|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
31-08-2011, 15:08 | #11 |
Reputacja: 1 | Bez obaw, mam motor zdążę podjechać do budki telefonicznej i się przebrać w niebieski dres z czerwonymi majtami na wierzchu :P Z resztą co Ty mi tu z Optimusami wyskakujesz, tu trzeba na Godzille uważać! |
01-09-2011, 10:56 | #12 |
Reputacja: 1 | Skoro niemal wszyscy ładnie się przywitali, to i mnie wypada. Dzień dobry. Mam nadzieję, że wszystkim będzie nam się grało przyjemnie. :3 |
01-09-2011, 11:34 | #13 |
Reputacja: 1 | No to mamy komplet postów, MG czas na godzillę! |
01-09-2011, 13:59 | #14 |
Reputacja: 1 | Dziś postaram się dać posta W sumie ładne tempo startowe
__________________ It's so easy when you are evil. |
01-09-2011, 17:19 | #15 |
Reputacja: 1 | Jak i obiecałem jest i post, tym razem dłuższy Jak widzicie każdy ma coś do roboty, no i będzie potrzebny google doc do rozegrania walk Lub ewentualnych dialogów. Fiath, Mike i Eyri mają jako jedynie grupową akcję, więc tutaj google doc jest w 100% niezbędny. A teraz jak obiecałem krótko o walce: 1. Kolejność Kolejność walki ustalana jest na podstawie szybkości, osobnik z największa szybkością zaczyna, potem osoba o drugiej w kolejności etc. Wyjątkiem jest to gdy przeciwnik jest zaskoczony, wtedy atakujący ma ture przewagi. 2 Ilość akcji na turę. To też zależy od szybkości, ale mówiąc dokładniej od różnicy szybkości. Mówiąc prościej porównuje szybkość obu przeciwników, a następnie odejmuje od większej wartości mniejszą. Potem na podstawie moje magicznej tabelki ustalam ile akcji więcej ma osoba o wyższej szybkości. Przy małych różnicach najczęściej obaj walczący mają po 1 akcji na turę. Jednak jeżeli ktoś jest zdecydowanie szybszy od przeciwnika może mieć 2 czy nawet 3 akcje w czasie gdy przeciwnik dysponuje jedną. To chyba dość jasne? 3. Akcje Czy jest akcja? Ano wszystko co robicie w walce to jakaś akcja, ale by nie było niedomówień rozpisze tu te podstawowe akcje. Atak zwykły -wiadomo, jest to cios wyprowadzany przez postać. Pamiętajcie jednak że im dokładniejszy opis tym większe bonusy okazjonalne możecie uzyskać. np: -Atakuje go pięścią- opis takiego typu nie ma żadnych bonusów a wręcz minusy, sesja będzie miała dużo walk więc wysilajmy się z opisami! - XXX zacisnął palce prawej ręki w pięść, i biorąc zamach postanowił ugodzić wroga, od dołu prosto w szczękę. - sprecyzowane, nie wymagające wielkie wiedzy na temat sztuk walk, i ładnie wyglądające Oczywiście im dokładniejszy opis ataku tym lepiej Atak specjalny- Wiadomo, kosztuje kondycje, ma specjalne właściwości. Też należy postarać się z opisem tego ataku (no chyba że pojawia się już nty raz w danej walce wtedy wystarczy napisać coć w stylu " Zaatakował znowu przy pomocy XXX" Blok- gardy, deklarowanie przygotowywania uników itp. Czyli wszystko co pomaga uniknąć obrażeń. Kontra- polega na tym iż czekamy na atak przeciwnika, by w momencie jego ataku spróbować wykorzystać kontrę. Blok i Kontra to dwie osobne akcje, więc jeżeli chcecie wyprowadzić kontrę po bloku, musicie móc wykonać podczas tury 2 akcje. Przeczekanie- nie robimy nic, zbierając siły. Regeneruje trochę kondycji oraz daje w przyszłej turze dodatkową akcje. (przeczekiwanie przez kilka tur z rzędu nie dodaje ciągle akcji, maxymalna ilość dod akcji za przeczekania to 1 ) Obserwacja- obserwujemy wroga, szukając luk w obronie itp. Po upływie kolejki Mg wykonuje test koncentracji jeżeli jest pomyślny daje wam wskazówki na temat słabych punktów gardy, co daje bonusy okazjonalne Inne - wszystko co wam do głowy wpadnie. Ilość akcji na turę jaka macie w danej walce, będę wam przesyłał prywatnie w pierwszej turze walki. Bo to jak pisałem zależy od szybkości oponenta Nie pisałem tego we wszystkich punktach, ale opis tyczy się każdej akcji xd. Nim dokładniejszy tym lepiej! Mam nadzieje że jest to czytelne Jak nie pytajcie śmiało. Na posty czekam do 8 września 2011. Na Doca będę zaglądał można mnie tez męczyć na gg bym wszedł Ps. Wolałem to wytłumaczyć tak łopatologicznie, żeby nie było niedomówień ^^
__________________ It's so easy when you are evil. Ostatnio edytowane przez Ajas : 01-09-2011 o 17:26. |
05-09-2011, 22:25 | #16 |
Reputacja: 1 | Notabene ajas, troche zwaliłeś u mnie. Wyobraź sobie tą piękną scenę. Underling 1-Mamy już raporty o wszystkich. Boss-Chym, chyba brakuje tego małego chłopaka? U1-Naprawde? B-Tak, co z nim? U1-Moi ludzie powiedzieli że go namieżyli. I że zaraz będą go testować. B- I? U2- Właściwie, to jeszcze nie wrócili, nie dają znaków życia. Czujesz to ? |
05-09-2011, 23:29 | #17 |
Reputacja: 1 | Powinieneś ich wziąć jako zakładników i wysłać anonim do ich szefa, że jeśli chce usłyszeć raport niech szykuje kasę |
07-09-2011, 00:08 | #18 |
Reputacja: 1 | Ciężko wysłać anonim bez adresu Lastard mnie zaskoczyła bowiem post powstał zupełnie bez mojej współpracy i nie powiem, ale czuję się lekko ztrolowany XD
__________________ It's so easy when you are evil. |
07-09-2011, 09:22 | #19 |
Reputacja: 1 | Zatrzasnąć mu drzwi przed nosem to jeszcze lepsza scenka niż Jendkera B - I jak test? U - Nie odbył się. B - Dlaczego? U - Ona... nakrzyczała na mnie. Nie każ mi tam wracać, szefie.
__________________ Life is a bitch. Sometimes I think it even might be a redhead with a bad case of short temper. |
07-09-2011, 10:13 | #20 |
Reputacja: 1 | W zasadzie to ciekawa sytuacja Pisz posta MG, nie ma co rozpaczać pod zamkniętymi drzwiami bo psami poszczują :P A tester może wszak skłamać |