|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-02-2006, 11:22 | #31 |
Reputacja: 1 | Mistrz Gry jest bogiem i to on decyduje co jest grane. Należy się zdać na wole MG bo poco się męczyć grzebaniem w podręczniku i wytykaniem mistrzowi wszystkiego co zrobił niezgodnie z zasadami. Główna zasada RPGów to dobrze się bawić więc zapomnij o zasadach i graj, a nie łapiesz za słowa MG.
__________________ Nie należy ufać ludziom to się zawsze żle kończy .... dla nich :] |
16-02-2006, 15:02 | #32 | |
Reputacja: 0 | Cytat:
__________________ Pray for peace, train for war! | |
16-02-2006, 15:09 | #33 |
Reputacja: 1 | No to ja Ci przeczytam co napisano w co drugim podręczniku RPG : "Pamiętaj, że zasady są po to, by zapewnić graczom grę dostarczającą radości i zabawy. Jeśli zasady nie dają im tego, przeszkadzają Mistrzowi gry, lub po prostu uważasz je za niepotrzebne zmień je! Po to są." Grajta ładnie i słuchajta swego MG - on jest Waszymi uszami i oczami - jak coś mówi, że tak jest, to tak jest, bo to widzisz... nie pasuje - zmień oczy, zagraj w szachy albo strzel sobie w łeb. A teraz do przygody, bo zapowiada się ciekawie . Howgh.
__________________ "All those moments will be lost... In time... Like tears... In the rain. Time to die." |
16-02-2006, 15:20 | #34 | ||
Reputacja: 0 | Cytat:
Cytat:
__________________ Pray for peace, train for war! | ||
16-02-2006, 15:53 | #35 |
Reputacja: 1 | Przepraszam Cię bardzo ale pomijając już to, że nie wiedziałes gdzie są oczy ofiary, a zdołałeś ją zahipnotyzować jest jak napisałem: po hipnozie ofiara nie pamięta co się działo Pomijając już to, dlaczego sądzisz, że on chce pomocy? Sam pisałeś, że zdejmujesz czar, czyli znaczy się, że robi co on chce, a nie Ty... W podręczniku jest napisane mniej więcej tak: w wypadku jakichkolwiek sporów w interpretacji zasad, zawsze ma rację bajarz! I po co ten zastój w przygodzie?! Nie zapominaj Draco, że nocą bramy miasta są pozamykane! z niektórymi to naprawdę ciężko...
__________________ moja pierwsza sesja na forum (z przed czterech lat): http://lastinn.info/archiwum-sesji-i...pod-rynne.html sesja obecna: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html |
16-02-2006, 17:10 | #36 | |||
Reputacja: 0 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Ostatecznie: Mam przyjąć że w tej sesji po rzuceniu hipnozy na kogoś nie wie on co się działo i nic nie pamięta? Jakie jeszcze są różnice między czarami z podręcznika a czarami w Twojej wersji? Skoro działanie czaru jest inne niż myślałem mogę cofnąć swoją deklarację?
__________________ Pray for peace, train for war! | |||
16-02-2006, 18:49 | #37 |
Reputacja: 1 | Ofiara hipnozy po ustaniu czaru nie pamięta co w tym czasie robiła. Do rzucenia czaru Iluzja, potrzebna jest różdźka magiczna. Osoba pod wpływem czaru Niewidzialność może zostać wykryta po zapachu (zwierzęta itp.). Grot bez zastrzeżeń
__________________ moja pierwsza sesja na forum (z przed czterech lat): http://lastinn.info/archiwum-sesji-i...pod-rynne.html sesja obecna: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html |
16-02-2006, 19:06 | #38 | |
Reputacja: 0 | Cytat:
__________________ Pray for peace, train for war! | |
16-02-2006, 19:06 | #39 |
Reputacja: 1 | Deklaracji cofnąć nie możesz, nie umiesz cofać się w czasie...
__________________ moja pierwsza sesja na forum (z przed czterech lat): http://lastinn.info/archiwum-sesji-i...pod-rynne.html sesja obecna: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html |
16-02-2006, 19:08 | #40 | |
Reputacja: 0 | Cytat:
__________________ Pray for peace, train for war! | |