|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-02-2006, 15:05 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Wojna ras (Fantasy) Rozpoczynamy przygodę. Wszystkie osoby biorące udział w kampani podzieliłem na dwie osobne grupy - jednak wszyscy rozpoczną razem (szczegóły w temacie "[Fantasy] Wojna ras" - wkrótce). Postanowiłem wasze postaci umieścić tutaj - w UW, widocznym tylko dla zainteresowanej osoby. Przemyślcie opis, następcie dodajcie jakieś szczegóły od siebie odnośnie wyglądu, a potem umieśćcie notkę, prezentującą waszą postać innym w takiej formie: Podrasa: elf ognia/powietrza/wody/ziemi Grupa: grupa z Lasu świerków lub Lasu mroku Wygląd: opis wyglądu. Kilka słów wyjaśnienia: podrasa - oznacza jedynie, która siła życiowa (żywioł) miał na ciebie największy wpływ podczas urodzenia oraz pewne cechy charakterystyczne z nią się wiążące; zwykle elfy tego samego żywiołu przebywają ze sobą nawzajem, choć nie jest to regułą; zajęcie - to, czym się zajmowaliście ostatnio i obecnie zajmujecie, można nazwać to profesją, choć u elfów jest to nieco bardziej skomplikowane; eliksiry - życia pozwalają uzdrowić i zasklepić wszelkie możliwe rany i fizyczne dolegliwości, natomiast eliksiry mocy po wypiciu umożliwiają skorzystanie ze swojej mocy moce - patrz wyżej, po wypiciu eliksiru mocy można jej użyć (w dowolnym momencie, choć eliksir działa tylko 1 dobę) atrybuty - cechy wyróżniające postać specjalne właściwości - rzadko spotykane slabosc - znienawidzony wróg - szczęśliwy numer - jak wskazuje nazwa, nie przynosi pecha :P wygląd - parę szczegółów ode mnie, resztę wy wymyślacie sprzymierzeńcy - nie liczcie na nich specjalnie, oni mają zwykle własne sprawy krótka historia - tyle, ile trzeba, żeby co-nieco wiedzieć o postaci GRUPA z Lasu Świerków Skład: 2 elfy ognia, elf powietrza, elf ziemi [user= 1790,1582]Imię: LukeSil Podrasa: elf powietrza Zajęcie: kapłan duchów lasu Bronie: (magiczna) laska natury, wysokiej jakości sztylet Magiczne przedmioty: laska natury (j.w.; umożliwia kontrolę nad roślinami i zwierzętami), pierścień zaklętego kamienia (pozwala raz dziennie zamienić się w kamień na maksymalnie godzinę; moc po użyciu trzeba zregenerować poprzez uzdrowienie jakiejś rośliny bądź zwierzęcia), pierścień ciepła (sprawia, że LukeSilowi nigdy nie jest zimno, nawet gdyby zimą chodził nagi) Magiczne eliksiry: 3 eliksiry życia, 9 eliksirów mocy Moce: potrafi kontaktować się z duchami wichrów dnia oraz duchami lasu Atrybuty: duża charyzma, uroda, przenikliwość i siła przekonywania; dobry negocjator; bardzo szybki, potrafi się zwinnie i błyskawicznie poruszać po lesie – w tym po drzewach; Specjalne właściwości: włosy, wiecznie poruszające się jakby z wiatrem – jeśli są rozpuszczone – pozwalają długo utrzymywać się w powietrzu, co oznacza skoki w dal na kilkanaście metrów, a skoki wzwyż do 5 metrów; dopóki nie nosi obuwia, wspina się po drzewach w zawrotnym tempie Słabość: LukeSil boi się ognia, jeśli znajduje się w jego pobliżu, jego koncentracja i umiejętności obniżają się Znienawidzony wróg: nie ma Szczęśliwy numer: 3 Wygląd: wysoki; jasne, srebrzyste włosy; nosi sakralny leśny ubiór o kolorze liści; nie nosi obuwia Sprzymierzeńcy: duchy lasu Krótka historia: LukeSilowi przypadały często bardzo ważne zadania – jest w pewnym sensie przecież moralnym autorytetem. Elfy niestety są skłócone ze sobą, a marzeniem i celem LukeSila jest złagodzenie wszystkich sporów i doprowadzenie do wewnętrznej zgody. Próbował na zebraniach tego dokonać, ale z wątpliwym skutkiem jak na razie.[/user] [user= 1800,1582]Imię: Zapał Podrasa: elf ognia Zajęcie: łowca niewolników Bronie: miecz, ognisty łuk (magiczny), nóż Magiczne przedmioty: ognisty łuk (j.w.; pozwala wystrzelać magiczne, ogniste strzały – które nigdy się nie kończą, zatem Zapał nie musi nosić kołczanu i martwić się o ilość amunicji), amulet ochrony (ma 5 szmaragdów – przy każdej śmiertelnej ranie znika jeden, chroniąc noszącą go osobę przed śmiercią...) Magiczne eliksiry: 9 eliksirów życia, 3 eliksiry mocy Moce: wypalanie (potrafi dłońmi wypalić wszystko – nawet kamień, jeśli będzie miał odpowiednio dużo czasu) Atrybuty: silny, świetnie posługuje się zarówno mieczem jak i łukiem Specjalne właściwości: brak Słabość: ma spore problemy z zachowaniem zimnej krwi Znienawidzony wróg: zielony smok Szczęśliwy numer: 9 Wygląd: ciemnozielony ubiór, lubi nosić złote ozdoby (i nosi), jasne włosy Sprzymierzeńcy: duchy słońca Krótka historia: Niegdyś Zapał mieszkał w północno-wschodniej części lasu, gdzie często on i jego współplemieńcy kontaktowali się z zielonymi smokami. Niestety, pech chciał, że pewnego razu nie mógł z jednym z nich dogadać się w niezwykle istotnej sprawie, wściekł się niesamowicie i zaatakował. Smok nie pozostał dłużny, atakując wszystkich elfów, którzy byli w okolicy. Zabił kilku, ale gad w końcu również padł. Był to zaczątek śmiertelnej nienawiści pomiędzy zielonymi smokami a elfami. Wyniszczająca to wojna, ale zielone smoki znienawidziły Zapała i poprzysięgły zemstę. Zapał niestety za swój brak pohamowania został wykluczony ze swojej północno-wschodniej społeczności i zajął się niezbyt szlachetnym zajęciem wyłapywania niewolników wśród obcych ras. Jego celem jest jednak udowodnić swoim współplemieńcom, że mogą na niego liczyć – zadanie jednak jest arcytrudne, bo musiałby doprowadzić do pokoju pomiędzy zielonymi smokami a elfami...[/user] [user= 1802,1582]Imię: Ashun Podrasa: elf ziemi Zajęcie: łowca/zwiadowca Bronie: długi miecz (magiczny), lewak, łuk sprawiedliwości (magiczny) Magiczne przedmioty: długi miecz (j.w.; osłania osobę, która miecz trzyma w ręku, magiczną osłoną, spowalniającą wszelkie ciosy skierowane przeciwko niej); łuk sprawiedliwości (strzały potrafią skręcać i szukać wroga – choć nie jest to „mechanizm” może idealny) Magiczne eliksiry: 6 eliksirów życia, 6 eliksirów mocy Moce: potrafi zamienić się w kamyk i po max. 1 dniu powrócić do zwykłej formy (w zależności od woli) Atrybuty: budzi zaufanie, twardy, silny; niesamowita wytrzymałość i odporność (jak na elfa) Specjalne właściwości: zamiast paznokci posiada pazury, którymi może nie tylko ranić, ale również używać do wielu innych czynności (jak wspinaczka) Słabość: nie jest tak szybki i zwinny, jak większość elfów... Znienawidzony wróg: demon 3 kręgu Szczęśliwy numer: 6 Wygląd: ubiór o kolorze liści jesienią; ciemne włosy Sprzymierzeńcy: duchy kamieni Krótka historia: Ashun ma już swoje lata na karku jako elf (ale jak wiadomo – elfy fizycznie się nie starzeją), niestety przez wiele lat był więziony przez demona w głębokich podziemiach... szczęście w nieszczęściu się co prawda późno uśmiechnęło, ale dzięki potężnemu czarnoksiężnikowi-liczowi, który zamierzał obrać podziemia za swoją siedzibę, demon został pokonany (ale nie unicestwiony), a Ashun odzyskał wolność i uciekł. Demon jednak nie próżnuje, i zamierza wszystkie swe ofiary na powrót uwięzić.[/user] [user= 1180,1582]Imię: Aegon Podrasa: elf ognia Zajęcie: uzdrowiciel Bronie: laska ognia (magiczna), długi rytualny sztylet (magiczny) Magiczne przedmioty: laska ognia (j.w.; pozwala na wystrzelenie dwóch rodzajów kul magicznych: białe – raniące, niebieskie – leczące; niestety, aby użyć niebieskich, trzeba ją zanurzyć na godzinę w ogniu – jest ognioodporna); długi rytualny sztylet (99% celności przy rzucaniu); złoty diadem ochrony (chroni głowę niczym hełm przed obrażeniami) Magiczne eliksiry: 9 eliksirów życia, 3 eliksiry mocy Moce: zdolność regenerowania ciała swojego/innych (nawet złamania, ubytki itp.); potrafi w ognisku odczytać wydarzenia związane z daną postacią (Aegon musiał jednak ową postać widzieć) Atrybuty: znajomość ziół w Puszczy Elfów, zawsze ze sobą nosi zioła regeneracyjne, trucizny, narkotyki, psychologiczne oraz iluzyjne Specjalne właściwości: brak Słabość: dziurawa pamięć, czasem zapomina nawet twarze znanych mu osób... Znienawidzony wróg: smok Szczęśliwy numer: 9 Wygląd: błękitny ubiór, kilka złotych ozdób, jasne, błyszczące włosy, piękny złoty diadem ochrony na głowie Sprzymierzeńcy: duchy słońca Krótka historia: od kiedy elfy zaczęły walczyć ze smokami (a stało się to za sprawą pewnego, dość niesfornego elfa ognia), Aegonowi, do tej pory przyjaciel smoków, „ziemia się osunęła spod nóg”; był do tej pory był przyjacielem tej rasy – niestety, musiał stanąć w obronie elfów, a tym samym – walczyć ze smokami. Bardzo by pragnął przywrócić pokój pomiędzy tymi rasami – niestety, na razie trwa wojna, a kolejne zebrania (narady) elfów nie posuwają sprawy ani trochę do przodu.[/user] GRUPA z Lasu Mroków Skład: 2 elf powietrza, elf ognia [user= 1716,1582]Imię: Fenirix Podrasa: elf powietrza Zajęcie: szpieg Bronie: strzałki w rękawach, 2 ukryte w spodniach noże, jednoręczny miecz Magiczne przedmioty: szary amulet ochrony (chroni częściowo przed obrażeniami), onyksowy talizman przemiany (pozwala na częściową zmianę wyglądu na krótki okres czasu; po użyciu moc należy zregenerować przy pomocy krwi jakiejś żywej istoty) Magiczne eliksiry: 7 eliksirów życia, 5 eliksirów mocy Moce: znikanie na krótki okres czasu; wywoływanie silnych podmuchów (zdolność utrzymuje się przez całą dobę) Atrybuty: niezwykle zwinny i szybki, chytry, przebiegły, dobrze się kryje, świetny dyplomata Specjalne właściwości: brak Słabość: boi się podziemi i w ogóle zamkniętych pomieszczeń – w takich warunkach spadają koncentracja i umiejętności Fenirixa Znienawidzony wróg: szkielety Szczęśliwy numer: 7 Wygląd: wysoki, szare włosy, czarny płaszcz Sprzymierzeńcy: duchy wichrów nocy Krótka historia: Grupa najlepszych przyjaciół Fenirixa zginęła zabita przez potężnego Licza, mieszkającego daleko na północy w kompleksie jaskiń w Górach Dzikiej Mgły. Od tamtego czasu Fenirix pozostał samotny i pała żądzą zemsty. Jednak spotkanie z wrogiem oko w oko zapewne okaże się śmiertelne, a w dodatku nikt nie wie, czego można się po tych diabelskich jaskiniach spodziewać...[/user] [user= 1741,1582]Imię: Nightcrawler Podrasa: elf powietrza Zajęcie: zwiadowca/negocjator Bronie: miecz, 2 sztylety, łuk Magiczne przedmioty: pierścień mroku (to potężny srebrny pierścionek – Nightcrawler otrzymał go niegdyś od pewnej tajemniczej elfki, której nie znał i potem już nigdy nie widział... było to niedawno, w trakcie misji, którą ostatnio wypełniał (patrz niżej); w razie potrzeby, może wezwać na pomoc Cienie, jednak moc po zużyciu należy zregenerować Magiczne eliksiry: 7 eliksirów życia, 5 eliksirów mocy Moce: telepatia (działa przez pewien czas) Atrybuty: szybki i zwinny, mistrzowsko się ukrywa (zwłaszcza w cieniu) i skrada, dobrze strzela z łuku, gorzej z walką wręcz Specjalne właściwości: potrafi wystrzelić 2 strzały na raz – i obie mogą mieć inny kierunek, potrafi łapać strzały innych Słabość: nie potrafi odmówić prośbie o pomoc... Znienawidzony wróg: krasnolud Szczęśliwy numer: 7 Wygląd: czarne włosy, czarny płaszcz z kapturem Sprzymierzeńcy: duchy wichrów nocy Krótka historia: Nightcrawler miał ważną misję do wykonania – został oddelegowany daleko do północnych Gór Wielkich, gdzie miał pertraktować z krasnoludami. Dranie nie chcieli rozmawiać – mało tego! Uwięzili Nightcrawlera głęboko pod ziemią, który poznał tam wielu innych więźniów. Po kolei każdy z nich był torturowany... ale nie Nightcrawler, który dzięki swojej przebiegłości znalazł sposób na ucieczkę, i właśnie powrócił do lasu elfów.[/user] [user= 1576,1582]Imię: Malekith Podrasa: elf ognia Zajęcie: kapitan oddziału Bronie: 2 świetliste ostrza (magiczne miecze z rubinem), lewak za pasem Magiczne przedmioty: 2 świetliste ostrza (j.w.; rozświetlają mrok; jedno parzy wroga ogniem, drugie powoduje eksplozje w promieniu 2m wokół właściciela); kolczuga nocy (ciosy trafione w tułów przechodzą jak przez powietrze, nie czyniąc noszącemu ją żadnej szkody) Magiczne eliksiry:1 eliksir życia, 11 eliksirów mocy Moce: potrafi regenerować rany, pobierając energię z ognia (zajmuje to jednak trochę czasu) Atrybuty: bardzo silny fizycznie, biegły w korzystaniu z mieczy, oburęczny Specjalne właściwości: brak Słabość: Malekith posiada lęk wysokości, tak więc w przeciwieństwie do innych elfów, nie wspina się na drzewa (a zresztą i tak jest w tym słaby) Znienawidzony wróg: wampir Szczęśliwy numer: 1 Wygląd: rosły, ubrany w magiczną czarną kolczugę nocy, bardzo długie czerwone włosy, nie rozstaje się ze swoimi święcącymi błękitem mieczami Sprzymierzeńcy: duchy nocy Krótka historia: Swego czasu, w lesie elfów, brat Malekitha dostał się na praktyki do domeny kapłana duchów nocy. Jak się okazało wkrótce, był wampirem, ale sprawa za późno wyszła na jaw. Zdążył zgromadzić wokół siebie armię, zamieniając wszystkich w podobne jemu wampiry, oraz dodatkowo sługi, którzy mogli strzec dobytku w dzień. Obecnie rezydują w południowej części. Brata musiał niestety zabić własnoręcznie, natomiast księciu wampirów (jak każe się nazywać) poprzysiągł zemstę, ale ktoś tak potężny jak książę wampirów z pewnością jest niezwykle niebezpieczny.[/user] Poprawiłem - dajcie znać, czy nadal niewidoczne. Jeśli nadal - to nie wiem, czemu (może nie można umieszczać kilku UW w jednej notce?). |