|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-12-2016, 11:19 | #11 |
Reputacja: 1 | Krasnoludy mogą podjąć próbę wydostania się z wieży. Testy akrobatyki będą wymagane aby bezpiecznie zeskoczyć. Nieudany zeskok będzie skutkować upadkiem, tak z ok. 30 stóp. Walka na dole dobiega zasadniczo końca. Stwory, czymkolwiek były wycofują się. Zelda ginie - stwory potrafią fruwać a rzut Zeldy na grapple nie wyszedł. Sen co prawda zmorzył Rathana, i stwora, ale Rathana można obudzić.....no, chyba, że kurtuazyjnie obudzicie i stwora Stoicie na kamiennej półce u podstawy wieży. Kamienne schody w dół, przejście na drugą stronę przez kolejny wiszący most, zamknięte solidne drzwi prowadzące na wyższe piętra wieży. Można próbować wspinaczki - okna choć wąskie, są w zasięgu dobrej postaci z Atletyką. Czas z odpisem macie długi tak do następnego piątku. Przez remont w mieszkaniu po południami jestem totalnie offline, więc odpowiedzi czy rozliczenia akcji muszę chwilowo robić w pracy. Stąd również wynikają opóźnienia z mojej strony. |