|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-02-2020, 15:07 | #61 |
Administrator Reputacja: 1 | Czy wiemy, co to za stwór? Może nasz druid wie więcej niż my i podzieli się wiedzą? |
21-02-2020, 15:21 | #62 |
Reputacja: 1 | Poszło PW. Co się tyczy druida to zagaduj go ^^. Doc jest uprzątnięty i gotowy. |
21-02-2020, 20:05 | #63 |
Administrator Reputacja: 1 | Rozpocząłem rozmowę na doc'u. |
21-02-2020, 20:25 | #64 |
Reputacja: 1 | Odpisałem trochę. |
11-03-2020, 11:33 | #65 |
Reputacja: 1 | Poprawie jeszcze dzisiaj post i dodam krótki opis zachowania Xhapiona ale nic ponad to co już pisałem. Od poniedziałku mnie coś łąpie i wczoraj miałęm takie drgawki, że nie mogłem pisać
__________________ you will never walk alone |
12-03-2020, 19:05 | #66 |
Reputacja: 1 | Zdrowiej, to najważniejsze. Gra poczeka EDIT: Mój post pojawi się jutro. EDIT2: Post wisi, termin odpisu i deklaracji względem przygotowań do podróży, magicznych klamotów itp. to 19.03. Co się z kolei tyczy magicznych zabaweczek to oto co udało wam się ustalić o nich: Wisior żołnierza – Pozwala dwa razy dziennie na użycie w ramach akcji dodatkowej Blade Ward lub True Strike wypowiadając odpowiednio słowa: "Tarcza Tempusa!" i "Na ostrze Tempusa". Amulet z krwistoczerwonym kamieniem (aura transmutacji) – trudno wam stwierdzić co on robi, ale macie podejrzenia, że w jakiś sposób musi wpływać na ciało osoby noszącej. Dodatkowo wyczuwacie, że wymaga przypisania. Dziwny miecz (aura transmutacji) – bez wątpienia broń została zaklęta jakąś magią powiązaną z wodą, a podczas próbnych machnięć wyczuwaliście jakby miecz sam nieśmiało poprawiał wasze ruchy. Wyczuwacie, że wymaga przypisania. Latarnia (aura nekromancji) – latarnia świeci na odległość 20 stóp jasnym, chłodnawym lekko błękitnym światłem (+ 20 stóp półmroku). Na tę chwilę nie znacie ewentualnych innych właściwości. Kryształy z jeziorka (aura wywołań/energia pozytywna) – emanują delikatnym ciepłem i nieznacznie świecą, kiedy macie je przy sobie czujecie, że odpoczywanie jest łatwiejsze i szybciej wracają wam siły. Ostatnio edytowane przez Zormar : 18-03-2020 o 23:03. |
15-03-2020, 00:29 | #67 |
Reputacja: 1 | Co to znaczy że wymaga przypisania?
__________________ you will never walk alone |
16-03-2020, 11:27 | #68 |
Reputacja: 1 | Chodzi o attunement: https://roll20.net/compendium/dnd5e/...0Items#content W skrócie niektóre przedmioty magiczne wymagają magicznego powiązania z użytkownikiem by ten mógł korzystać z ich właściwości. Bazowo postać może mieć przypisane do siebie trzy przedmioty. Jednocześnie wprowadzam zasadę, że przypisanie wymaga jedynie 1 minuty na zrobienie, ale zerwanie przypisania dalej wymaga 1h. EDIT: Ogólnie chciałbym byście zadecydowali o następujących rzeczach: – Tworzycie więź z jakimś przedmiotem? Jeżeli tak to kto i z jakim? – Czy chcecie spróbować zrobić jakieś specjalne przygotowania na dalszą wyprawę? Jestem jak zawsze otwarty na wszelkie pytania, prośby o wyjaśnienie, lore świata itp. |
18-03-2020, 23:04 | #69 |
Reputacja: 1 | Panowie? Żyjecie? Jeżeli coś się u was dzieje i potrzebujecie czasu albo przerwy wystarczy dać znać. |
19-03-2020, 09:39 | #70 |
Administrator Reputacja: 1 | Czekałem na propozycje Noraku Ja bym proponował, żeby jedna osoba (Xapion, który nie ma żadnej broni) wzięła wisior żołnierza i miecz, a druga (Ior) amulet i lampę. Kryształami się dzielimy... Napiszę to w poście i ruszamy w drogę. Czy Tassadunuar wie coś na temat pochodzenie i właściwości tych przedmiotów? |
| |