lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Smuggler's Shiv (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/16876-komentarze-smugglers-shiv.html)

Tadeus 09-02-2017 22:19

[Komentarze] Smuggler's Shiv
 


Drodzy,

Gratuluję udanych koncepcji postaci i zapraszam do wspólnej zabawy :)

1. Piszemy w trzeciej osobie czasu przeszłego.
2. Gdy powstanie już temat z grą będę prosił o zmniejszenie swoich avatarów, tak by nie miały więcej niż 150 pikseli wysokości. Wynika to z troski o estetykę sesji, posty będą krótkie, więc nie chcemy, by pozostawało w nich zbyt dużo wolnego miejsca. Czasem niestety trzeba będzie odciąć samą głowę/tors albo bardzo zmniejszyć rysunek. W ramach pocieszenia można w pierwszym poście, w którym opiszę się swoją postać, wkleić cały i duży. Jeśli ktoś nie wie jak pomniejszyć, dajcie mi znać, ja wam to zrobię.
3. Gramy w otwartą mechanikę i jak najbardziej mile widziane są metadyskusje w komentarzach. Mechanika waszych postaci będzie do wglądu w jednym pliku, który udostępnię, gdy wyplenię wszystkie błędy i wątpliwości. Statystyki przeciwników zostaną wam udostępnione w komentarzach od drugiej rundy każdej walki. Oczywiście liczę na waszą dojrzałość jako doświadczonych graczy i że nie będziecie korzystać z tej wiedzy w konfliktach między waszymi postaciami :)
4. Dodatkowo do komentarzy powstanie temat z materiałami, w którym stopniowo będzie pojawiać się mechanika związana z przetrwaniem na wyspie.
5. Tak jak pisałem na koniec rekrutacji. Najważniejszą rzeczą potrzebną bym mógł zacząć sesję jest wskazanie jednego przedmiotu albo zwierzęcia. Ich na pewno na starcie nie stracicie. Proszę o tę informacje na PW albo w komentarzach.
6. Co do błędów MG. Przy tylu różnych modyfikatorach i specjalnych zasadach klas, ras, archetypów, traitów, featów i przedmiotów nie ma żadnej metody, by ich uniknąć. Takie życie. Ogólnie obowiązywać będzie zasada, że to co już wydarzyło się w sesji zostaje, najwyżej gracze później dostaną w ramach odszkodowania pozytywny modyfikator do analogicznego testu. Wyjątek stanowić będą wydarzenia decydujące dla kampanii oraz przeżycia graczy i ważnych npc.

To chyba tyle słowem wstępu.

Link do materiałów >>>>>> http://lastinn.info/komentarze-do-se...lers-shiv.html <<<<<

A teraz można się witać, plotkować i pytać. Duża liczba pytań jest mile widziana :)

Azanna 09-02-2017 23:21

Witam wszystkich serdecznie :)

Jako świeżynka powiem tyle .... że dziekuje za możliwość spróbwania co i jak :)
Jak na razie to wiekszość dla mnie to czarna magia, ale z waszą pomocą jakoś dam rade ... chyba :P

No to miłej zabawy nam życzę:D

Tadeus 09-02-2017 23:31

Świeżynka jak świeżynka, do tego, co dostałem nie mam żadnych zarzutów :)

Cześć i witamy!

Swoją drogą. Jeszcze raz dla jasności. Przedmiot ważny dla waszej postaci nie znaczy, że sugeruje wam, że dla głębi psychologicznej macie przy sobie mieć zęby po teściowej, czy inną łzawą pamiątkę bez której nie możecie żyć :)

Chodzi o przedmiot, który będzie cenny w jej przetrwaniu. Jak czarujecie to do czarowania, jak walczycie to do walki. Albo zwierzak. Jak rozumiem w przypadku wiedźmy będzie to na pewno zwierzak. U wojowniczki to według deklaracji zbroja. Zostaje pozostała dwójka. U Swashbucklera na pewno błyskotka a nie rapier? :D

Agape 10-02-2017 09:08

Witam wszystkich rozbitków i MG! :D

Mam nadzieję, że będziemy się razem świetnie bawić i że po tej sesji będę wstanie zrobić kartę nie mieszając żadnych cyferek. :P

Sirion 10-02-2017 09:55

Ja również chciałem przywitać wszystkich i życzyć nam dobrej zabawy :)

W sumie... sądzę, że z żelazem w dłoni szanse na przeżycie są znacznie większe :D A więc rapier!

Kerm 10-02-2017 11:14

Ja również wszystkich witam i mam nadzieję, ze się będziemy długo i dobrze bawić :)

Tadeus 10-02-2017 18:57

1. Wy zaczynacie ewentualną walkę.
2. Macie przy sobie/na sobie tylko ten swój gwarantowany przedmiot + ubranie. Wiedźma pewnie obudziła się z łasicą na plecach, a wcześniej miała ją... nie wiem, za pazuchą? :)
3. Wiedźma nie ma pasa ze składnikami do czarowania, więc dostępne tylko moce nie wymagające składników, sorcerer czaruje normalnie.
4. Zieloni to wy + osioł, niebiescy to nieruchomi ludzie i nieludzie, czerwoni to drapieżniki, brązowe X'y to drewniane szczątki.

Teraz poradnik podstaw walki :)

Możecie albo:
1. Poruszyć się 6 kratek i zrobić coś dodatkowo (atak, czar wymagający jednej akcji, rzut czymś itd.).
2. Poruszyć się 12 kratek i nie zrobić nic więcej
3. Poruszyć się do 24 kratek (możecie mniej) ale tylko w prostej linii i nie zrobić nic więcej. To po prostu bieg.

Gadanie jest za darmo, choć warto pamiętać, że to sytuacja stresowa a runda jest krótka, więc ze dwa krótkie zdania, bez przewlekłych konsultacji, dialogów czy monologów :) Możecie za to dużo myśleć! :D

W płytkiej wodzie porusza się dwa razy wolniej, im dalej tym trudniej (testy na swim) i znaczny spadek prędkości, dalej skały już nie chronią przed mocnymi falami.

Zastrzeżenia:
1. Gdy zaraz obok was (również po skosie) jest wróg to odsunięcie się od niego dopóki żyje da mu darmowy atak w was. To samo jeśli chcielibyście przejść "na styk" obok niego.

2. Nie możecie też czarować, czy strzelać przy samym wrogu bez otrzymania darmowego ciosu.

3. Jeśli nie macie żadnej broni (i umiejętności, którą ma tylko Nerisa) to zaatakowanie wręcz jednego z tych stworków da mu darmowy atak w was.

Wszystkie pytania bardzo mile widziane (bo nie wierzę, że nie macie :P).

Agape 10-02-2017 19:17

Nerisa ma na sobie swoje nabijane ćwiekami rękawice?
Krabo-skorpion zaraz się przekona, że skosztował niewłaściwej osoby!

Tadeus 10-02-2017 19:26

Nie ma. Ale i bez nich wojowniczka ma potężne łupnięcie :)

Bez nich robi 1d3 obrażeń, a z nimi 1d4. Główną zaletą rękawic jest to, że liczą się jako broń, ale Nerisa jest wyszkolona w walce bez broni więc jej pięści też liczą się jako broń.

W pierwszym poście opiszcie trochę swoją postać. Może być troszkę dłuższy :)

A i daj znać, czy używasz power attack (-1 do trafienia +2 do obrażeń).

Agape 10-02-2017 20:44

Tak używam Power Attack. Mam zamiar zabić to paskudztwo na miejscu.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:20.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172