30-04-2015, 10:30 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze][Autorski] Ścieżka RPG "Wiatr wśród skał" Dzionek nam stał 30 apryla roku tegoż - sesyję tako poczynam Obsada: Ivan Cień (postać Osobki) Prawdziwego nazwiska nie zna nawet on sam Przydomek powstał z powodu umiejętności szybkiego znikania przy pojawieniu się kłopotów Kalkuluje zyski i straty; nie przejmuje się niczym, oprócz własnych korzyści 1,50 m wzrostu, szczupły, lecz nie słaby; ma szarawe oczy i ciemne włosy w niektórych miejscach szare Jego ubrania zawsze muszą być praktyczne; aktualnie ciemnoszara bluza; ciemnoszare spodnie i ciemnozielone buty; przez ramię ma przewieszoną torbę, w środku są barwniki, trucizny, mikstury itp.; w ubraniach jest dużo kieszeni 30-40 lat Jego rodzice zginęli podczas jednego z napadów. Od tego momentu mężczyzna ukryty w swoich przebraniach przemierza świat szukając bogactwa. Klasa: Bard Cechy pierwotne: Ci=3; Um=3 Cechy podstawowe: Siła = 7 Rany lekkie 1-4; Zręczność = 12 Rany ciężkie 5-7. Inteligencja = 12 Moc = 8 Umiejętności: walka, poruszanie się w mieście , aktorstwo, broń miotaną, akrobacje, ważenie trucizn, spec. warzenie trucizn - wytwarzanie (+3) Broń: 2 sztylety+1 (5) (sai) Ekwipunek 20 sztuk srebra(!) torba z 2 barwnikami i 2 truciznami, łyżka, krzesiwo, kubek, .. __________________________________________________ ______ Imię: Szar Na'Odin (postać Magnesusa) Rasa: ork Młody ork albinos, wygrany przez własne plemię, wychowany przez człowieka z wysp, znanego jako Ollen, który później go opuścił, by nigdy nie wrócić. Zaznajomiony z życiem na statkach. Wyrachowany, pewny siebie, zawsze mówi to co myśli, nawet jeśli to nie wypada. Klasa zawodowa: wojownik Cechy Pierwotne: Ciało: 3 Umysł: 3 Cechy Główne: Siła: 10 Zręczność: 12 Moc: 7 Inteligencja: 8 Umiejętności (powiązana cecha): Walka - specjalizacja: pieść (?); Poruszanie się w dziczy; Aktorstwo; Handel; Kradzież; Rany: 1 do 5, 5 do 10, 10+ Ekwipunek: okute rękawice, które zawsze ma na sobie i używa ich w walce, sztylety w butach, szabla przy pasie, zestaw wytrychów, łom, plecak. __________________________________________________ _____________ Imię: Eina (postać archiwumX) Rasa: Elfica Klasa: Łowca Cechy pierwotne: Ciało: 2 Umysł: 4 Cechy główne: Siła: 6 Zręczność: 11 Inteligencja: 13 Moc: 14 Umiejętność: - muzyka - łucznictwo - poruszanie się w mieście - mechanizmy, specjalizacja - włamywanie - przeszukiwanie - czytanie i pisanie - czary: Czary: - Ognisty pocisk[14](prośba), - Niewidzialność[15](prośba, ofiara krwi), - Manipulacja pozacielesna [15](prośba, ofiara krwi) Czas trwania: 6h, Czas rzucania: 1min. Zasięg: sfera 16m. Tworzy "projekcję", która pozwala czuć przedmioty, których fragmenty widać, a następnie można wykonać ruchy ciałem, które naśladuje "projekcja" powodując takie skutki, jakby to wykonywał prawdziwy czarodziej. - Przebranie [15](prośba, ofiara krwi) - parametry jak opisany w podręczniku czar: Kamuflaż. Po przebraniu się w strój przebieranego i po skupieniu się na jego wizerunku czarodziej potrafi przybrać jego wizerunek. Rany: 1 do 3, 4 do 6, 7+ Wygląd: Niska, szczupła. Sylwetka nie wyróżniająca się z tłumu i nie pozorna twarz. Posiada: Z broni: nóż, procę, skórzaną kurtkę Z sprzętu: wytrychy, trochę papieru (parę kartek) i coś do pisania, lina z kotwiczką do wspinania się, parę (2) lusterek, worek na łupy. Historia: Elfia sierota wychowana w slumsach. Jako nastolatka została zwerbowana przez gildie złodziei to włamywania się do różnych ludzi, aby wykradać zamówione przedmioty. Parę lat temu po śmierci pewnego człowieka, też dostała takie zlecenie. Człowiek, ten okazał się uczniem magii i znalazła jego materiały do nauki, z których sama się nauczyła różnych sztuczek pomocnych w jej zawodzie. __________________________________________________ _______________ Troszku zasad: - opisy i dialogi piszemy zwykłą czcionką, - przemyślenia postaci w cudzysłowie, - mechaniczne wybory jak w nawiasie kwadratowym [], - na dole każdego mojego postu są dwa ciągi liczb. Jeden to wyniki k20 a drugi k6. Ja jako MG wybieram zawsze pierwszy, wolny z lewej. Wy możecie wybrać którykolwiek, ale zawsze zaznaczajcie w swych postach co rezerwujecie. Z chwilą gdy pozostaną ostatnie 3 wyniki (lub mniej) dopisuję/losuję nowe - zawsze będzie to widoczne w moim poście. Zamieszczone prze_ze_mnie wizerunki postaci są tylko moją propozycją - możecie wybrać/podać inne Wasz Nimsarn Ostatnio edytowane przez Nimsarn : 04-05-2015 o 12:10. |
30-04-2015, 18:23 | #2 |
Reputacja: 1 | 1. Dzięki za portret mojej postaci. Wiarygodny. 2. Na razie krótko napisałam. Jaka ma być średnia długość wypowiedzi? 3. Jak używać tych k6 i k20? Nie pojęłam. Nie zawsze muszę wybierać? 4. Czy dobrze napisałam? Ze smutkiem przyznaję, że nie umiem posługiwać się myślami w " ". |
30-04-2015, 18:23 | #3 |
Reputacja: 1 | Myślami w cudzysłowie się nie przejmuj, jeszcze nigdy jak z nimsarnem grałem nikt tego nie użył, hehe. Nimsarn pewnie lepiej wyjaśni, bo ja nie pamiętam zasad Ścieżki więc po prostu wybieram najniższe wyniki k20 w miejscach, gdzie czuję, że będzie potrzebny test (najmniejsze = największe szanse sukcesu). Czasem bierzemy większe, żeby sobie mniejsze zostawić na trudniejsze sytuacje (a nawet celowo największy, wiedząc, że będzie to porażka - ale inny test wtedy ma większe szanse). k6 nie pamiętam po co są (nie zabij mnie nimsarn, nigdy mnie mechaniki nie interestowały zbytnio). Ostatnio edytowane przez Magnesus : 30-04-2015 o 18:27. |
01-05-2015, 10:21 | #4 |
Reputacja: 1 | Ja właśnie myślę nad ich zastosowaniem praktycznym. Z mechaniką gram pierwszy raz. Cel jej pojmuję, ale nie wiem jak mam ją stosować w praktyce... Jak mam k6=2, to oznacza, że mam.przy sobie taką liczbę określonych substancji? I jeszcze do moich sztyletów... Nie jestem pewna, czy sai można uznać za sztylet... A to jedyna broń, którą można rzucić i która mi odpowiada. Usunęłabym umiejętność rzutu bronią i zaopatrzyła Ivana w sztylety sprężynowe i/lub katary. (broń ) Czy istnieje taka możliwość? Ostatnio edytowane przez BG : 02-05-2015 o 11:12. |
02-05-2015, 23:27 | #5 |
Reputacja: 1 | Przepraszam że wczoraj nie odpisałem... - jak się późno wraca do domu to ... Osobka, nie ma jednej określonej długości postów - pisz tak byś czuła się zrozumiała, a ja bym mógł odpisać K20 używam do testowania umiejek i cech postaci a k6 tylko do lokacji obrażeń i ich wielkości w przypadkach czarów oraz przy inicjatywie walki Sztylet vs nóż = sztylet to taki nuż przystosowany bardziej do kłucia nie do cięcia - zwykle dwusieczny. Nóż za to do cięcia i zwykle jednosieczny. Słowem sai mieszczą się w definicji sztyletów - ale fajnie że je opisałaś. Czy możesz dopisać jeszcze je broń... - Tak, ale tylko teraz. Katana to taka półtora-ręczna szabla bez jelca wykonana na zamówienie - tak? Już poprawiam w kp Słowem 2 sai i katana z umiejętnością miotania - zgoda? |
03-05-2015, 15:47 | #6 |
Reputacja: 1 | Bez katany. Wysławiam się zapewne nieściśle. Nie miałam właśnie pewności, czy sai zaliczyć do sztyletów i chciałam zaproponować możliwe inne rodzaje sztyletów, w przypasku gdyby sai nie byłoby sztyletem. Chodziło mi po prostu o to, że te moje dwa sztylety to sai. PS. katar -rodzaj sztyletu PS.2 Nie jestem w stanie rozpoznać w sensie, że nwm co mam w torbie czy tylko nie umiem ich rozróżnić (który jest którym )? Napiszesz mi jakie są, czy mogę sama określić? PS.3 Ivan NIE ma koca! Ostatnio edytowane przez BG : 04-05-2015 o 10:58. |
04-05-2015, 12:10 | #7 | |
Reputacja: 1 | No to się dogadaliśmy Rozumiem, że zostajesz przy sai'ach - już poprawiam. Cytat:
Koc usuwam :P | |
05-05-2015, 14:29 | #8 |
Reputacja: 1 | Ale czy on wie, co ma w torbie, czy nie wie? I czy ja mogę napisać, co on tam ma? |
06-05-2015, 12:52 | #9 |
Reputacja: 1 | Jasne że wie, przecież jego torba to nie jedna z tych magicznych, przepastnych sakw, bez których nie ujrzy się już żadnej pięknej pani w naszym świecie Słowem, wie. I możesz, nawet szkoda że wcześniej tego droga Osobko nie zrobiłaś Przy okazji przypomniałem że zapomniałem Zapomniałem przypomnieć tym co grali poprzednia sesję by opisali zdobyte na niej konie. |
06-05-2015, 12:58 | #10 |
Reputacja: 1 | Jaki koń, każdy widzi. Ale taki jak krowa by był fajny: Mam nadzieję, że nie uciekł, bo zapomnieliśmy je chociaż przywiązać przed gospodą. @Osobka - najlepiej zakładaj, że daną rzecz masz, najwyżej Nimsarn się będzie gimnastykował, żeby ją jakoś dołożyć do gry. |