|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-02-2018, 19:12 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] D&D FR: 1358 RD Czas Kłopotów Witamy w Krainach! Zasady rozgrywki: Lista graczy: 1. Wisienki - Brunchilda Grenbotellshlang - Labelas [Zlinczowany Dnia 5] 2. Lord Melkor - Artemis Entreri - Maska 3. traveller - Derek Zoolander - Tyr [Zabity Nocy 1] 4. Brilchan - Alexander Anderson - Ilsensine 5. sunellica - Dziwna Żaba - Bane 6. pi0t - Pracownik Socjalny - Mystra→Myrkul [Zlinczowany Dnia 4] 7. hen_cerbin - Emmerich Venden - Myrkul→Mystra [Zabity Nocy 4] 8. Feniu - Dioda Elektrownia - Bhaal [Zlinczowany Dnia 3] 9. Nami - Doradca Zawodowy - Tymora [Zabita Nocy 3] 10. Ardel - Pipa Pipa - Clangeddin [Zabity Nocy 1] 11. Blacker - Łupieżca - Torm [Zabity Nocy 5] Zdolności: 1. Ilsensine Budzi się pierwszy. Na początku pierwszej Fazy Nocy poznaje przynależność frakcyjną wszystkich graczy (z wyjątkiem Bhaala, którego widzi jako Neutralnego). Raz w ciągu gry, w Fazie Nocy, może zmusić jednego gracza (za pośrednictwem MG) do oddania głosu na wskazaną osobę. Jeśli gracz: a) nie zastosuje się do tego polecenia, b) jawnie zniechęci innych do głosowania, c) wycofa głos przed końcem Fazy Dnia, d) da po sobie poznać, że kontroluje go Ilsensine – zginie tuż po rozpoczęciu Fazy Nocy (zakładając, że Ilsensine przeżył do tego czasu). Ostatni warunek (d) będzie spełniony, gdy przynajmniej trzech uczestników wyrazi podejrzenie, że gracz nie oddał głosu z własnej woli. W kolejnych rundach graczowi bycie zabitym przez Ilsensine już nie grozi i może powiedzieć, że działał pod przymusem. Przez Torma i Mystrę jest widziany jako Mafia, a przez Tyra jako Miastowy. Wygrywa z Mafią. 2. Labelas Budzi się po Ilsensine. Widzi każdego gracza, który go odwiedzi w Fazie Nocy (także Ilsensine'a, który działa przed nim). Nie zna celu tych wizyt. Raz w ciągu gry może natychmiast zakończyć trwającą Fazę Nocy, uniemożliwiając nocne akcje wszystkim graczom, którzy działają po nim. 3. Tyr Budzi się po Labelasie. Każdej Nocy może odwiedzić jednego uczestnika, aby zobaczyć innych odwiedzających go graczy (tylko tych, którzy budzą się po Tyrze). Nie zna celu tych wizyt. Automatycznie poznaje przynależność frakcyjną pierwszej osoby, na którą zagłosuje w ciągu gry (Bhaala widzi jako Neutralnego, Ilsensine jako Miastowego, a Maskę jako Mafię). Wygrywa z Miastem. 4. Clangeddin Budzi się po Tyrze. Każdej Nocy może odwiedzić wybraną osobę i zablokować jej działania lub nie podejmować żadnej akcji. Może zablokować tylko akcje graczy, którzy działają po nim. 5. Tymora Budzi się po Clangeddinie. Każdej Nocy może odwiedzić i chronić jedną wybraną osobę lub nie podejmować żadnej akcji. Nie może chronić siebie. Nie da się jej zabić pierwszej Nocy. 6. Torm Budzi się po Tymorze. Każdej Nocy może odwiedzić jednego gracza i poznać jego przynależność frakcyjną (Myrkula widzi jako Neutralnego, Maskę jako Miastowego, a Ilsensine'a jako Mafię). Raz w ciągu gry może skorzystać z podwójnego głosu w Fazie Dnia, co skutkować będzie natychmiastowym linczem (jeżeli oczywiście osiągnięta zostanie tym określona granica głosów do linczu). Jeśli jako jeden z głosujących doprowadzi na linczu na Bane'ie, wygrywa niezależnie od tego, która frakcja zwycięży. 7. Bane Budzi się po Tormie. Każdej Nocy może kogoś odwiedzić i dokonać morderstwa, o ile nie zadeklaruje tego Myrkul. Raz w ciągu gry może skorzystać z podwójnego głosu w Fazie Dnia, co skutkować będzie natychmiastowym linczem (jeżeli oczywiście osiągnięta zostanie tym określona granica głosów do linczu). Jeśli jako jeden z głosujących doprowadzi na linczu na Tormie, wygrywa niezależnie od tego, która frakcja zwycięży. Jeśli zostanie zlinczowany, razem z nim ginie osoba, która jako ostatnia oddała na niego wiążący głos. Przez Mystrę jest widziany jako Neutralny. 8. Bhaal Budzi się po Bane'ie. Każdej Nocy może odwiedzić jedną osobę i wyeliminować ją z gry. Gdy dokona pierwszego morderstwa, Myrkul poznaje jego tożsamość. Samego Bhaala w Nocy można zabić dopiero za drugim razem. Przy pierwszej, nieudanej próbie Bhaal poznaje tożsamość atakującego (czyli Bane'a lub Myrkula) i może mu przekazać tajną wiadomość za pośrednictwem MG, na którą atakujący może odpowiedzieć. Przez Ilsensine i Tyra jest widziany jako Neutralny. Wygrywa, jeśli będzie jednym z pięciu ostatnich (lub mniej) pozostałych w grze uczestników. Po spełnieniu tego warunku nie musi przetrwać do końca gry. 9. Myrkul Budzi się po Bhaalu. Każdej Nocy może kogoś odwiedzić i dokonać morderstwa. Raz w ciągu gry, przed wysłaniem swojej nocnej deklaracji, może się dowiedzieć, którzy bogowie zginą w wyniku działań Bane'a i Bhaala. Nie da się go zabić w Fazie Nocy. Poznaje tożsamość Bhaala, gdy ten dokona pierwszego morderstwa. Przez Torma jest widziany jako Neutralny. 10. Mystra Budzi się po Myrkulu. Każdej Nocy może odwiedzić jednego gracza i poznać jego przynależność frakcyjną (Bane'a widzi jako Neutralnego, Maskę jako Miastowego, a Ilsensine'a jako Mafię). Jeśli zginie, musi wybrać jednego uczestnika, spośród pozostałych w grze, któremu przekaże całą zebraną w ten sposób wiedzę. Ponadto raz w ciągu gry może odwiedzić w Nocy wybranego gracza i przesłać mu tajną wiadomość za pośrednictwem MG, na którą gracz może odpowiedzieć. Mystra może obu tych zdolności użyć w ciągu jednej Nocy tylko pod warunkiem, że celem jest ta sama osoba. Jeśli okaże się, że adresat wiadomości nie żyje, Mystra może wysłać wiadomość do innej osoby, ale nie w ciągu tej samej Nocy. 11. Maska Budzi się jako ostatni. Raz w ciągu gry, pod koniec Fazy Nocy, może wskazać dwóch dowolnych graczy (w tym także siebie), którzy zamienią się rolami. Maska, używając tej zdolności, nie odwiedza żadnego z graczy. Wytypowani gracze od najbliższej Fazy Dnia tracą całą dotychczasową moc i mogą używać jedynie zdolności tego drugiego gracza, pod warunkiem, że nie są to zdolności jednorazowe, które zostały wykorzystane lub utracone przez poprzednika. Jeśli próba zamiany ról zakończy się niepowodzeniem (z powodu zablokowania zdolności przez Clangeddina lub śmierci jednej ze wskazanych osób), Maska nie będzie mógł drugi raz użyć tej zdolności. Immunitet w Fazie Nocy nie chroni przed zamianą ról. Przez Torma i Mystrę jest widziany jako Miastowy, a przez Tyra jako Mafia. Wygrywa, jeśli przetrwa do końca gry lub jeśli jako jeden z głosujących zlinczuje Tyra. Ostatnio edytowane przez Ril : 11-03-2018 o 10:34. |