Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-02-2013, 22:00   #11
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
1. Ogólnie, jaki jest czas budowy poszczególnych jednostek i limity produkcyjne dla poszczególnych jednostek w jednej turze?
2. Jeżeli występują limity produkcyjne, jak można zwiększyć limity produkcji jednorazowej (w jednym rozkazie)?
3. Jakie są przybliżone koszty utrzymania wojska?
 
Dhratlach jest offline  
Stary 07-02-2013, 22:49   #12
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał Cúchulainn Zobacz post
Jeszcze jedno przyszlo mi do glowy, a mianowicie czy sa jednostki ( takze okrety ) ktorych czas budowy jest dluzszy niz jedna tura ?
Jest to tylko okręt liniowy, którego budowa trwa 3 rundy.
 
Karolczaneq jest offline  
Stary 07-02-2013, 22:50   #13
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał Dhratlach Zobacz post
1. Ogólnie, jaki jest czas budowy poszczególnych jednostek i limity produkcyjne dla poszczególnych jednostek w jednej turze?
2. Jeżeli występują limity produkcyjne, jak można zwiększyć limity produkcji jednorazowej (w jednym rozkazie)?
3. Jakie są przybliżone koszty utrzymania wojska?
1. Czas budowy dla każdej jednostki to jedna runda, zaś jedynym limitem jest nasz budżet ( monety )
2. Nie występują.
3. Nie ma żadnych kosztów, jedną opłatą jest opłata zaopatrzeniowa, jak już wspomniałem.
 
Karolczaneq jest offline  
Stary 07-02-2013, 23:02   #14
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
Jaki jest przybliżony sposób naliczania opłaty zaopatrzeniowej?
 
Dhratlach jest offline  
Stary 08-02-2013, 13:08   #15
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał Dhratlach Zobacz post
Jaki jest przybliżony sposób naliczania opłaty zaopatrzeniowej?
Opłata zaopatrzeniowa jest pobierana w wysokości 0,02 monety za każdego żołnierza. Nie dotyczy to artylerii, czołgów czy samolotów. Czyli jeżeli mamy np. 2.000.000 żołnierzy to opłata wynosi 40.000 monet, zaś jeżeli mamy 3.000.000 żołnierzy to opłata wynosi 60.000 monet.
 
Karolczaneq jest offline  
Stary 09-02-2013, 17:49   #16
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
Proszę o ustalenie mniej więcej wspólnego schematu rozkazów, tzn, jak mają wyglądać. Ja proponuję podział na wojskowe, gospodarcze i polityczne oraz wprowadzenie ewentualnych zmian na mapie.

Oficjalna mapa z której każdy powinien korzystać :


http://upload.wikimedia.org/wikipedi...4_Shepherd.jpg

Proszę również o obliczanie cen swoich zakupionych wojsk ( mam nadzieję bez oszustw, bo i tak sprawdzę ).
Proszę również o nie pisanie kwiecistym językiem rozkazów tylko zawrzeć po prostu w tych rozkazach co ma robić wojsko.

Swoje karty państw można znaleźć w miejscu kart postaci, tzn. niedługo to uzupełnię.
 

Ostatnio edytowane przez Karolczaneq : 09-02-2013 o 17:53.
Karolczaneq jest offline  
Stary 09-02-2013, 18:39   #17
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
Proponuję urozmaicenie rozrywki o nową kategorię rozkazów: Naukowe. Czyli wydawanie rozkazów finansowania badań urozmaichających rozrywkę o inne elementy. Na przykad, można by było mieć góra dwa takie projekty.
Co o tym myślicie?
 
Dhratlach jest offline  
Stary 10-02-2013, 14:32   #18
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
Osobiście jestem za wprowadzeniem tego pomysłu, i rzeczywiście - wprowadziłbym go, ale wolę nie komplikować na razie gry. Może w drugiej edycji jak się uda ?
 
Karolczaneq jest offline  
Stary 10-02-2013, 17:27   #19
 
piotrek.ghost's Avatar
 
Reputacja: 1 piotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie coś
może faktycznie lepiej 2ga edycja. do tego musi yc opracowany cały system badań co, jak długo i za ile.
 
piotrek.ghost jest offline  
Stary 10-02-2013, 21:57   #20
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
Co myślicie o zwiększeniu tempa odpisów ? Tydzień to trochę dużo, szczególnie ,że sesja nie jest wymagająca. Propnuję najdłużej 5 dni, co Wy na to ?
 
Karolczaneq jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:53.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172