Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-03-2008, 01:34   #11
 
Musiek's Avatar
 
Reputacja: 1 Musiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodzeMusiek jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał PolGraphic Zobacz post
A tak wogóle to bez obrazy ale (oczywiście nie wszyscy i nie zawsze) ale gracie na poziomie raczej amatorskim.

Jak chcecie po powiem Wam, co trzeba BYŁO zrobić.
Albo wystawić kogoś przed i za bramą (Wy daliście wszystkich za bramą, to logiczne, że jak gościu wyjdzie z miasta, to brama i mury zasłania go [widać go jakąś sekundę]).
Albo gdy już zrobiliście jak zrobiliście (nawet po błędzie Salazara [żaden szpieg nie może nawet na sekundę oderwać oczu od celu! A kradzież to nie zabieranie jabłka ze straganu, wymaga skupienia i trochę czasu, oraz skupienia wzroku, jesteś na 5 lvl, nie możesz idąc i patrząc w jednym kierunku 'trzecim okiem' zwinąć sakiewki]), od tego macie w drużynie Łowcę (łotrzyk ewentualnie też) aby ponowić trop. Wystarczyło poszukać śladów za bramą (rzuciłbym, może Człowiek w płaszczu byłby lepszy, ale oczywiście nie przyszło Wam do głowy, że Vesper lub jego wilk zostawiają dość wyraźne ślady

A tak wogóle to przegięciem by było, gdyby gość który wychodzi i np. skręca w prawo czy w lewo jakimś cudem jest widoczny przez Salazara (przez mur? Jeśli gość wyszedł, a Salazar jest od strony miasta, to widzi tylko tyle, ile 'prześwituje' prze otwór w bramie, więc gdy gość zrobi krok w prawo czy w lewo, znika z widoku).

Mimo wszytko liczę że się zorganizujecie (w karczmie też się nie popisaliście, [poza Vesperem]) i nie chcę dawać Wam forów i mówić co trzeba robić, postarajcie się.
Moja wypowiedz podzielę na 2 dzialy, rzeczy z ktorymi sie zgadzam i nie zgadzam:

NIE ZGADZAM SIĘ:

1. Ogólnie jeżeli chodzi o spotkanie w bramie to cały czas brałem pod uwagę iż mam ludzi po jednej stronie, wiec na pw zaznaczylem iz jezeli ten czlowiek prowadzi mnie w przeciwnym kierunku w stosunku do moich towarzyszy to z nim nie ide po otrzymaniu kartki. Jednak ty poprowadziles dalej, no coz...
2. Druid na moim poziomie juz śladów nie zostawia...
3. Nie poruszaliśmy się biegiem, więc po przejściu przez bramę i pełnym rozejrzeniu Salazar powinien nas zobaczyć.
4. Twoj opis nie był dokładny i zrozumiałem że za bramą, kończy się miasto i nic szczególnego tam nie ma...


ZGADZAM SIĘ

1. Wilk zostawia ślady
2. Skupienie się na kradzieży utrudnia (ale nie nieumożliwia) śledzenie.
 
__________________
Odważni żyją krótko...
...tchórze nie żyją wcale.

gg: 7712249

Ostatnio edytowane przez Musiek : 29-03-2008 o 11:27.
Musiek jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:51.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180