07-06-2016, 14:34 | #491 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Moje rzuty Jeździectwo 1k4 2 1k6 6 1k6 3 Spostrzegawczość 1k6 2 1k6 2
__________________ - I jak tam sprawy w Chaosie? - zapytała. - W tej chwili dość chaotycznie - odpowiedział Mandor. "Rycerz cieni" Roger Zelazny Ostatnio edytowane przez Efcia : 07-06-2016 o 21:28. | |
08-06-2016, 10:59 | #492 | |
Reputacja: 1 | Wybacz Efcia, że już nie czekałem na Twój post Mapka akcji - Imgur: The most awesome images on the Internet Od następnej tury wszystcy będą mieli inicjatywę rozdzielaną normalnie. Na razie nasze dwie damskie postaci mają pierwszeństwo w tej turze. Widać rumaki wolały damskie siedzenia na grzbiecie Na szczęście pułapka była taka banalna. Oberwać po +4 do obrażeń i trafienia na starcie z zaskoczenia nie było by takie przyjemne Tak tylko inicjatywy Dwoje z Was nie dostało. Pamiętaj Mike, że Twoja obrona nie chroni się przed atakami z dystansu, także nie czuj się aż tak bezpiecznie Cytat:
Ekwipunek cały jest taki jak napisałeś. Wszystko co wymieniłeś w nim jest. Przy najbliższym rozwinięciu jak chwilę ze sobą pobędziecie otrzymacie również punkty na przewagę drużynową ale o tym potem jak będzie potrzeba o tym rozmawiać.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 08-06-2016 o 11:04. | |
08-06-2016, 11:16 | #493 |
Administrator Reputacja: 1 | |
08-06-2016, 11:31 | #494 |
Reputacja: 1 | No muszę na Was nasłać później coś stanowczo mocniejszego Za dużo wam ta ranga doświadczonego dała. 10 obrony.. kto to widział! Czasem możecie odczuć, że próbuje Wam mocno utrudnić życie ale pamiętajcie, to tylko takie wrażenie A i Mike pamiętaj, że w Savegach duże znaczenie mają zasady sytuacyjne. Na szczęście nawiązują one do logiki i nie są wybitnie skomplikowane. Także np może i jesteś świetnym wojownikiem, ale nie da Ci to aż tak wiele jeśli ktoś Cię przygwoździ do ziemi. Także w tym wypadku 2 pół orków np. Jeden z nich może pchnąć Cię z kopa a drugi w tym momencie ciepnąć z topora gdy będziesz beztrosko leżał na ziemi na szybko ratując się wszystkim co masz w rękach. Wtedy Twoja obrona wynosi zaledwie 2. O ile nie specjalizujesz się w walce w parterze ale na tyle to już Ci punktów nie starczyło. Tak samo można obchodzić wytrzymałość wroga czy przeszkadzać mu chociażby waląc w mniej opancerzoną częścię, celując ostrzem w głowę czy oko... albo zwyczajnie próbując wroga rozproszyć, ciskając mu piach w oczy, rzucając wkurwiającą gadkę czy zastraszając go jak z niego bebechy się wypruje itd... to i wiele tego typu rzeczy ma wpływ na walkę. Popchnięcie kogoś, osaczenie go przewagą liczebną, zaatakowanie z pełną zaciętością na chwilę poświęcając wysokość obrony własnej. Skupiając się na czystej obronie próbując wycofać się ze starcia... jak widać jest tutaj mnustwo opcji których możecie używać w walce. Także nie krępujcie się robić czegoś poza zwyczajnym ciepaniem. Jeśli chcecie możemy też zagrać na zasadzie opcjonalnej Ahoj, przygodo!. Dzięki temu za fuksa możecie skorzystać z dowolnej przewagi bojowej jeśli spełniacie resztę jej wymagań poza niezbędną rangą. Także mogli byście za fuksa np użyć przewagi weterana czy herosa w walce jeśli spełniali byście resztę wymagań. Pasuje ona dość dobrze do epickiej formy rozgrywki. W Savegach jest ogrom zasad opcjonalnych także wolę Was spytać czy chcecie skorzystać z kolejnej
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 08-06-2016 o 11:48. |
08-06-2016, 11:45 | #495 |
Administrator Reputacja: 1 | Ilu jest w sumie tych bandytów? |
08-06-2016, 11:47 | #496 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Może i nie mam inicjatywy, ale z racji Szybkiego ataku (uderzam zanim podchodzący wróg zada cios) i Kontrataku (raz na turę uderzam po nieudanym ataku wroga) chyba przysługuje mi szansa przyłożenia im? Czynnikiem odpalającym te przewagi jest działanie przeciwnika nie moje. edit: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Mike : 08-06-2016 o 11:49. | ||
08-06-2016, 11:51 | #497 | |
Reputacja: 1 | Dopisałem ilość pod postem. W sumie jest ich 8śmioro Cytat:
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" | |
08-06-2016, 12:11 | #498 |
Reputacja: 1 | Szybki atak 6 obrażenia 9 przerzut 6 W sumie 15, koleś ginie Kontratak 7 obrażenia 7 czyli nic mu nie jest W kontrataku rzuciłem na obrażenia, dobrze kojarzę, że rzut równy z obroną oznacza trafienie? W zwykłym teście rzucenie 4 oznacza sukces. Jak nic nie pomyliłem to napisze niedługo posta. Ostatnio edytowane przez Mike : 08-06-2016 o 12:55. |
08-06-2016, 12:49 | #499 |
Administrator Reputacja: 1 | Tyle co obrona lub więcej to trafienie. <O 4 więcej niż obrona to trafienie z przebiciem> Jeśli półork miał wytrzymałość 8, to 12 wystarczy, żeby go zabić. Czyli trup. Dobrze by było, gdybyś zamiast słowa "Kostnica" wpisywał wyrzuconą liczbę |
08-06-2016, 12:55 | #500 |
Reputacja: 1 | Tak jak Kerm napisał. W walce wręcz trafienie wymaga wyrzucenie tyle samo albo więcej niż obrona wroga. Jeśli wyrzucisz o 4 więcej (będziesz miał przebicie) to dokładasz też 1k6 dodatkowych obrażeń. Jedna kwestia tylko Mike. Pamiętaj o rzucaniu kością figury też przy testach skilla i cech. Mogłeś np w kontraataku na kości figury gościa trafić a nawet na którymś z ataków mieć przebicie i zyskać dodatkowe 1k6 obrażeń. Także warto dawać kości figury szansę Jeśli chcesz to przetestuj sobie jeszcze kość figury do drugiego testu, tez odejmując -2 i sprawdź czy na pewno nie trafiłeś z przebiciem.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |