|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-06-2007, 01:27 | #1 |
Reputacja: 1 | [Kom] Showdown in Campbell city! Jeszcze raz zasady: W filmie Evil Dead mieliśmy bohatera, który początkowo bał się otoczenia i stworów. Im dalej leciał film tym bardziej bohater popadał w obłęd ale też lepiej radził sobie ze złem. I oto propozycja: Jest tylko jedna statystyka przedstawiana w ten sposób: „0/10” Pierwsza liczba to Szaleństwo a druga to Strach. Jak to wszystko działa? Każdy fakt, który w jakiś sposób pomaga (jest na ręke) waszej postaci, kosztuje punkt szaleństwa. Jeżeli opiszecie 3 fakty to płacicie 3 punkty. Przy zapłacie 4 punktów, przejmujecie narracje. Całkowicie. Możecie wtedy wprowadzić dowolne postacie, potwory a także jeżeli inni gracze się zgodzą sterować postaciami innych graczy. Przykład: „Ringo podrzucił swój gatling, by skosić serią nadbiegającego wilkołaka. Uśmiechnął się, i długą salwą rozorał potwora (1). Przeładował magazynek, i przygotował kolejny bo miał ich wiele (2). Kątem oka zauważył, że nad jego towarzyszem czai się latająca maszkara czołgająca się po suficie. Powolutku wyciągnął nóż i szybkim rzutem połączył świętym węzłem małżeńskim nietopyra i sufit(3)” Zaczynacie z 10 punktami strachu. Ta pula odpowiada za porażki postaci. Wydając punkty strachu, opisujecie fakty które nie pasują postacią (szkodą im). 3 punkty to 3 fakty, zaś 4 to przejęcie narracji. Przykład: „Jack zaklął kiedy amunicja wpadła mu do wnętrza własnej klatki piersiowej (1). Nie to było jednak najgorsze, ponieważ tuż obok niego stał już wielgachny pies który jednym ruchem łapy rzucił o ścianę (2).” Bilans: Wydając n punktów Szaleństwa tyle samo punktów trafia do Strachu i odwrotnie. Zaczynacie z 10 punktami strachu, więc chcąc nie chcą musicie nieco poddusić swoje postacie by zdobyć szaleństwo. Przykład: „Mając 10 punktów Strachu Van zadecydował, że z buta wyda 4 punkty Strachu i opisze jak życie skopało jego postać. Jest bezlitosny w swoim opisie, szarga dobre imie swojej postaci i wysyła je w ręce zombie. No ale teraz będą w objęciach martwych ludzi ma 4 punkty szaleństwa. A to oznacza że Martwi ludzie nauczą się tańczyć.” Dodatkowa zasada[1]: Jeżeli w pewnym momencie macie więcej punktów Szaleństwa niż Strachu, to możecie używać strachu dopiero, jeżeli ilość strachu jest większa niż Szaleństwa. Przykład: „Harv ma 7 punktów Szaleństwa i 3 Strachu. Nie potrzeba mu więcej strachu, poza tym zabraniają mu tego zasady. No cóż, moralności moralnością, ale Harv decyduje się jednak pozabijać tego biednego Wilkołaka używając 3 punktów Szaleństwa.” Dodatkowa zasada [2]: Na jeden post można maksymalnie użyć 4 punktów z dowolnej puli (np 2/2, 4/0, 0/4 itp) Co Robi MG, czyli Szeryf czyli Darken? Nie mam punktów, nie mam żadnych bilansów i tym podobnych. Moim zadaniem jest stawiać wasze postaci przed wyzwaniami. Moje opisy nie mają właściwie żadnej mocy mechanicznej, ja jedynie wrzucam ciekawe sytuacje. To od was zależy, co zrobi wilkołak czy jak skończą wasze postacie. Jeżeli nie przemiecie narracji w danym momencie, to po części to ja opiszę co się stało. Uwagi dodatkowe: Możecie używać narracji, by podkopywać innych. Co to oznacza? Ano że nie tylko ja, ale także i wy możecie stawiać wasze postacie w niezręcznych sytuacjach.
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. Ostatnio edytowane przez Darken : 21-06-2007 o 13:17. |