|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-04-2005, 22:03 | #81 |
Administrator Reputacja: 1 | Znowu skucha :/ Pamiętajcie żeby się nie zastawać bo można kipnąć nawet o tym nie wiedząc
__________________ |
11-04-2005, 14:39 | #82 |
Reputacja: 1 | mam pomysł aby wykozystać kości w tej sesji i nie tylko w tej ale kazdej otwartej mianowicie rzut na trafienie 1d2 gdzie parzyste oznaczaja trafienie i drugi rzut 1d6 na ilość zadanych obrazeń sugeruje aby człowiek miał 6 pkt zywotności czyli jak zabraknie żw to gostek jest dead Kto jest za ?
__________________ eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS old desingn(tm)'s man |
11-04-2005, 15:01 | #83 |
Reputacja: 1 | Hmm... No nie wiem, nie przepadam za kośćmi... Lepiej jest na forum prowadzić storytelling, ewentualnie w spornych kwestiach używać kości. Zresztą coś nie bardzo ten Twój system mi odpowiada. Proponuję zwiększyć ilość rzutów na obrażenia i samą żywotność. Trzeba by też wprowadzić parowanie, a co za tym idzie jakieś współczynniki. Modyfikatory od ewentualnego pancerza. Nie każdy też ma takie same umiejęności strzeleckie/bojowe ogólnie. Więc to już zakrawa o wprowadzenie normalnych współczynników, a z tym kłóci się idea sesji otwartej. Jednym zdaniem - jestem na nie Taki system rzutów byłby niesprawiedliwy... |
07-09-2005, 14:28 | #84 |
Administrator Reputacja: 1 | Nass wredziolcu.Fajnie, z klimatem ale znowu niebezpieczeńtwa Za mało mam już żywotki
__________________ |
07-09-2005, 14:35 | #85 |
Reputacja: 1 | Spoko spoko to jest wstęp, umarł Roy, niech żyje Max :P
__________________ And then... something happened. I let go. Lost in oblivion -- dark and silent, and complete. I found freedom. Losing all hope was freedom. |
07-09-2006, 20:56 | #86 |
Administrator Reputacja: 1 | Post marny, ale powstał aby ożywiac. Zacznijmy jeszcze raz
__________________ |
08-09-2006, 12:14 | #87 |
Patronaty i PR Reputacja: 1 | No czeeeeeeść Wiem, ostatnio w sesji otwrtej się nie popisałam :P Ale postanowiłam spróbować jeszcze raz Dlatego też wybrałam taką postać, która może wplątać się w akcję do końca, ale nie musi A teraz ładnie proszę o streszczenie mi fabuły, bo nie chce mi sie czytać 24 stron
__________________ Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher |
08-09-2006, 14:17 | #88 | |
Administrator Reputacja: 1 | Cytat:
[ Moderowany przez: [color=#330000:566f68c337]Redone @ [/b:566f68c337]2006-09-08, 18:22 ][/color:566f68c337] To może Milly mi streści? Znaczy mi chodzi o to, żeby wiedzieć gdzie jesteśmy i co to za baza, reszte sobie może wydedukuję. I czy to jakiś system czy taka sobie wariacja?
__________________ | |
21-09-2006, 22:24 | #89 |
Reputacja: 1 | Cóż ja mogę powiedzieć... Bazę i całą otoczkę wymyślił Sol z Diabłem, ja tam tylko byłam barmanką, nic poza tym. Jesteśmy na jakiejś planecie, na początku rozbił się samolot, potem samolot się wybuchnął, byliśmy gdzieś w jakiś podziemiach - jał! nie pamiętam już za bardzo o co chodziło W każdym razie ktoś nas gonił, ktoś postrzelił moją biedną małą Eri, wreszcie wróciliśmy do naszej bazy i było wielkie kaboooom! Wszyscy zginęli. Cośtam jeszcze Templarius kombinował z jakimś androidem czy co to tam było... :P Nie wiem dokładnie. W każdym razie bazę szlag trafił, a my jesteśmy jedynymi, którzy to przeżyli. Chyba, że ktoś chciałby się jeszcze dołączyć, to może się wykaraskać z tej masakry A konkretne szczegóły co do bazy i planety to musi Ci objaśnić Sol. Ja niewiele wiem w tej kwesti, bo ze mnie jest laik w sprawach s-f |
22-09-2006, 10:15 | #90 |
Patronaty i PR Reputacja: 1 | Dzięki Milly <rzuca się na Millusie i ściska> Jak popełnie jakąś gafę to wołajcie I żebym ja wiedziała kim my jesteśmy :P Ale to sobie wymyślę
__________________ Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher |