Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-07-2009, 10:05   #11
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
W najbliższym czasie mogę być chwilami trudno osiągalny. Być będę, ale nie powinna was zdziwić moja nagła nieobecność. Nie wiem jak długo to potrwa. Raczej nie dłużej niż do połowy sierpnia, ale przyjmijmy sobie termin 'do odwołania'
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline  
Stary 11-08-2009, 16:17   #12
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Postaram się dziś odpisać, ale niczego nie obiecuję. Mam kłopoty z internetem i kiepsko się czuję.
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline  
Stary 15-08-2009, 10:27   #13
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Wyjeżdżam do ciotki i będę nieosiągalny najprawdopodobniej do czwartku, może dłużej. Nie ma co zatem liczyć na moje odpowiedzi w tym czasie
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline  
Stary 21-08-2009, 18:07   #14
 
Hirin's Avatar
 
Reputacja: 1 Hirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłość
Niestety muszę się ponownie czasowo pożegnać, gdyż wyjeżdzam nad jezioro, z którego nie będe miał prawdopodobnie żadnego dostepu do internetu. Moja nieobecność potrwa lanowo 10 dni.

Z góry przepraszam.
 
__________________
Wenn ich
Träne dein Herz
und wenn es raubt dir den Kopf
Ich sehe dich deine Seele fliegen?
Hirin jest offline  
Stary 04-09-2009, 14:03   #15
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Nieprzyjemnie się czuję, musząc to pisać, ale sytuacja mnie do tego zmusza:
Mój ostatni post w sesji był 31 sierpnia, a mamy 4 września. Radoku - masz czas do niedzieli, w przeciwnym wypadku poszukam kogoś na Twoje miejsce. Jeśli odpiszesz to wiedz, że przy następnej niezapowiedzianej nieobecności będę zmuszony Cię wykluczyć z sesji bez ostrzeżenia.
I prosiłbym, byś tym razem nie dawał tak krótkiego postu "by przeszła kolejka". Wolałbym ujrzeć coś ładnego.
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline  
Stary 06-09-2009, 20:15   #16
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Planuję gruntowne zmiany w sesyjnej mechanice. Mam na celu udoskonalenie jej i urozmaicenie. Zanim je wprowadzę dam je wam do wglądu, abyście mogli je ocenić. Pozwolę wam na zakwestionowanie drobnych elementów, ale zmiany muszą zostać wprowadzone i ostateczna decyzja należy do mnie.

W związku z tym mój następny post w samej sesji będzie opóźniony. Postaram się skończyć do środy.
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline  
Stary 07-09-2009, 19:22   #17
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Dotychczas stosowałem typowy rzut przeciwstawny, gdy mieliśmy sytuację konfliktową i moja interpretacja zamiarów zwycięskiej strony. Zaś pomijałem rzuty, gdyście nie zamierzali się kłócić. Uznałem, że to kolosalny błąd.

Od teraz będę ustalał stopnie trudności, zależne od tego, jak obszerne są zamiary gracza, oraz jak bardzo niemoralne/szlachetne (i ryzykowne) one są. Przy czym będę dość skrupulatny i to, że pokusie powiedzie się podszeptywanie do uszczypliwości wobec strażnika miejskiego nie oznacza, że jednocześnie sumienie, sugerujące zgłoszenie strażnikom zabójstwo za rogiem będzie przegrane.
Uwzględniać będę również nastroje i nastawienie postaci. Gdy Walryn będzie rozzłoszczony pokusie będzie o wiele łatwiej, a gdy będzie rozmawiać z bardzo lubianą osobą, to kuszenie będzie trudniejsze.

Kolejną modyfikacją będzie system kumulacji i inwestycji (nazwa robocza ;p). Otóż – gdy ostatni test wygrała pokusa, to sumienie musi się zmierzyć nie tylko z nowym wynikiem, ale i z przewagą pokusy w poprzednim teście przeciwstawnym. Wiąże się z tym inwestowanie kości. Jeśli pokusa, na ten przykład, ma z poprzedniego testu przewagę 4, to może sobie zamiast 3 kości zainwestować dwie, licząc na to, że łączny wynik będzie większy. Jako, że pokusa nie wykorzystała wszystkich kości – może 3 użyć w następnym teście. Przy czym sumienie, jeśli zainwestowało już wszystkie, nie może zainwestować nic. Uzyskuje wynik jeden za każdą nieaktywną kość (podobnie pokusa)

Czyli:

Test 1
Pokusa: 7 (3k6)
Sumienie 3 (3k6)
Przewaga pokusy: 4

Test 2
Pokusa: 6 (2k6) +4 (z poprzedniego testu)
Sumienie: 16 (3k6)
Przewaga sumienia: 6

Test 3
Pokusa: 3 (1k6) + 2 (za nieaktywne kości)
Sumienie: 3 (za nieaktywne kości) + 6 (z poprzedniego testu)
Przewaga sumienia: 4

Test 4
Pokusa: 12 (3k6)
Sumienie: 7 (2k6) + 4 (z poprzedniego testu)
Przewaga pokusy: 1

Test 5
Pokusa: 1 (z poprzedniego testu) + 3 (za nieaktywne kości)
Sumienie: 3 (1k6) + 2 (za nieaktywne kości)
Przewaga sumienia: 1

itd.

To 'combo' zostaje przerwane, gdy kończy się ciąg bezpośrednio powiązanych zdarzeń – rozmowa, bitwa, itp. Wtedy zaczynamy od początku.

Ja uważam to za proste jak x=y, ale jak nie rozumiecie czegoś, to zadajcie pytanie. Nie jestem jeszcze pewien, czy deklaracje inwestycji zrobić tajne (abym tylko ja wiedział ile inwestujecie kości) czy może dać pierwszeństwo wygranemu ostatniego testu – aby drugi mógł obmyślić strategię.

Przez to, co nabazgrane wyżej, będziecie musieli się o wiele częściej odzywać w komentarzach/na gg.

Na koniec wam powiem, abyście starali się iść drobnymi kroczkami. Powiedzenie, aby Walryn zostawił wszystkich w diabły i zabił jak najwięcej przeciwników nie jest jedyną złą rzeczą, jaką można pomyśleć. Podobnie zostawienie przyjaciela na śmierć. Wyzwanie go też jest złe. Aby wam utrudnić zapatrywanie się na tak daleką przyszłość stopnie trudności w zwykłych testach będą dość zróżnicowane.

Tyle na razie, czekam na opinie.
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline  
Stary 09-09-2009, 13:32   #18
 
Radok's Avatar
 
Reputacja: 1 Radok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumnyRadok ma z czego być dumny
Mi osobiście pomysł się podoba. Szczególnie te stopnie trudności.

Doda to większej przyjemności z grania, będzie można również pomyśleć nad taktykami. Myślę że taki krótki komentarz wystarczy.
 
Radok jest offline  
Stary 13-09-2009, 21:27   #19
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
1. Czekam na opinię Hirina o zmianach
2. Mam w tym tygodniu kilka sprawdzianów, przez co post będzie najprawdopodobniej we wtorek
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline  
Stary 01-10-2009, 18:28   #20
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Cóż, kompletny brak wieści od Hirina, zatem zaczynam poszukiwania nowego gracza. Sesja stopuje do czasu znalezienia owego.
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172