Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-02-2007, 00:28   #41
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 1 Tammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputację
Puk puk? Żyje tu ktoś jeszcze (poza mną)? Ja wiem, że mgła straszna, bolesna i śmiertelna, ale chyba nie aż tak?
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 15-02-2007, 12:41   #42
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 1 Tammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputację
JarkaTFL nie ma na forum od pierwszego lutego. Moje PW do niego wiszą. Jeśli któreś z Was ma z nim kontakt, dajcie proszę znać, czy ten kontakt działa.

Mam plan na reanimację sesji. Jeśli próby kontaktu z Jarkiem nie dadzą rezultatu, a będziecie mieli chęć grać dalej, z chęcią go ogłoszę.
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 17-02-2007, 17:25   #43
 
Nergala's Avatar
 
Reputacja: 1 Nergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skał
z Masterem kontaktu nie mam

co do reanimacji sesji to nawet dobry pomysl, ale czy wypali?
 
__________________
Sore wa... Himitsu desu ^_~
Nergala jest offline  
Stary 17-02-2007, 20:12   #44
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
Ja również nie mam kontaktu z Jarkiem, a co do reanimacji to nie mam nic przeciwko .
 
Koinu jest offline  
Stary 17-02-2007, 20:59   #45
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 1 Tammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputację
Pomysły są dwa.

1) Znajdujemy MG, lub jedno z nas nim zostaje na stałe.
2) Rolę MG pełnimy po kolei. Każde z nas przez tydzień, albo przez trzy tury, albo przez jedna turę, potem następne, potem następne. I tak to idzie w kółko.

Pierwsze rozwiązanie ma parę plusów:

a) spójność rozgrywki
b) spójność stylu MG
c) pozostali się bawią jako gracze

oraz minusów: jedno z nas najpewniej zostanie MG (ochotnicy?) a tak czy inaczej musimy wciągnąć w rzecz moderatorów. No i co, jak wróci Jarek?

Drugie rozwiązanie podoba mi się bardziej, mimo oczywistych minusów, będących zaprzeczeniami plusów pierwszego rozwiązania (spójność rozgrywki i stylu MG leży, zmiany MG powodują, że zabawa graczy jest nieco mniejsza).

Oto jego zalety:
a) jak wraca Jarek, to spokojnie możemy podjąć rozgrywkę dalej, właściwie "bezszwowo" i bez kłopotu
b) jesteśmy na tyle dużymi dziećmi, że spokojnie sobie poradzimy z wypracowaniem systemu zmian, kogo kolej na mistrzowanie itp.
c) Mistrzowanie na zmianę może być całkiem zabawne! Tak naprawdę polega to na zgraniu pomysłów, wymyśleniu sobie, CO się stało, oraz wymyśleniu co POZOSTAŁA dwójka wymyśliła, że się stało i powiązaniu wszystkich trzech wersji w całość.
d) nie ma problemu z ewentualnym odwróceniem nieporozumień - sen. "Budzicie się i stwierdzacie, że od momentu rozmowy z księdzem w kościele, tak naprawdę spaliście!"

Czekam na Wasze opinie.

To nie jedyne pomysły, jakie mogą tu paść, jak macie swoje, to zapraszam!
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 17-02-2007, 21:26   #46
 
Nergala's Avatar
 
Reputacja: 1 Nergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skał
Jarek może wrócić, więc bardziej pasuje w owej sytuacji mistrzowanie na zmianę...
Inny konspekt, Jarek wróci i już mu się tej sesji nie będzie chciało prowadzić - co wtedy? Tu byłby problem...

Jeżeli zostalibyśmy przy naszym mistrzowaniu, to z dogadaniem się nie będzie problemu. A jak byłyby jakieś niejasności - to po to są komentarze, nie?

pozdrawiam
 
__________________
Sore wa... Himitsu desu ^_~
Nergala jest offline  
Stary 17-02-2007, 21:45   #47
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 1 Tammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputację
Jak Jarek wróci i nie będzie mu się chciało mistrzować to po pierwsze, wystawimy mu opinię. :]

Po drugie, możemy wtedy zawsze wrócić do punktu 1. Albo nadal mistrzować na zmianę. Decyzja nasza, tak czy tak.
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 19-02-2007, 22:27   #48
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 1 Tammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputacjęTammo ma wspaniałą reputację
Zatem, kto ma chęć prowadzić jako pierwszy?

Na ile każde z nas obejmuje prowadzenie? Turę? Trzy? Dziesięć?

Czy uzgadniamy jakieś 'nieprzekraczalne' granice fabularne poza zdrowym rozsądkiem?
Jakie?

Czy ktoś czytał owo opowiadanie Kinga, pt. Mgła?

Czy macie pomysł na wytłumaczenie wydarzeń do tej pory i poprowadzenie rozgrywki dalej?

Czy macie jakieś inne sugestie co do SPOSOBU prowadzenia rozgrywki?

Od razu, moje odpowiedzi:

Ja nie, proszę o bycie drugim w kolejce. Trzy tury to dobry pomysł, ustalmy też, że post MG jest postem OSOBNYM, oznaczonym przez MG pisze albo jakoś tak, by z miejsca było jasnym, że dany post jest potem MG, nie gracza. Nie czytałem opowiadania Kinga, ale mam dwa pomysły na to, co się stało do tej pory, dlaczego, oraz jak to poprowadzić dalej. Nieprzekraczalne granice fabularne są dobrym pomysłem, wziąłbym ramy czasowe, aby tempo prowadzenia nas wszystkich się zgrało. Mogę wyjaśnić bliżej o co mi chodzi, jeśli trzeba. Co do sposobu prowadzenia rozgrywki mam następujące sugestie:

1. Post MG codziennie o ustalonej porze (22 wydaje się być niezła, ale to sugestia oczywiście)
2. Post MG jest oznaczony, tak, by nie mylić go z postem gracza którego tura na mistrzowanie. Oznacza to, że gracz-MG pisze DWA posty, nie jeden.
3. Ustalenie punktów fabularnych i ram czasowych, czyli dogadanie się, jakie etapy przyjmie rozgrywka. Sposób prowadzenia tych etapów oraz to, co z nich wyniesiemy, zależy już od nas. W ten sposób upewniamy się, że rozgrywka nie rozejdzie się w szwach w kilku postach .
4. Czy pasuje Wam jeden post dziennie, czy wolicie jeden na dwa dni?

To tyle z mojej strony, czekam na Wasze opinie i odpowiedzi.
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 21-02-2007, 14:32   #49
 
Nergala's Avatar
 
Reputacja: 1 Nergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skałNergala jest jak klejnot wśród skał
Ja pierwsza nie chce być... Kamil przykro mi

Tura czyli ? W umie mi wszystko jest obojętne na ile...

Granice... Tammo ja zgadzam się z Twoim zdaniem

Post dziennie - powinnam się wyrobić, jak nie... Na razie tę opcję odrzucam post dziennie powinien się ukazać

Co do godziny... 22 hm... Powinnam dać radę (moi rodzice są dziwni.... więc nie wiem jak mi to będzie wychodzić, najwyżej będę nielegalnie przy kompie )

"Mgły" (książki) nie czytałam, ale oglądałam film (jeżeli to na jej podstawie ^^")

Wytłumaczenie zdarzeń? - brak jakichkolwiek pomysłów
 
__________________
Sore wa... Himitsu desu ^_~
Nergala jest offline  
Stary 22-02-2007, 22:30   #50
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
Jest jeden mały problem... a mianowicie- ja nie umiem prowadzić sesji!! Jeszcze nigdy nie byłem MG, ani w realu ani na forum, ani nigdzie.
 
Koinu jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172