Heh, nie chodziło mi nawet o ten urywnik, ale o sam fakt, że potrafi się bronić, czy mi się wydawało, że magii używa (?), ale w starciu z bandytami robiła za dziewicę w potrzebie, a sami bandyci jak tylko zobaczyli jednego faceta to nagle uciekli, mimo, że było ich więcej. A sama Alara dziwnym zbiegem okoliczności też udaje się do Silverymoon - wszystko jak najbardziej podejrzane ;) |
Alara nigdy nie ukrywała, że czarować potafi ;) Cytat:
http://lastinn.info/226718-post66.html |
Moja postać w każdym razie najpierw uda się po konia swojego i Logaina, a potem dołączy do reszty ekipy. Jestem za bezpośrednią drogą do S-M najwyżej, idąc trochę przez lasy, moja postać co nieco powinna o nich wiedzieć i powinna dać radę przeprowadzić wóz przez "bezpieczniejsze" leśne ostępy. Co do Alary, to wsio rybka, ta decyzja tak naprawdę należy do pracodawców. |
Jeszcze jedna uwaga dotycząca wyboru trasy... Na głównym trakcie z pewnością będzie więcej bandytów. Będziemy zatem mieli na karku i tych, co są zainteresowani kupcami w ogóle, i tych, których interesuje armata w szczególności. I "boczniejsza" droga, tym mniejsza szansa na zwykłych bandytów. |
... a większa na "zwykłe" potwory ;) To ja czekam aż nasz aasimar zaplanuje nam przejezdną dla wielkiego i ciężkiego wozu trasę :) |
Poza tym trakty są raczej patrolowane przez strażników okolicznych miast. Niestety nie odpiszę dzisiaj, w sobotę też pewnie nie :/ Tak się złożyło, że mam sporo roboty z tłumaczeniami z kółka naukowego i wujek przyjeżdża z anglii, czyli sprzątanie, itd. :/ |
Post niestety krótki i nie tak dobry jak bym chciał. Cóż... sytuacja drużyny niestety nie pozwala mi się rozpisać. Przed wami kolejna decyzja... Czy zaryzykujecie wypoczynek w karczmie proponowanej przez Kaktusika? Czy też zaryzykujecie wytrzymałość wozu, na którym wieziona jest armata? Dobra...przedmioty i sprzęt magiczny. Zakładam że Logain i magini im się przyjrzą. Rzuty już były więc...oto spis magicznych gadżetów ;) : - Karwasze łucznictwa - Różdżka leczenie lekkich ran (25 ład) - Eliksir niewidzialności - Płaszcz odporności +1 - Zwój magii wtajemniczeń: Poliformowanie siebie. - 2 x dwuręczny miecz + 1 - Pierścień stosowania magicznych urządzeń (Pozwala używać magiczne przedmioty osobie, które takiej nie posiada takiej umiejętności dodając do testu premię + 5) - różdżka wtajemniczeń z czarem siła byka (10 ład). Poza tym trochę mistrzowskiego oręża i pieniędzy, ale to ile dokladnie to już Sabrie może zdradzić (o ile powie o znalezieniu mieszków pozostałym członkom drużyny). |
Przede wszystkim pytanie - która godzina jest w sesji? Prosiłbym też o informację, kto z członków drużyny zechce zająć się identyfikacją znalezionych przedmiotów. Propozycje (będą uwzględnione w poście, ale są też zależne od odpowiedzi na pytanie o godzinę): - mały postój na śniadanie w 'kaktusikowej' gospodzie; - oględziny wozu; - zakup prowiantu; - w drogę. |
Cytat:
|
W takim razie - rzecz jasna ;) - Sabrie optuje żeby rozbić obóz gdzieś na poboczu (czy tam na jakiejś łączce, w zależności co mamy do wyboru) do rana, a o świcie ruszyć w drogę do SM. Zwłaszcza, że zanim Castiel wróci to pewnie kolejna godzina minie. EDIT A w ogóle abi to czemu tak źle mówisz o Sabrie? Dziewczyna troszczy się, żeby postronnym osobom nic się nie stało, dba o bezpieczeństwo przygodnej panienki, a Ty ją od wrednych i bezdusznych wyzywasz ;( |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:34. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0