Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-02-2018, 19:12   #1
Ril
 
Ril's Avatar
 
Reputacja: 1 Ril ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputację
[Komentarze] D&D FR: 1358 RD Czas Kłopotów

Witamy w Krainach!

Zasady rozgrywki:
1. Wymagam 1 wpisu na 24h.
2. W przypadku nie spełnienia punktu 1, po 24h osoba dostaje żółtą kartkę i dodatkowe 12h na napisanie posta. Jeśli post się nie ukaże w wyznaczonym terminie, następuje tzw. nagła śmierć. Kończy się Faza Dnia i następuje Faza Nocy. Jeśli jednak zagrożony zdąży, następnym razem umiera natychmiast po 24h. Nie ma już dodatkowych 12h. Naturalnie można uniknąć groźby modkilla – wystarczy uprzedzić, że się nie zdąży.
3. O wszelkich nieobecnościach (wyłączając nagłe wypadki) informujemy w Komentarzach, tak by każdy gracz o tym wiedział.
4. W przeciwieństwie do zasad panujących w grach typu "Mafia" rozgrywanych na tym forum, tutaj można ujawniać swoje role (a przede wszystkim kłamliwie zapewniać, że macie role, których tak naprawdę nie macie).
5. W komentarzach nie pytamy o mechanikę gry. To robicie na pw, a ja odpowiadam publicznie (albo też na pw, zależnie od sytuacji).
6. Zabronione jest porozumiewanie się z innymi graczami (w sprawie gry) drogami prywatnymi.
7. Mafia ma zakaz pisania na czacie mafijnym w Fazie Dnia. Od tego jest wyłącznie Faza Nocy.
8. Swoje nocne akcje wysyłacie do mnie na pw. W przypadku tajnych dziennych akcji obowiązuje ta sama zasada. Jeśli w Nocy zdecydujecie się nie wykonywać żadnej z dostępnych akcji, również wysyłacie w tym celu pw.
9. Jeśli umrzecie, dostaniecie linka do czatu dla trupków. Mimo to, zezwalam na pisanie w komentarzach. Jedyne, co będzie karane, to przekazywanie w komentarzach istotnych informacji, których jako osoby nieżyjące, nie macie prawa przekazać bezpośrednio.
10. W Fazie Dnia, jeżeli głosujecie na kogoś, jego nick wypisujecie tak. Jeżeli chcecie cofnąć głos, wypisujecie jego nick tak.
11. Złamanie zasad to żółta kartka. Dwukrotne złamanie zasad, to... czerwona kartka.
12. Gdy gra się skończy, wszystkie Wasze awatary w panelu sesji zamienię na symbole bóstw, które odgrywaliście, dlatego proponuję, aby na początku gry w Fazie Dnia dołączyć obrazek swojej postaci do pierwszego wpisu.


Lista graczy:
1. Wisienki - Brunchilda Grenbotellshlang - Labelas [Zlinczowany Dnia 5]
2. Lord Melkor - Artemis Entreri - Maska
3. traveller - Derek Zoolander - Tyr [Zabity Nocy 1]
4. Brilchan - Alexander Anderson - Ilsensine
5. sunellica - Dziwna Żaba - Bane
6. pi0t - Pracownik Socjalny - Mystra→Myrkul [Zlinczowany Dnia 4]
7. hen_cerbin - Emmerich Venden - Myrkul→Mystra [Zabity Nocy 4]
8. Feniu - Dioda Elektrownia - Bhaal [Zlinczowany Dnia 3]
9. Nami - Doradca Zawodowy - Tymora [Zabita Nocy 3]
10. Ardel - Pipa Pipa - Clangeddin [Zabity Nocy 1]
11. Blacker - Łupieżca - Torm [Zabity Nocy 5]

Zdolności:
1. Ilsensine
Budzi się pierwszy. Na początku pierwszej Fazy Nocy poznaje przynależność frakcyjną wszystkich graczy (z wyjątkiem Bhaala, którego widzi jako Neutralnego). Raz w ciągu gry, w Fazie Nocy, może zmusić jednego gracza (za pośrednictwem MG) do oddania głosu na wskazaną osobę. Jeśli gracz: a) nie zastosuje się do tego polecenia, b) jawnie zniechęci innych do głosowania, c) wycofa głos przed końcem Fazy Dnia, d) da po sobie poznać, że kontroluje go Ilsensine – zginie tuż po rozpoczęciu Fazy Nocy (zakładając, że Ilsensine przeżył do tego czasu). Ostatni warunek (d) będzie spełniony, gdy przynajmniej trzech uczestników wyrazi podejrzenie, że gracz nie oddał głosu z własnej woli. W kolejnych rundach graczowi bycie zabitym przez Ilsensine już nie grozi i może powiedzieć, że działał pod przymusem. Przez Torma i Mystrę jest widziany jako Mafia, a przez Tyra jako Miastowy. Wygrywa z Mafią.
2. Labelas
Budzi się po Ilsensine. Widzi każdego gracza, który go odwiedzi w Fazie Nocy (także Ilsensine'a, który działa przed nim). Nie zna celu tych wizyt. Raz w ciągu gry może natychmiast zakończyć trwającą Fazę Nocy, uniemożliwiając nocne akcje wszystkim graczom, którzy działają po nim.
3. Tyr
Budzi się po Labelasie. Każdej Nocy może odwiedzić jednego uczestnika, aby zobaczyć innych odwiedzających go graczy (tylko tych, którzy budzą się po Tyrze). Nie zna celu tych wizyt. Automatycznie poznaje przynależność frakcyjną pierwszej osoby, na którą zagłosuje w ciągu gry (Bhaala widzi jako Neutralnego, Ilsensine jako Miastowego, a Maskę jako Mafię). Wygrywa z Miastem.
4. Clangeddin
Budzi się po Tyrze. Każdej Nocy może odwiedzić wybraną osobę i zablokować jej działania lub nie podejmować żadnej akcji. Może zablokować tylko akcje graczy, którzy działają po nim.
5. Tymora
Budzi się po Clangeddinie. Każdej Nocy może odwiedzić i chronić jedną wybraną osobę lub nie podejmować żadnej akcji. Nie może chronić siebie. Nie da się jej zabić pierwszej Nocy.
6. Torm
Budzi się po Tymorze. Każdej Nocy może odwiedzić jednego gracza i poznać jego przynależność frakcyjną (Myrkula widzi jako Neutralnego, Maskę jako Miastowego, a Ilsensine'a jako Mafię). Raz w ciągu gry może skorzystać z podwójnego głosu w Fazie Dnia, co skutkować będzie natychmiastowym linczem (jeżeli oczywiście osiągnięta zostanie tym określona granica głosów do linczu). Jeśli jako jeden z głosujących doprowadzi na linczu na Bane'ie, wygrywa niezależnie od tego, która frakcja zwycięży.
7. Bane
Budzi się po Tormie. Każdej Nocy może kogoś odwiedzić i dokonać morderstwa, o ile nie zadeklaruje tego Myrkul. Raz w ciągu gry może skorzystać z podwójnego głosu w Fazie Dnia, co skutkować będzie natychmiastowym linczem (jeżeli oczywiście osiągnięta zostanie tym określona granica głosów do linczu). Jeśli jako jeden z głosujących doprowadzi na linczu na Tormie, wygrywa niezależnie od tego, która frakcja zwycięży. Jeśli zostanie zlinczowany, razem z nim ginie osoba, która jako ostatnia oddała na niego wiążący głos. Przez Mystrę jest widziany jako Neutralny.
8. Bhaal
Budzi się po Bane'ie. Każdej Nocy może odwiedzić jedną osobę i wyeliminować ją z gry. Gdy dokona pierwszego morderstwa, Myrkul poznaje jego tożsamość. Samego Bhaala w Nocy można zabić dopiero za drugim razem. Przy pierwszej, nieudanej próbie Bhaal poznaje tożsamość atakującego (czyli Bane'a lub Myrkula) i może mu przekazać tajną wiadomość za pośrednictwem MG, na którą atakujący może odpowiedzieć. Przez Ilsensine i Tyra jest widziany jako Neutralny. Wygrywa, jeśli będzie jednym z pięciu ostatnich (lub mniej) pozostałych w grze uczestników. Po spełnieniu tego warunku nie musi przetrwać do końca gry.
9. Myrkul
Budzi się po Bhaalu. Każdej Nocy może kogoś odwiedzić i dokonać morderstwa. Raz w ciągu gry, przed wysłaniem swojej nocnej deklaracji, może się dowiedzieć, którzy bogowie zginą w wyniku działań Bane'a i Bhaala. Nie da się go zabić w Fazie Nocy. Poznaje tożsamość Bhaala, gdy ten dokona pierwszego morderstwa. Przez Torma jest widziany jako Neutralny.
10. Mystra
Budzi się po Myrkulu. Każdej Nocy może odwiedzić jednego gracza i poznać jego przynależność frakcyjną (Bane'a widzi jako Neutralnego, Maskę jako Miastowego, a Ilsensine'a jako Mafię). Jeśli zginie, musi wybrać jednego uczestnika, spośród pozostałych w grze, któremu przekaże całą zebraną w ten sposób wiedzę. Ponadto raz w ciągu gry może odwiedzić w Nocy wybranego gracza i przesłać mu tajną wiadomość za pośrednictwem MG, na którą gracz może odpowiedzieć. Mystra może obu tych zdolności użyć w ciągu jednej Nocy tylko pod warunkiem, że celem jest ta sama osoba. Jeśli okaże się, że adresat wiadomości nie żyje, Mystra może wysłać wiadomość do innej osoby, ale nie w ciągu tej samej Nocy.
11. Maska
Budzi się jako ostatni. Raz w ciągu gry, pod koniec Fazy Nocy, może wskazać dwóch dowolnych graczy (w tym także siebie), którzy zamienią się rolami. Maska, używając tej zdolności, nie odwiedza żadnego z graczy. Wytypowani gracze od najbliższej Fazy Dnia tracą całą dotychczasową moc i mogą używać jedynie zdolności tego drugiego gracza, pod warunkiem, że nie są to zdolności jednorazowe, które zostały wykorzystane lub utracone przez poprzednika. Jeśli próba zamiany ról zakończy się niepowodzeniem (z powodu zablokowania zdolności przez Clangeddina lub śmierci jednej ze wskazanych osób), Maska nie będzie mógł drugi raz użyć tej zdolności. Immunitet w Fazie Nocy nie chroni przed zamianą ról. Przez Torma i Mystrę jest widziany jako Miastowy, a przez Tyra jako Mafia. Wygrywa, jeśli przetrwa do końca gry lub jeśli jako jeden z głosujących zlinczuje Tyra.
 

Ostatnio edytowane przez Ril : 11-03-2018 o 10:34.
Ril jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172