|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-10-2020, 20:55 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Śledczy baronowej Status drużyny: Kara: 10/13 hpDarvan: 7/9 hp Zotar: 13/13 hp Kairos: 9/9 hp NPC: Silas Gribb - szef karawany, który zatrudnił najemników do ochrony karawany. Varyl Hodd - Szeryf Belhaim Lady Origena Devy - baronowa Arnhold Devy - syn baronowej Talia Orem - Właścicielka zajazdu Wise Piper Flora Norven - czujka z karawany Letha Mulle - zastępczyni szeryfa Balthus Hunclay - Czarodziej Belhaim Misje: Rozdział 1 (opcjonalna) Przyjaciele lub wrogowie - Cel: Jeden z rodów Belhaim jest pomocny lub wrogi drużynie. 400 XP (opcjonalna) Najlepsi przyjaciele lub złoczyńcy - Cel: Jedna z frakcji Belhaim jest przyjaźnie lub nieprzyjaźnie nastawiona do drużyny. 1600 XP (opcjonalna) Bohaterzy lub najgorszy koszmar - Cel: Całe miasteczko (każda osoba) jest przyjaźnie nastawione lub wrogo do drużyny. 3200 XP (opcjonalna) Historyk Belhaim - Cel: Dowiedz się jak najwięcej o historii Belhaim. 800XP Rozdział 2 Rozdział 3 - (opcjonalna, plotki, poziom trudności: śmiertelny) Krypta Tuli - Ktoś miał podobno zakraść się na bagna do grobowca naszej pierwszej baronowej i pogromczyni smoków, na cześć której powstało miasto i zobaczyć ducha jej męża. Jednak ja osobiście nie słyszałam o nikim, kto by tam udał się od ponad trzech lat, bagna i grasujące po nich koboldy są zbyt niebezpieczne. Opis mapy: 1,2 - farmy 3 - garnizon (neutralny) 4- zajazd Wise Piper (przyjazny) 5 - apteka 6 - skryba 7 - rzeźnik 16 - kuźnia 17 - stajnie 18 - woskar 19 - kamieniarz 20 - dom 21 - fryzjer 22 - dom 23- majster (tinker) 24 - kuśnierz 25 - grabarz, cmentarz 26 - stajnie 27 - bogaty dwór 28 - dwór czarodzieja Ostatnio edytowane przez Rahaela : 24-11-2020 o 18:37. |
| |