|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-10-2022, 15:33 | #551 | |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Mój level UP: Cytat:
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. | |
29-10-2022, 06:34 | #552 |
Reputacja: 1 | Ja dam potem upa. edit up
__________________ Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo. Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda... Cisza nastanie. Awatar Rilija Ostatnio edytowane przez Slan : 29-10-2022 o 19:26. |
30-10-2022, 08:49 | #553 |
Reputacja: 1 | Khair otrzymuje:
Pozostał jeszcze Icarius, który nie awansował Wuga. EDIT: Wug otrzymuje:
Wug co prawda nie rzuca niczym, ale na 4-tym poziomie są tylko Dual Thrower i Dual-Weapon Reload (a musi wziąć przynajmniej dwa featy z tego archetypu, zanim weźmie coś innego).
__________________ Evil never sleeps, it power naps! Ostatnio edytowane przez Santorine : 31-10-2022 o 06:37. |
10-11-2022, 05:32 | #554 |
Reputacja: 1 | Za niemal bezkrwawe rozbrojenie Malarunka i jego oddziału grupa dostaje 300 PD, ekwiwalent walki, która by się rozegrała, jeśli po prostu byście rzucili się na nich bez próby podstępu. Za rozwiązanie głównego questa, czyli odnalezienie Kręgu Alsety, grupa uzyskuje 400 PD. Sesję kończycie jako postacie piątego poziomu. Tak, to jest już, nie ma nic więcej Zdarzenia po wyjściu z groty - skontaktowanie się z Gardanią, plemieniem goblinów (jeśli zamierzacie) i ewentualne odgruzowanie zamku, a także sprawy portalu, etc. dzieją się już od następnej przygody. Uprzedzając Wasze pytania co do nagrody Gardanii w wysokości 200 gp na głowę za pokonanie Popielnych Pazurów w Isger: robota wykonana w twierdzy nie kwalifikuje się do odebrania nagrody. Ostatecznie, nie wiecie, co za pięć minut znowu wyjdzie z tej lub innych bram i łatwo to można sprawdzić. Sprawa wyjdzie na jaw, kiedy gobliny odgruzują i naprawią przejście. Stąd - jeśli nie będzie naocznych świadków potwierdzających rozbicie kultu Dahaka, nie ma co negocjować. Na ten moment, Krąg Alsety jest zbyt niebezpieczny, żeby miasto mogło pomyśleć o bardziej hojnym wynagrodzeniu (a jak się deklarowali, chcą sprawdzić twierdzę, żeby zweryfikować, czy tam faktycznie nic nie ma). Oczywiście, możecie ukrywać istnienie Kręgu i nie dopuszczać do sprawdzenia twierdzy, ale to osobny temat. W ostatniej kolejce możecie napisać swoje przemyślenia, plany na przyszłość, i tak dalej. Te plany mogą być nawet bardzo dalekosiężne - parę tygodni lub nawet miesiąc. Jedyne, o co prosiłbym Was w Waszych postach to podjęcie decyzji, co robicie z bramą prowadzącą do Mwangi (tą, na którą patrzy posąg Ketephysa). Blokujecie? Próbujecie zawalić? Wchodzicie? Ostatecznie, macie do niej klucz, którym jest grot strzały z ekwipunku Malarunka. Ta decyzja zaważy na tym, czy ostatnia scena w tej sesji to Wy przechodzący przez wrota, czy też coś innego. Oczywiście, Renali będzie naciskać, żebyście ją aktywowali. Po Waszej kolejce dam swój ostatni post, a razem z nim dam raport z sesji, gdzie będziecie mogli ją ocenić. Na Wasze odpisy czekam do 15.11.22.
__________________ Evil never sleeps, it power naps! Ostatnio edytowane przez Santorine : 10-11-2022 o 05:44. |
10-11-2022, 08:32 | #555 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | A którą bramą poszła Voz? ;>
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
10-11-2022, 08:35 | #556 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Evil never sleeps, it power naps! | |
10-11-2022, 10:44 | #557 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | A my mamy klucz do Wrót Łowców, tak?
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
10-11-2022, 10:48 | #558 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
__________________ Evil never sleeps, it power naps! | ||
10-11-2022, 11:14 | #559 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Co do pytania, to ja jestem za wejściem, ale najpierw Lavena musi ogarnąć na mieście nowe ubranko i jeden biznesik ;p
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
10-11-2022, 15:32 | #560 |
Reputacja: 1 | No dobra to ja bym to jednak głębiej przedyskutował. 1) Mamy akt własności twierdzy. Zgodnie z prawem jest nasza jeśli ją chcemy? Daje to nam władzę nad portalami i odpowiedzialność za nie. Za portalem jest kult z którym wciąż się nie rozprawiliśmy. Miasto będzie nas naciskać oto. Skoro 200gp nie zostanie nam wypłacone powinniśmy z nimi negocjować. Niech nam wypłacą pół za rozprawienie się z problemami po tej stronie bramy. Dajmy im możliwość inspekcji. Niech miasto pomoże w odbudowie twierdzy albo my się zwijamy i sami radzą sobie z problemem 2) Plemię Goblinów Wug spróbuje z nimi pogadać. Mogę nam pomóc sprzątnąć twierdzę i dbać o jej bezpieczeństwo w zamian za jakiś kont w niej dla siebie. Potrzebujemy ich? Tu przypomnę, że Wug jest z ich plemienia więc ma ich dobro na sercu. 3) Portale. Ten portal to w ogóle jest stabilny? Można go jakoś zbadać? Kultyści tu utknęli. Jakaś grupa/armia o której gadali się nie zjawiła. Problemy ze stabilnością portalu? Żeby się dało wejść i wyjść bezpiecznie. Nie, że wejdziemy i nie wrócimy itd 4) Dokładnie wypytajmy Raneli co jest po drugiej stronie portalu. Gdzie jest jej grupa jakie są ich cele. Chcą zniszczyć kult? Mają inne interesy. Szczegóły, szczegóły, szczegóły. Ilu ich jest gdzie, co czeka nas za portalem itd... 5) Dokładnie wypytajmy Charau-ka. Skąd pochodzą. Jak liczne jest ich plemię. Gdzie to dokładnie jest za portalem. Czy ta rasa co ich zniewoliła ropuchowaci czy jak im tam ma osobną osadę? To jedna i ta sama? Jak są liczni? Walczą tam z kimś? Szczegóły, szczegóły, szczegóły.... 6) Mapa terenu z dwóch źródeł Raneli i Charau-ka punkty charakterystyczne. Znane im osady, czyje itd. Znane przeklęte miejsca, spaczone tereny, legowiska potworów XD Droga drużyno: Czy chcemy z twierdzy zrobić naszą bazę? Pobierać myto za handel portalem jakby się udało taki zorganizować a twierdzę odnowić z czasem? Mieć tu swoje skrzydło na początek, no wiecie chciałbym żebyśmy przegadali naszą przyszłość określili cele postaci inne niż dalsza przygoda w odniesieniu do stojących przed nami możliwości. |