|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-08-2007, 19:35 | #11 |
Reputacja: 1 | Przyitajcie waszego Hevy Wepona ... Co do sesji to mapke sytuacyjna zrobie dzis koło 23 ... |
21-08-2007, 20:34 | #12 |
Reputacja: 1 | Witam i Pozdrawiam Wilczego brata Mam nadzieje iż razem zasłużymy na miano Wojowników Russa!
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho |
21-08-2007, 23:17 | #13 |
Reputacja: 1 | Ze względu na duże podobieństwo imion Sigurd i Sigmund zmieniłem mojego Krwawego Szpona Aptekarza-zielarza na Bjorna Znaczy się niedźwiedzia Mam nadzieję, że nikomu to nie przeszkadza, a ułatwi rozpoznawanie postaci
__________________ Ruck, Maul, Repeat! |
22-08-2007, 09:40 | #14 |
Reputacja: 1 | Taka uwaga techniczna Proponuje by Boltery i Hevy Boltery ze względu na plastycznosc opisów strzelały seriami ... Podana ilosc amunicji to ilosc seri a nie szt pocisków . A. Wasze deklaracje beda przezemnie traktowane jak plan ... nie posiadajac umiejetnosci zaawansowany rage ... postacie raczej łatwo poddaja sie furii ... ( marin walący goblina hevy bolterem to widok iscie zabawny ) |
22-08-2007, 10:32 | #15 |
Reputacja: 1 | Wiem jak używać kostek wieczorem opisze Pierwszy rzut to OP czy wpadłem w szał mam szczęscie i zaawansowany Rage Drugi to rzut na to czy trafiłem. Denis dodaj tam modyfikatory i powiedz jak wyszło A i prosiłbym o wynik konkursu gdyż bardzom ciekaw kto wygrał
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho Ostatnio edytowane przez Bortasz : 22-08-2007 o 10:36. |
22-08-2007, 16:26 | #16 |
Reputacja: 1 | Kości. No cóż kilka uwaga na początek. 1 Kostkami rzuca się PO napisaniu i wklejeniu posta. Nieznalazłem jeszcze sposobu by wraz z wklejaniem pojawiły się rzuty. 2 Rzucić można JENO RAZ. Czytaj jeżeli klikniesz zapisz to nie wykonarz już żadnego rzutu w tym poście (przynajmniej wedle mej wiedzy) Napisaliśmy posta i go wkleiliśmy. Teraz klikamy na znaczek kostek i u góry STRONY wyskoczy nam pulpit. Tam wpisujemy Wpierw ile ma być kostek i ilości ścianet (przypominam by ilości Kostek 1 a ścianek w wypadku rzutu na OP to 100) I klikamy DODAJ wykona się nam 1 rzut kostką 100 ścienną. Jeżeli teraz klikniemy ZAPISZ to koniec z rzucaniem zatem wpiszcie tyle rzutów ile myślicie że wykonujecie np. jak było u mnie Jeden na Opanowanie Drugi na US czy trafiam drania jak mi wyjdzie Opanowanie. Teoretycznie powinienem jeszcze dąć rzut na Kostkę 6 ścienną na obr z modyfikatorem plus 1 ale zapomniałem przyznam szczerze
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho |
22-08-2007, 16:33 | #17 |
Reputacja: 1 | teraz kwestia rzutów : W swpich postach rzucacie 1/ tylko w postach bitewnych 2/ Tylko na ponizsze atrubuty : - Opanowanie ( w sytuacjach steresowych ) - Inicjatywe ( pierwszy post w walce ) Inne rzuty bede wykonywał sam lub bede prosił o takowe . Prosze tych ktory nie maja wyszczegolnionych rodzajow posiadanych granatow o wpisanie ich do swoich kart istanieją 4 rodzaje : Fragmentacyjny Zasieg odłamków – bliski . Damage 6 ( Pp liczone podwójnie ) Zasieg rzutu – średni ( ZR-20 ) Krack Zasieg działania –bardzo bliski Damage 2 ( ignoruje pancerz ) Zasieg rzutu – sredni ( ZR-20) Melta Zasieg działania - kontaktowy Damage 1 ( Przeciwko celom opancerzonym 3 D6 ) Zasieg rzutu – Bliski Helfire Zasieg Działania - bliski Damage - 2 ( utrzymuje sie przez 3 kolejne rundy ) zasieg rzutu - bliski ( ZR-20 ) A i jeszcze jedna rzaecz ... widze ze nie da sie bez cyferek :d Zasieg Kontaktowy - od 1 m zaieg b bliski - 2-3 m Bliski - do 5 m Sredni do 20m daleki - ok 40-50m b daleki ok 100-120 m Marin idac moze przebyc w za 1 akcje ok 5m lub przebiec ( za 2 akcje = nic wiecej nie moe robic ) ok 20m W rundzie macie dwie akcje ... ( wykonanie wszystkich atakow to 1 akcja ... tak samo jak uzycie drugiej reki to tez 1 akcja ) Za 1 akcje marin moze przejsc w "overwatch " - strzela automatycznie jako pierwszy to KAZDEGO nowego celu jaki pojawi sie w zasiegu "sredni " .jednak nie ma mozliwosci wykonania uniku , parowania itp Ostatnio edytowane przez denis : 23-08-2007 o 14:06. |
23-08-2007, 14:02 | #18 |
Reputacja: 1 | prosze opisać funkcje pacasz z razem i hełm posiada??
__________________ "Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie. Hattori Hanzo" |
23-08-2007, 14:06 | #19 |
Reputacja: 1 | hanzo ... na wszystskiich bogow chaosu i cztery orkowe klany ... ja robie literowki ... ale ciebie nie sposob zrozumiec . Przeczytaj czasami to o napisałes ... Ale hanzo zawsze przepuszcza swoje posty przez Worda... A Ty miewasz z tym poważne problemy. Dlatego też, przy tej okazji, proszę o poprawę. I o używanie polskich czcionek. K. Co nie zmienia faktu ze nie sposob czasami doszukać sie sensu . Jezeli drogi "K" chcesz robic za adwokata to zapraszam na PW . Ostatnio edytowane przez denis : 23-08-2007 o 16:18. |
23-08-2007, 16:13 | #20 |
Reputacja: 1 | Jakie ma pancerz i hełm funkcje na przykład :czy urządzenia umożliwiające widzenie w ciemnościach .itp.
__________________ "Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie. Hattori Hanzo" |