|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-03-2008, 12:56 | #11 |
Reputacja: 1 | A tak wogóle to bez obrazy ale (oczywiście nie wszyscy i nie zawsze) ale gracie na poziomie raczej amatorskim. Jak chcecie po powiem Wam, co trzeba BYŁO zrobić. Albo wystawić kogoś przed i za bramą (Wy daliście wszystkich za bramą, to logiczne, że jak gościu wyjdzie z miasta, to brama i mury zasłania go [widać go jakąś sekundę]). Albo gdy już zrobiliście jak zrobiliście (nawet po błędzie Salazara [żaden szpieg nie może nawet na sekundę oderwać oczu od celu! A kradzież to nie zabieranie jabłka ze straganu, wymaga skupienia i trochę czasu, oraz skupienia wzroku, jesteś na 5 lvl, nie możesz idąc i patrząc w jednym kierunku 'trzecim okiem' zwinąć sakiewki]), od tego macie w drużynie Łowcę (łotrzyk ewentualnie też) aby ponowić trop. Wystarczyło poszukać śladów za bramą (rzuciłbym, może Człowiek w płaszczu byłby lepszy, ale oczywiście nie przyszło Wam do głowy, że Vesper lub jego wilk zostawiają dość wyraźne ślady A tak wogóle to przegięciem by było, gdyby gość który wychodzi i np. skręca w prawo czy w lewo jakimś cudem jest widoczny przez Salazara (przez mur? Jeśli gość wyszedł, a Salazar jest od strony miasta, to widzi tylko tyle, ile 'prześwituje' prze otwór w bramie, więc gdy gość zrobi krok w prawo czy w lewo, znika z widoku). Mimo wszytko liczę że się zorganizujecie (w karczmie też się nie popisaliście, [poza Vesperem]) i nie chcę dawać Wam forów i mówić co trzeba robić, postarajcie się. Ostatnio edytowane przez Only The Shadow : 28-03-2008 o 13:15. |