Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-10-2012, 09:01   #101
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
Obecna tura to Czwarta Noc - trwa do noc z 9 na 10 października.

Czekam na deklaracje.
 
Issander jest offline  
Stary 10-10-2012, 10:13   #102
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
Obecna tura to Czwarty Dzień - trwa do nocy z 12 na 13 października.

Dostajecie dodatkowy dzień ze względu na to, że post w temacie gry pojawi się z małym opóźnieniem, ale najprawdopodobniej dzisiaj.

Po prostu zapchała mi się LastInnowa skrzynka (Mafia generuje strasznie dużo wiadomości) i podczas czyszczenia skrzynki przez przypadek usunąłem kilka deklaracji z tej tury. Ci, których to dotyczy, dostali już prośbę o wysłanie deklaracji ponownie i post pojawi się, jak tylko to zrobią.

Z innej beczki: oto zasady, jakim podlegają tzw. Trzecie Strony. Były one tajne, co w moim założeniu było dodatkowym elementem zabawy Jednak zgodnie z zasadami, w pewnym momencie, czyli właśnie teraz, mieliście je poznać. W poście w temacie gry także będzie co nieco na ten temat.

Cytat:
Matka Obcych
Jesteś Matką Obcych z kosmosu. Przybyłeś na Ziemię po to, żeby wyjadać mózgi z... Nie, to nie to. Przybyłeś na Ziemię, żeby znaleźć tu ciszę i spokój, żeby móc w spokoju rozmnażać się przez pączkowanie czy jakkolwiek tam uważasz za słuszne.
W tym celu musisz przejąć kontrolę nad lokalnymi władzami. Nie interesują nie zwykli ludzie, żeby utrzymać swoje istnienie w tajemnicy musisz mieć władzę jedynie nad lokalnymi przywódcami. Nie możesz też dopuścić, żeby zaatakowała cię miejscowa mafia, więc nad nią też musisz przejąć kontrolę.
Warunki zwycięstwa:
- Osiągniesz pierwsze miejsce, jeśli będziesz kontrolować wszystkie postacie poza Szarymi Obywatelami, Mediami oraz Łowcą Obcych.
- Osiągniesz drugie miejsce, jeśli wygra Mafia bądź Miasto, a ty będziesz kontrolować wszystkie postacie ze zwycięskiej drużyny, nie licząc Szarych Obywateli, Mediów i Łowcy Obcych.
Pamiętaj, że miasto nie wie o twojej obecności, choć będą pojawiać się pewne pogłoski. Wiesz, nie do końca udało ci się posprzątać swój rozbity statek, i w ogóle... Czasem też jakaś macka czy czółka wyskoczy ci przypadkiem spod ubrania. Mimo to obecność obcych w miasteczku stanie się powszechnie wiadoma w piątej turze. Termin ten może się przyspieszyć ze względu na działania Łowcy Obcych.
Co turę możesz dokonać jednej z dwóch czynności:
- czytać mózgi. Nastawiasz swoje czułki i przeczesujesz umysły mieszkańców w poszukiwaniu niezbędnych informacji. Po tej akcji dowiadujesz się tożsamości jednej, losowo wybranej specjalnej postaci z wykluczeniem Łowcy Obcych i Mafii (Mafia wie, jak się ukrywać, poza tym gdy przejmiesz kontrolę nad jednym członkiem Mafii, to zdradzi ci on tożsamość innych).
- przejąć kontrolę nad człowiekiem. Po tej akcji jedna z innych postaci którą Obcy zna bądź nienawidzi stanie się obcym. Przemiana trwa dwie tury. Obcy nadal działa tak, jakby nie był Obcym, lecz poza tym pozostaje z tobą w kontakcie i powinien być posłuszny, przynajmniej w kwestii swoich działań jako obcy (podczas tury może albo wykonać akcję Obcego, albo swojej drugiej funkcji, jeżeli posiada jakąś). Obcy nie posiada zdolności czytania mózgów. Może za to przejmować kontrolę nad ludźmi tak samo jak ty (nie wyklucza się to z innymi działaniami, które by podejmował). Może też podjąć kolejne działanie:
- ochrona Matki Obcych. Obcy który chroni Matkę Obcych zginie zamiast niej, gdy ta zostanie zaatakowana przez mafię bądź Łowcę Obcych. Nie ochroni jej przed linczem.
Gdy zginiesz z rąk mafii bądź miasta, gra toczy się dalej a nową matką obcych staje się najstarszy Obcy. Gdy zginiesz z rąk Łowcy Obcych, twoja frakcja zostaje wyeliminowana, a Obcy staną się na powrót ludźmi.
Nie możesz przejąć kontroli nad Łowcą Obcych. Jeśli Matka obcych zaatakuje Łowcę Obcych, nic się nie stanie. Jeżeli Obcy zaatakuje Łowcę Obcych, zginie. W ten sposób możesz zlokalizować Łowcę Obcych wśród postaci. Aby pozbyć się Łowcy Obcych, musisz w ciągu jednej tury zaatakować go trzykrotnie (trzema postaciami na raz). Zostanie to rozegrane jak zwykłe morderstwo, a jeden z atakujących Obcych trafi na miejsce podejrzanego.

Łowca Obcych
Ludzie nigdy za bardzo cię nie lubili i śmiali się za plecami, ale tobie za bardzo to nie przeszkadza, ponieważ ty WIESZ. Wiesz, że wśród nas są obcy, czyhający na nasze życie i wolność. Wiesz, jak obcy funkcjonują, więc umiesz ich zabijać i się przed nimi bronić.
Teraz przybyli do kolejnego miasteczka. Musisz powiadomić o tym władze i pozbyć się obcych raz na zawsze.
Warunki zwycięstwa:
- Osiągniesz pierwsze miejsce, jeżeli uda ci się doprowadzić do tego, że miasto pozbędzie się obcych.
- Osiągniesz drugie miejsce, jeżeli zabijesz Matkę Obcych.
Pamiętaj, że miasto nie wie o obecności obcych, choć będą pojawiać się pogłoski. Ludzie zawsze częściowo zdają sobie sprawę z tego, że z ich sąsiadem jest coś nie tak, wydaje się taki nieprzeciętnie oślizgły i mackowaty. Jednak do powszechnej świadomości istnienie obcych dostanie się w piątej turze, no chyba, że postarasz się to przyspieszyć.
Co turę możesz dokonać jednego z trzech działań:
- Uświadamiać ludzi o obecności obcych. Możesz robić to tylko wtedy, kiedy ludzie nie wiedzą jeszcze o obecności obcych. Przyspieszy to pojawienie się tych informacji publicznie o jedną turę.
- Doprowadzać do spotkania. Twoim głównym celem jest pogodzenie ze sobą mafii i miasta i przekonanie ich, że to Obcy są prawdziwym zagrożeniem. Podczas tej akcji typujesz dwie osoby: jeśli jedna z nich należy do mafii, a druga jest śledczym, to wygrywasz, mafia ani miasto nie zabijają nikogo podczas tej tury, zamiast tego zabijając wszystkich Obcych.
- Polować na obcych. Śledzisz jedną z postaci. Jeżeli upewnisz się w tym, że jest ona Obcym – zabijasz ją. Zostanie to rozegrane tak, jak zwykłe morderstwo, a ty pojawisz się w miejscu podejrzanego. Dlatego lepiej nie robić tego dopóki ludzie nie dowiedzą się o obecności Obcych. A nawet wtedy może to się przyczynić do tego, że Obcy dowiedzą się kim jesteś i spróbują cię zabić.
Dodatkowo masz kilka pasywnych zdolności:
- Matka Obcych nie może dowiedzieć się o twojej tożsamości przez czytanie mózgów.
- Obcy który spróbuje przejąć nad tobą kontrolę zostanie przez ciebie zabity. Matce Obcych w tej samej sytuacji uda się ujść z życiem.
- Jeżeli to ty zabijesz Matkę Obcych, to wszyscy Obcy staną się na powrót normalnymi ludźmi, a ty osiągniesz drugie miejsce.
Gdy zginiesz z rąk Mafii, Miasta bądź Obcych, twoja frakcja kończy grę.

Jeszcze małe wyjaśnienie - gdyby Mafiozo będący Obcym został wytypowany bądź wylosowany do bycia zabójcą, a jednocześnie w tej turze wybierze wykonanie jednej z czynności Obcego to nie zabije mieszkańca miasta.

UWAGA: ANI ŁOWCA OBCYCH, ANI MATKA OBCYCH NIE MOGĄ NA WŁASNĄ RĘKĘ PISAĆ NICZEGO O OBCYCH (W KOMENTARZACH, GDZIEKOLWIEK).
Jak się pewnie zorientowaliście po przeczytaniu tych zasad, ze względu na istnienie 4 stron w konflikcie gramy o pierwsze i drugie miejsce. Zasady przyznawania miejsc dla Mafii i Miasta:

- Mafia osiąga pierwsze miejsce, gdy uda jej się doprowadzić Miasto do tak niskiego stanu liczebnego, że Mafiozi będą stanowić przynajmniej 50% (czyli klasyczny warunek zwycięstwa) oraz pierwsze miejsce nie jest zajęte.
- Mafia zajmuje drugie miejsce, gdy uda jej się doprowadzić Miasto do tak niskiego stanu liczebnego, że Mafiozi będą stanowić przynajmniej 50% (czyli klasyczny warunek zwycięztwa) oraz pierwsze miejsce jest już zajęte.
- Mafia zajmuje drugie miejsce także wtedy, gdy zostanie wyeliminowana przez Miasto, a drugie miejsce będzie puste.

- Miasto zajmuje pierwsze miejsce, gdy wyeliminuje wszystkich Mafiozów (klasyczny warunek zwycięstwa) oraz pierwsze miesce będzie puste.
- Miasto zajmuje drugie miejsce, gdy wyeliminuje wszystkich Mafiozów (klasyczny warunek zwycięstwa) oraz pierwsze miejsce będzie zajęte.
- Miasto zajmuje drugie miejsce także wtedy, gdy Mafia osiągnie pierwsze miejsce, a drugie miejsce będzie puste.
 

Ostatnio edytowane przez Issander : 10-10-2012 o 10:15.
Issander jest offline  
Stary 10-10-2012, 15:16   #103
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
Zgodnie z zasadami można głosować na nikogo, ponieważ nie było w nocy morderstwa. Jednak nie oznacza to, że można po prostu nic nie napisać! Trzeba napisać, że głosuje się na nikogo. Jest to opcja równoważna z głosowaniem na obywatela.

Wyjaśnienie:

Głosy są rozpatrywane w następujący sposób:

Głosy za śmiercią A: 3
Głosy za śmiercią B: 2
Głosy za odroczeniem linczu: 4

Dobry sposób liczenia: Najwięcej osób głosuje za odroczeniem linczu, więc zostaje on odroczony.

Błędny sposób liczenia: 4 osoby głosują za brakiem linczu, a 5 za linczem więc następuje lincz. Ofiarą jest A, bo głosowało na niego najwięcej osób.
 
Issander jest offline  
Stary 10-10-2012, 15:49   #104
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Issander Zobacz post
Grozi nam więcej niż niebezpieczeństwo ze strony Mafii! Okazało się, że nasz drogi doktor, który został zabity wczoraj, był jedną z Matek Obcych!
Po pierwsze nie doktor, tylko policjant. Doktor ciągle żyje. Po drugie wcale nie niebezpieczeństwo, tylko szansa. Po trzecie wiernie pomagałem miastowym, dopóki mnie nie utłuczono (nie powiem kto utłukł na wszelki wypadek).
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline  
Stary 10-10-2012, 15:55   #105
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
Poprawione Każdemu zdarzają się takie pomyłki. I oczywiście nie możesz powiedzieć, kto cię utłukł.
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 12-10-2012 o 17:59. Powód: ortografia
Issander jest offline  
Stary 12-10-2012, 10:23   #106
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
Obecna tura to Piąta Noc, trwa do nocy z 14 na 15 października. Czekam na deklaracje.

Ostrzeżenia otrzymują:
Sir_Michal - pierwsze. Brak jakiejkolwiek aktywności.
S.W.A.T - pierwsze. Brak głosu w poście.
oprócz tego jedno ostrzeżenie ma Akwadrat.

Miasto - nie łudźcie się, że odroczenie linczu było dobrą decyzją...
 
Issander jest offline  
Stary 12-10-2012, 11:36   #107
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Przecież tura miała być do nocy z 12 na 13.
 
__________________
"Information age is the modern joke."
Aro jest offline  
Stary 12-10-2012, 12:36   #108
 
arm1tage's Avatar
 
Reputacja: 1 arm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumnyarm1tage ma z czego być dumny
Co prawda i tak głosowałem za odroczeniem linczu, ale co fakt to fakt:

Cytat:
Napisał Issander Zobacz post
Obecna tura to Czwarty Dzień - trwa do nocy z 12 na 13 października.

Dostajecie dodatkowy dzień ze względu na to, że post w temacie gry pojawi się z małym opóźnieniem, ale najprawdopodobniej dzisiaj.
 
__________________
MG: "Widzisz swoją rodzinną wioskę potwornie zniszczoną, chaty spalone, swoich
znajomych, przyjaciół z dzieciństwa leżących we własnej krwi na uliczkach."
Gracz: "Przeszukuję. "
arm1tage jest offline  
Stary 12-10-2012, 12:58   #109
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
-.-

Zapomniałem o tym dodatkowym dniu.
Oczywiście cofam ostrzeżenia.
Jednak te dwa dodatkowe głosy (obecny rozkład to 1-1-4) i tak niczego nie zmienią, więc chyba zgodzicie się, że może zostać tak jak jest.
 
Issander jest offline  
Stary 12-10-2012, 15:05   #110
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Mogą zmienić, jeśli uzasadnią to co Ty napisałeś, że odroczenie linczu jest błędem i kogoś zdążą przekonać.
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:49.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172