: czy my w końcu robiliśmy short rest po drodze czy nie? Bo jeśli tak, to proszę o update wyników leczenia o umkę Song of Rest barda. Tak, wiem że musztarda po obiedzie, ale naprawdę nie znam dobrze mechaniki, a muszę koordynować umki 3 postaci XD
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! |
23-07-2017, 15:35 | #6066 |
Reputacja: 1 | http://pyromancers.com/media/view/ma...ound_id=212759 Shillen ruch + dash, Rahnulf ruch + ready action na podejście robala (powinno wystarczyć ruchu, jeśli ignorują trudny teren - jak nie wystarczy to oboje ruch + dash). Shillen wyciąga łuk. Jeżeli chodzi o KP Shillen: gaming set Three-Dragons Ante, a dodatkowy język Viridiański. |
23-07-2017, 16:04 | #6067 |
Hungmung Reputacja: 1 | To będzię movement+dash w stronę kupy plecaków. |
23-07-2017, 17:15 | #6068 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
2. Instigating 3. Exploring 4. Fighting 5. Optimizing 6. Acting 7. Storytelling | |
23-07-2017, 18:08 | #6069 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Raz nam się zdarzyła walka na jakieś dziesięć rund, ale była na trzech mapkach taktycznych i z podchodami Rashada pomiędzy (walka z Behtu). Tak to zwykle 1-3 rund.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman | ||
23-07-2017, 18:22 | #6070 |
Reputacja: 1 | Wybaczcie moje chwilowe zaniedbanie sesji, ale do wtorku jestem w górach na dość aktywnym wyjeździe przez co nie mam zbyt czasu ani siły na odpisywanie ;p Do wtorku Matrix przejął rolę Shillen i Rahnulfa |
| |