17-10-2010, 21:45 | #61 |
Reputacja: 1 | Ja przypominam koleżance demonolożce, że ma od 1 tury moją pieczęć na szybkość ^^ jednak "troche" to pomaga więc tam uwijaj się z przeciwnikami, bo niby team-fight mamy fajny ale mi sie zaraz zaklęcia pokończą i będzie kiepawo A teraz rzucam wam mocne błogosławieństwo - FOR THE HORDE ! |
18-10-2010, 14:48 | #62 |
Reputacja: 1 | Ta tura trwa do czwartku. Przypominam Idylli, Arvelusowi i Boyosowi o uzupełnieniu ekwipunków postaci w panelach ;D
__________________ Come on Angel, come and cry; it's time for you to die.... |
20-10-2010, 18:22 | #63 |
Reputacja: 1 | Bonus +10 z zaskoczenia do ataku. Ale się chłopaki nadziali. |
20-10-2010, 18:35 | #64 |
Reputacja: 1 | Jendker mógłbyś troszkę zmniejszyć avatar ? I odpieczętuj broń ^.^!!!!! |
20-10-2010, 19:47 | #65 |
Reputacja: 1 | Jeszcze się na niego trochę napatrzcie, z jedną turę, potem go zmniejszę. Odpieczętuję jak mg rzuci coś poważnego czego nie mógłbym rozwalić odpowiednim combo. Albo w inny sposób będe mógł zabłysnąć tą specyficzną mocą. |
21-10-2010, 21:57 | #66 |
Reputacja: 1 | W związku z zakończeniem walki, chciałbym zakomunikować iż postacie będą się rozwijać w różnorodny sposób. Jak wiecie, wasze umiejętności będą się dzielić na pięć kręgów. Im więcej korzystacie ze swoich zdolności, tym szybciej zdobywacie dostęp do bardziej zaawansowanych technik/czarów. To samo tyczy się broni duchowych. Im więcej postać korzysta z ich odpieczętowanych mocy, tym bardziej bronie się rozwijają, poprzez rozwój nowych ruchów i kombinacji, aby w ostateczności zdobyć dostęp do drugiej fazy odpieczętowania.... To by było na tyle. Tura potrwa do środy ; )
__________________ Come on Angel, come and cry; it's time for you to die.... |
21-10-2010, 22:15 | #67 |
Reputacja: 1 | Kilka pytań z mojej strony: 1. Stan zdrowie Szajela jaki jest mniej więcej? 2. Czy w śluzie widzieliśmy całe życie swoje czy tylko urywane sceny w kolejności losowej? 3. Mam swój worek z rzeczami. 4. Też słyszę szelest? 5 Da się wylecieć ponad drzewa czy korony są za gęste? Od razu informuje, że nie mam gg do niedzieli/poniedziałku A info dla Roniego: Masz pecha że trafiłeś na moją postać Po takich wrażeniach to nie będzie ona póki co dobrym towarzyszem podróży. Zapewne w swoim poście już gdzieś odleci zostawiając Cię samego, ale to wyjdzie przy pisaniu ;D |
21-10-2010, 22:20 | #68 |
Reputacja: 1 | 1. Zdrowie jest umiarkowane. W walce trochę oberwałeś, ale mikstura załagodziła sprawę, i w dodatku przyspieszyła normalną regenerację. Czujesz jedynie słabnący ból, ewentualnie swędzenie w miejscu poparzenia. 2. Całe życie, nawet chwile, które postaci mogą nie pamiętać. 3. Jeżeli był cały czas przyczepiony do postaci to owszem, a jeśli nie to trzeba go poszukać w śmieciach 4. Tak 5. Nie tyle korony są zbyt gęste, ile dotarcie do nich zajmie duuuużo czasu i sporo wysiłku, a w między czasie nie ma tam gałęzi, na których można byłoby odpocząć.
__________________ Come on Angel, come and cry; it's time for you to die.... |
21-10-2010, 22:38 | #69 |
Reputacja: 1 | Sądzę, że jednak system wzmacniający broń gdy się ją odpieczętowuje nie jest do końca dobry. W ten sposób, chcąc by nasze postacie były silne, powinniśmy w ogóle nie pieczętować broni. Wydaje mi się, że uwolnienie broni ma być czymś dużym, czego się nie widzi na codzień (ku niezadowoleniu Szajela). Raczej myślę, że akurat ten element powinien iść w parze z ogólną potęga postaci Tak by było to coś co się poprawia trenując coś innego, poznając głębiej siebie i woje możliwości. Oczywiście to tylko sugestia |
21-10-2010, 22:47 | #70 |
Reputacja: 1 | Popieram Arvelusa, bo w takim systemie każdy będzie odpieczętowywał broń ile wlezie, coby ją ulepszyć. A to faktycznie ma być wydarzenie niezwykłe ( oczywiście Szajelowi macie pokazać swoje bronie ale to logiczne) i spowodowane wyjątkowymi sytuacjami. Popieram system Potężna postać = potężniejsza broń |