|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-02-2013, 22:18 | #21 |
Reputacja: 1 | Mi pasuje jak najbardziej, jeszcze jest sprawa Wiecznegostudenta czyli gracza kierującego królestwem Włoch, wszystko wskazuje na to, że nie pojawi się w najbliższym czasie, proponuję poszukać innego gracza ( zawsze można ominąć te 2 tury Włochów, a może jednak wróci na LI ). |
10-02-2013, 22:20 | #22 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
10-02-2013, 22:27 | #23 |
Reputacja: 1 | Nie wiem jak reszcie ale mi odpowiada. Myślę jednak że pierwsza tura w zależności od sytuacji może się wydłużyć, ponad te 5 dni. Myślę że my się wyrobimy.
__________________ Nadzieja to luksus, na który mnie nie stać. |
10-02-2013, 23:38 | #24 |
Reputacja: 1 | można skrócić, nie trzeba mieć weny i pomysłu na posta, a w późniejszej faze gry to już jest kontynuacja ataku/obrony co też nie wiąże się z jakimś móżdżeniem długim |
11-02-2013, 15:57 | #25 |
Reputacja: 1 | Ja wyślę kartę jak tylko dostanę na Pw informacje, że miejsce Włoch staje się oficjalnie wolne. Z moich uwag, powinny być limity produkcji. Choćby jedna "jednostka" danego typu w rundzie. Czyli jeśli czołgi są produkowane po 50. To max 50 na turę... Żeby się nie okazało że w turę czyli miesiąc ktoś zbudował 2000 sztuk bo akurat monet nazbierał. Ostatnio edytowane przez Icarius : 11-02-2013 o 16:01. |
11-02-2013, 20:20 | #26 |
Reputacja: 1 | Teoretycznie można by było to rozwiązać poprzez rozbudowe systemu ekonomicznego: --- Stocznie: Zwiększające limity produkcji statków --- Fabryki sprzętu wojskowego - Zwiększające limit produkcji armii lądowej --- Fabryki lotnicze - Zwiększające limit produkcji eskadr lotniczych --- Koszary - Zwiększające limit rekrutacji dewizji piechoty i produkcji krabinów/moździerzy Dochód można by zwiększać poprzez Kopalnie (góry), Agronomię (Łąki, Pola, Rzeki), Przemysł (Miasta) Dochód podstawowy byłby naliczany od ilości mieszkańców (Podatki), a każde państwo miało by inną wartość początkową Budynków Wojennych i Przemysłowych rozstawianych na mapach. (Utrata budynku - sektora z budynkiem = utrata dochodu i zmniejszenie limitów produkcyjnych) Nie linczować mnie! Wkręciło mi się... po prostu za dużo strategii się grało (chociaż jak dla mnie to i tak zielony w nich jestem: zawsze przegrywam w szachy.) |
11-02-2013, 20:43 | #27 |
Reputacja: 1 | Hmm, chciałbym na razie zobaczyć jak się będzie grało ,czy będą jakieś niedociągnięcia itd. Dlatego wolę nie komplikować. Większość zmian wprowadziłbym dopiero w drugiej edycji (być może?), z bogatszym doświadczeniem (co dodać, co poprawić, a co usunąć ) więc ,na razie niech zostanie tak jak jest. |
13-02-2013, 19:05 | #28 |
Reputacja: 1 | Przepraszam ,ale z powodów technicznych pierwszy odpis ode mnie trochę się przedłuży i pojawi się dopiero około soboty. |
13-02-2013, 20:50 | #29 |
Reputacja: 1 | Trudno. Sam prowadzę sesję i wiem jak to jest. Z mojej strony życzę ci jak najszybszego pozbycia się tego kłopotu.
__________________ Nadzieja to luksus, na który mnie nie stać. |
17-02-2013, 01:12 | #30 |
Reputacja: 1 | Authorr chyba się wykruszył. Może znajdzie się ktoś na jego miejsce ? |