29-03-2019, 19:30 | #601 |
Reputacja: 1 | Będzie dzień poślizgu z przyczyn growo-piwnych.
__________________ |
14-04-2019, 20:56 | #602 |
Reputacja: 1 | I znowu mi się przeciągnęło. Coś mi na tej sesji siedzi jakiś chochlik. We wtorek macie moją odpowiedź. A potem mnie kopcie po tyłku i się przypominajcie.
__________________ |
15-04-2019, 13:00 | #603 |
Reputacja: 1 | To musiał być dobry 'growo-piwny dzień' skoro tak długo trzymał
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
15-04-2019, 21:25 | #604 |
Reputacja: 1 | No kaca po kustoszach mocnych czy innych kuflowych leczył dwa tygodnie, nie męcz miszcza bardziej. |
15-04-2019, 21:58 | #605 |
Reputacja: 1 | Tylko gratuluję udanego dnia... na swój sposób.
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
16-04-2019, 21:15 | #606 |
Reputacja: 1 | Walka jest bardzo prosta i przyjemna. 1. Najpierw rzuca się na inicjatywę - k6 + bazowa inicjatywa i minusy za obciążenie i pancerz. 2. W kolejności zdecydowanej przez inicjatywę każdy może wykonać darmowy ruch oraz 1 akcję. Darmowy ruch to przemieszczenie się na odległość opisaną przez bazowy ruch na KP (minus kary z pancerza). Akcja zawiera atak, dodatkowy ruch czy wyciągnięcie broni. 3. Każdy w walce ma dowolną liczbę akcji obrony - jednak każda kolejna jest znacznie trudniejsza. I to w sumie już. 4. Każdy rzut kością (na obrażenia także) można przerzucić za pomocą punktu przeznaczenia. Atak - rzut k20 +/- modyfikatory, porównanie z wartością ataku daną bronią. Mniej lub równo - trafienie. Przeciwnik może się bronić. Jeżeli wciąż trafiony - rzuca się na obrażenia, opisane przy broni i odejmuje od tego wartość pancerza. Obrona - parowanie albo unik. Korzysta się ze statystyki uniku albo parowania trzymaną bronią. Tarcze działają nieco inaczej, ale nie korzystacie, więc nie jest to istotne. Każda kolejna obrona ma kumulatywną karę -3. Krytyki wchodzą na 1, trzeba je jeszcze potwierdzić, wykonując ten sam test. Potwierdzony krytyk jest z założenia dość potężny, nie potwierdzony wciąż przyjemny. Można wykonać krytyka w obronie. W walce mogą pojawiać się różnorakie stany - działają tak samo, jak opisywane sto lat temu przy pierwszej części gry. Dodatkowo, gdy postać otrzyma odpowiednio dużo obrażeń, wchodzi na kolejne poziomy bólu, czyli ma coraz większe utrudnienia w walce. Istnieją jeszcze akcje długie - przykładowo ładowanie kuszy trwa sto lat, bo w przypadku kuszy Dory aż 8 akcji! Oznacza to, że postać nie może akcji przerwać (inaczej będzie musiała zaczynać od nowa) i nie ma wtedy darmowej akcji ruchu (aczkolwiek przemieszczać się po parę kroków co turę oczywiście może, nie przesadzajmy). Jeżeli otrzyma się obrażenia w trakcie długiej akcji i nie chce się jej przerywać, trzeba wykonać test samokontroli. Walcie we mnie pytaniami. Jeżeli pytań nie ma - napiszcie mi to i jak się wszyscy wypytają albo dadzą znać, że wszystko jasne, ruszamy z kopyta.
__________________ |
17-04-2019, 12:13 | #607 |
Reputacja: 1 | Jaką broń mam w ręku? Łuk czy sztylet? Poza tym pytań brak. |
17-04-2019, 21:57 | #608 |
Reputacja: 1 | Ty w sumie raczej z łukiem biegasz. Zakładam, ze przygotowany byłeś, więc i strzałę na cięciwie masz, więc ładować nie musisz. Przypominam także, że jako akcję możecie użyć specjalnej zdolności walki, w przypadku Mirthala jest to precyzyjny strzał - może utrudnić atak o 2, żeby zadać 2 dodatkowe obrażenia.
__________________ |
17-04-2019, 22:02 | #609 |
Reputacja: 1 | Jutro odpisze
__________________ Our sugar is Yours, friend. |
17-04-2019, 22:04 | #610 |
Reputacja: 1 | Pytanko. Stwór ugryzł i trzyma, czy ugryzł i puścił? Ogólnie Det jest na tyle zaskoczony, że stracił akcję, czy może przywalić białej kulce błyskawicy w noc wolną ręką? Jak wygląda sprawa z dobywaniem broni? Zajmuje akcję?
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |