Conjure Animals to niezły czar trzeciego poziomu, przywołał 2 CR stworów. Gobosy prawie mają z nami szansę :diabol: |
Cytat:
e. A DC szamana może się zmienić, jeśli znowu wykona ruch i będzie musiał się ukryć. Działajcie, ciąg dalszy mam nadzieję już jutro. Ale deadline oczywiście 48h. :nordic: |
Priorytetem numer jeden dla Gryfa jest rzucenie Healing Word na Dawita z komórki drugiego poziomu za bonus action, wspomniane 2d4+1 uleczonych punktów życia. To już można rozstrzygnąć, nad resztą akcji jeszcze pomyślę. Zastanawiam się nad rzuceniem Fog Cloud na las żeby zmusić gobosy do wyjścia na trakt. Trochę boję się teraz Krzywego Zwierciadła :-D |
Cytat:
Innymi słowy przydałoby się jakoś odwrócić uwagę od niziołka. Albo udawać martwego i przeczekać wilki. CHA (Deception) przeciw DC 11? Dawit? A odnośnie drugiego... Cytat:
|
Pomysł jest taki, że do następnej tury wilków znajdziemy M. Night Szamana i go ukatrupimy! Wishful thinking? :wzeby: |
Cytat:
No chyba, że będzie się za kimś schować, ale pewnie nie. |
Cytat:
Ale spoko, rozumiem zamysł i już sam poprawię. Ty ewentualnie podejmij decyzję czy chcesz z konia spróbować uczynić akrobatę. :) Pies poświęcając akcję na search będzie testował WIS (Perception) z advantage na +3. A jeśli chodzi o sedno planu, czyli wpadnięcie na szamana, to wspomnę tylko, że abstrakcyjny grid nie zakłada możliwości stratowania goblina przez konia przez przypadek - poniżej link do rozkminy: https://rpg.stackexchange.com/questi...ntrolled-mount Także żadnych dmg z tego tytułu nie będzie. Co gorsza, jako że goblin skrył się na trudnym terenie, to nie wykryjesz go po przypadkowym wjechaniu na jedną kratkę trudnego terenu pośród normalnego terenu (co mogłoby się zdarzyć przy niewidzialnej postaci stojącej na płaskiej równinie na przykład). W zasadzie jedyną szansą jest zakończenie ruchu na tej samej kratce, zgodnie z poniższymi zasadami. Wtedy koń się odsunie kratkę i będziesz wiedział, gdzie gnojek się ukrył. Cytat:
Nie wiem czy to jest jeszcze zrozumiałe, bo się zagalopowałem z zasadami jak Twój konik. :) TL;DR próg błędu jest dosyć wysoki. Cytat:
Cytat:
e. Gryf niech da znać, co robi, bo póki co to tylko: Cytat:
|
Nie chce goblina tratować a jedynie go znaleźć. Thats all im asking for =p Potem action surge aby go za chabety złapać i wtedy jest nasz! I znalezienie szamana jest całkowitym priorytetem. Bez tego jesteśmy martwi (nie pokonamy wilków w walnej bitwie, a nawet jeśli... to przyzwie je znowu). Próg błędu trzeba zaakceptować i liczyć, że mnogość prób i testów podejmowanych aby go znaleźć okaże się wystarczająca. Dobrze, że Alaryk będzie na samym końcu, bo action surge chyba już by nie mógł wykorzystać po swojej turze =p |
Cytat:
e. W międzyczasie pełne ilustracje Waszych przeciwników: - szaman, - pan Dmuchawka, - typowy łucznik typowy. e2. Szamanowi nie udało się zidentyfikować zaklęcia Gryfa. Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:10. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0