lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   [Warsztaty DSA] Dyskusja (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/17568-warsztaty-dsa-dyskusja.html)

Dhratlach 29-10-2017 18:33

Przepraszam towarzyszu. Fakt, chyba nas trochę poniosło...

Snigonas 29-10-2017 18:39

@Clutterbane to i tak w sumie niezbyt ważne, bo chyba większość kapłanów Rondry to są wojownicy. :D Po prostu wymagająca bogini. ;)

Ja chyba zostanę przy swoim elfie, myślę nad postacią z włócznią. Jeśli mechanika ran jest podobna do tej w Drakensangach, to szybko wrogowie będą schodzić, jedynie umiejętności społeczne ucierpią. :D

Lord Cluttermonkey 29-10-2017 19:38

Cytat:

Napisał Snigonas (Post 749525)
@Clutterbane to i tak w sumie niezbyt ważne, bo chyba większość kapłanów Rondry to są wojownicy. :D Po prostu wymagająca bogini. ;)

A ta cała Dwunastka jest czczona przez wszystkie kultury ludzkie i przez wszystkie inne rasy, czy istnieją jeszcze inne bóstwa?

Snigonas 29-10-2017 20:48

Wiara w Dwunastkę jest z tego co kojarzę oficjalnym wierzeniem w Middenrealm. Tutaj trzeba Ardela się dopytać. Chyba ludy pustynne czczą innych bogów, ale jako rzekłem, pewien nie jestem.

Ardel 29-10-2017 22:28

Kilka odpowiedzi, jutro pewnie przejrzę dokładniej:
- Dwunastka jest najczęstszą religią w większości ludzkich społeczności, są jednak ludy czczące inne bóstwa (elfy mają swoją dobrą i złą naturę, krasnoludy Angrosha, Maraskan dwuboga i inne). Ale w drużynie wolałbym nie mieć kapłana - jak ktoś chce czarami miotać, prosiłbym o wybór maga. Jak bardzo duże będzie parcie na duchownych, to pomyślimy.
- Mechanika ran na szczęście zniknęła w piątej edycji (na szczęście, bo w poprzedniej edycji można było dostać od tego szału - tyle liczenia i myślenia). Zastąpiła ją przyjemna mechanika stanów, o tym jutro.

I spokojnie. Jak dowiecie się więcej o kulturach i innych, będzie wam łatwiej sprecyzować swoje pomysły.

Lord Cluttermonkey 30-10-2017 08:40

Jak będzie można grać kapłanem, to wezmę kapłana Rondry. A jak nie to raczej coś zupełnie niemagicznego. Krasnoludzki wojownik, błędny rycerz z Middenrealm albo Thorwalski najemnik.

Ardel 30-10-2017 14:58

Wrzucony został wstęp do atrybutów i testów. Przeczytajcie na spokojnie i pytajcie. O stanach, punktach przeznaczenia i innych statystykach otrzymacie informacje za kilka dni, jak wyczerpię Waszą ciekawość na ten temat.

Dhratlach 30-10-2017 15:26

A, tak to działa...

Pytanie, jaki są modyfikatory do testu? Znaczy się z czego wynikają tak ogólnie?

Tego fragmentu mechaniki tak po prostu nie ogarniam :kropla:

Ardel 30-10-2017 16:09

Jak w każdym systemie modyfikatory wynikają z trudności danej czynności - czyli od MG i jego wizji scenariusza i świata. Przejście przez suchą, chropowatą kładkę - łatwy albo bardzo łatwy test. Przejście przez śliską, gładką kładkę w deszczu - trudny albo bardzo trudny.

Postaci mogą także mieć bonusy i kary wynikające z wad i zalet i specjalnych zdolności.

Dhratlach 30-10-2017 16:25

Co z Atrybutami?

Prawdę mówiąc myślałem, że test zdany jest przy wyniku na kości równemu lub mniejszemu wartości Atrybutu? Ogólnie wartość (wysoka, lub niska) ma wpływ na test, czy bierze się ją po uwagę tylko w testach Atrybutu?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:56.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172