Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-02-2008, 16:15   #11
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 1 Shoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumny
To jest wersja beta mapy :P

Tak wiem że jest brzydka. Ale wbrew pozorom funkcjonalna.
Czarne kułka ( i tym podobne twory geometryczne made by paint) są planetami.
Czerwone kułka to planety pod kontrolą Vrath.
Spray - takie małe kropeczki w liczbie mnogiej na jednym hexsie - pola asteroidów ( co ma znaczenie mniejsze lub większe, w czasie np walk ).
Jest to mapa : ogólna. Czyli to co wie każdy z was. Na pw podam wam na którym hexsie znajduje się wasza planeta startowa.
*****
Dodatek no 1 : szpiegowanie
Co turę możecie przeznaczyć dowolną ilość kd na wywiad. Im więcej przeznaczycie tym większa szansa że czegoś się dowiecie. A czego można się dowiedzieć ? Np. można poznać koordynaty wrogich planet, flot itp, statystyki wrogich statków, poziomy rozwoju wrogich planet itp. Możecie wybrac czy chcecie szpiegować któregoś z graczy, czy ogólnie. Należy brać pod uwage fakt iż ilośc kredytów na wywiad, ma w sobie zarówno finansowanie szpiegowania jak i kontrwywiadu. Czyli jeśli gracz A płaci 200kd na szpiegowanie i stara się tym samym dowiedzieć czegoś o graczu B, ale gracz B płaci 400kd, istnieje całkiem spora możliwość że gracz A nie dowie się niczego, ale za to gracz B dowie się kto próbuje go szpiegować. Co może prowadzić do problemów dyplomatycznych. Dodam że senat ( czyt. Vrath) nie przepada za szpiegowaniem, a przynajmniej oficjalnie tego nie promuje, chociaż samo imperium posiada jednych z najlepszych szpiegów w galaktyce.



ps. link do mapy na imgshare : Image Share

Edit : wklejam tu to co było o zasadach w pierwzym poście rekrutacji. Ot tak dla pamięci
Teraz o zasadach, ekonomi, produkcji i takich tam slów kilka :

1) Każda planeta produkuję określoną liczbe surowców naturalnych, które dla ułatwienia są automatycznie przeliczane na kredyty.
2) Kredyty sluża do produkowania jednostek : planetarnych i poza planetarnych.
3) Kredyty sluża do ulepszania ( rozwijania ) planet. Proces ten jest dla uproszczenia zniżony do tzw. poziomów rozwoju :

1) Poziom 0 - planeta nie skolonizowana, lub doszczętnie zniszczona.
2) Poziom 1 - planeta na stopniu rozwoju pozwalajacym na wydobycie zasobow i eksport ich do bankow rasy - produkuje 1000 kredytow na ture.
3) Poziom 2 - Produkuje 2000 kredytów.
4) Poziom 3 - 4000 kredytów
5)Poziom 4 - 5000 kredytów
6) Poziom 5 i ostatni - 6000.

Ilosc kredytow potrzebnych na podniesienie planety na nastepny poziom zalezy od jej klasy.
Klasy są 3 : A, B i C
A : 1/2 kredytow ktore przynosci poziom ktory chcemy uzyskac ( np jesli chcemy by nasza planeta podniosla swoj poziom na 3 - musimy zaplacic 2000 tysiaki. ).
B : 1/2 poziomu ktory chcemy osiagnac plus 1000.
C : 1/2 plus 2000.
Odzwierciedla to w swój prosty i ułomny sposób trudnosci środowiska.
Oczywiscie istnieja jeszcze inne klasy planet ale te nie nadają sie na kolonie.
Klasa D - mozna wybudowac na niej posterunek militarny ( outpost ).
E - planeta nie zdatna do niczego.


Teraz jednostki :

Statki kosmiczne : Najzabawniejsze jest to ze to wy sami tworzycie statki dla waszych ras
Nalezy jednak przestrzegac pewnych zasad by zachować równowagę :

Statki mają 4 wspólczynniki ;
SO - sila ognia
P - pancerz
Sz - szybkość
M - Manewrowość

Za co kazdy z nich odpowiada jest chyba jasne. Nie będe was tu męczyc tabelkami i wzorami co do rozwiązywania walk bo to generalnie moja działka :P

Statki dzielą sie na 4 klasy :
1) Patrolowce - 10 pkt na statystyki --------- 500 kd ( kd = kredyty )
2) Niszczyciele - 15 -------------------------------- 750 kd
3) Pancerniki - 20------------------------------------ 1000 kd
4) Lorniskowce - 25( lotniskowce mają dodatkowy wspolczynnik - pojemnosc hangarow ) 1500 kd
5) Transportowce : 10 pkt : nie moga brac uzbrojenia - przewoza jednostki ladowe.
1 pkt poświęcony na kabiny transportowe pozwala zabrać 2 regimenty piechoty lub jeden regiment czołgów ( lub mechow, lub innych pojazdow jakie tam sobie wymyslicie).
Kazda rasa może mieć nie więcej jak 10 róznych modeli statków.
W czasie gry będą wystepowac zdarzenia losowe ( ktore nie będą losowe ). Zdarzenia moga wachać sie od kataklizmów naturalnych, najazdów obcych cywilizacji, czy tez niespodziewanych okdryć waszych naukowców ( dajacych np bonusy jednemu typowi statkow itp ).

Errata :
mysliwce : kazdy punkt pojemnosci hangarow u lotniskowcow pozwala zabrac na poklad
1 eskadre mysliwców lub 1/2 eskadry bombowców. Przy tworzeniu lotniskowca należy wybrać jaki zestaw maszyn znajduje się na pokladzie statku. Np mój lotniskowiec ma 4 pkt hangarów, może więc przenosić 2 eskadry mysliwców i 1 eskadre bombowców lub 4 eskadry mysliwców. Przed wyslaniem mojej karty do MG muszę ustalić jaki uklad sił znajduję sie na pokladzie dla kazdego standartowo budowanego lotniskowca mojej rasy.

Sily naziemnne : dzielą się na piechote i pojazdy. Jeden regiment piechoty kosztuje 150kd jeden regiment pojazdów kosztuje 300 kd. Walki na planetach są rozwiązywane automatycznie, przezemnie po uprzednim wzięciu pod uwage sil obu stron, rozwoju planety, jej klasy itp.
Mapa galaktyki i cala reszta już potym jak zbiorą sie gracze.( jeśli się zbiorą )
 
__________________
Reaching out a paw
I catch you by your ankle
as you walk past me.
"Cat Haiku"

Ostatnio edytowane przez Shoujo : 03-02-2008 o 11:37.
Shoujo jest offline  
Stary 01-02-2008, 22:28   #12
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
1.Jak poruszają się floty? 1 tura 1 kratka? Działa to też po skosie?

2.Co się dzieje z kolonizatorem który trafi na inną nacje?

3.Planety/przestrzeń kosmiczna może być zajęta przez piratów?

jak tylko uzyskam odpowiedź, to wyśle Ci na pw moje rozporządzenia dotyczące mej nacji



P.S. Nie rozumiem dlaczego ludzie oceniają sesje jak się jeszcze nawet nie rozkręciła -_-. 2 głosy średnia 3. Może byście poczekali z ocenianiem?
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"

Ostatnio edytowane przez sante : 01-02-2008 o 22:30.
sante jest offline  
Stary 01-02-2008, 23:05   #13
 
Chrapek's Avatar
 
Reputacja: 1 Chrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Napisał sante Zobacz post
P.S. Nie rozumiem dlaczego ludzie oceniają sesje jak się jeszcze nawet nie rozkręciła -_-. 2 głosy średnia 3. Może byście poczekali z ocenianiem?
Sante, nie sądzę żeby to któryś z graczy oceniał sesję. Najprawdopodobniej przerasta ona poziomem część tubylców i muszą oni dać upust swojej frustracji . Nie patrz na te idiotyczne gwiazdki, tylko róbmy swoje .
Pozdrawiam.
 
__________________
There was a time when I liked a good riot. Put on some heavy old street clothes that could stand a bit of sidewalk-scraping, infect myself with something good and contageous, then go out and stamp on some cops. It was great, being nine years old.
Chrapek jest offline  
Stary 01-02-2008, 23:25   #14
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 1 Shoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumny
Sesja jest specyficzna, i własciwie nawet się nie zaczeła. Ale wielkich i wspaniałych ocen bym się nie spodziewała ze strony widowni. Duża częśc gry wszak rozgrywać się będzie nijako poza wzrokiem postronnych obserwatorów.
Co do pytań :
1 tura 1 kratka i tylko po liniach prostych.
Co się stanie z kolonizatorem napotykającym inną nacje ? Zależy od tejże innej nacji, sytuacji politycznej itp. A jak kolonizator napotka piratów/obcych ( jeśli się jacyś pojawią ) to pewnie zostanie zniszczony/ograbiony/ukradziony.

Piraci mogą wiele, ale zajmowanie planet raczej nie ( brak im sił lądowych zdolnych do przeprowadzenia operacji na taką skale), mogą jednak grabić planety.
 
__________________
Reaching out a paw
I catch you by your ankle
as you walk past me.
"Cat Haiku"
Shoujo jest offline  
Stary 02-02-2008, 00:16   #15
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
Kolejne pytania:

1. Piechota tylko może walczyć na planetach?
2. Zaraz po zajęciu nowej planety można na niej produkować nowe jednostki?
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"
sante jest offline  
Stary 02-02-2008, 00:51   #16
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 1 Shoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumny
Siły lądowe służą jak ich nazwa wskazuje do walki na lądzie
Wiem że logiczne by były abordaże itp itd, ale jak już pisałam stworzyło by to problemy organizacyjne. Więc tak : tylko na planetach.

Zajęcie czy skolonizowanie potrzebuje conajmniej 1 pełnej tury ( na wybudowanie koloni/ ustanowienie rządu i administracji ). Czyli przykładowo w turze 1 wysyłam kolonizatora, w turze drugiej każe mu kolonizować i w 3 turze mogę produkować już rzeczy na tej planecie.
 
__________________
Reaching out a paw
I catch you by your ankle
as you walk past me.
"Cat Haiku"
Shoujo jest offline  
Stary 02-02-2008, 01:02   #17
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał Shoujo Zobacz post
Siły lądowe służą jak ich nazwa wskazuje do walki na lądzie
Wiem że logiczne by były abordaże itp itd, ale jak już pisałam stworzyło by to problemy organizacyjne. Więc tak : tylko na planetach.
Źle skonstruowałem pytanie. Mój błąd. Chciałem zapytać czy tylko piechota może walczyć na planetach. Czyli flota w przestrzeni kosmicznej, piechota na lądzie.
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"
sante jest offline  
Stary 02-02-2008, 01:38   #18
 
Shoujo's Avatar
 
Reputacja: 1 Shoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumnyShoujo ma z czego być dumny
No siły lądowe to nie koniecznie piechota mogą być czołgi, mechy, pojazdy poduszkowe czy co tam chcecie :P.
Z punktu widzenia zasad jednak nie ma róznicy czy to mech czy to czołg
A statki nie mogą walczyć w atmosferze bo to fizicznie nie możliwe ^^
 
__________________
Reaching out a paw
I catch you by your ankle
as you walk past me.
"Cat Haiku"
Shoujo jest offline  
Stary 02-02-2008, 09:20   #19
 
sante's Avatar
 
Reputacja: 1 sante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodzesante jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Napisał Shoujo Zobacz post
A statki nie mogą walczyć w atmosferze
To chciałem sie dowiedzieć
 
__________________
"War. War never changes" by Ron Perlman "Fallout"
sante jest offline  
Stary 02-02-2008, 11:08   #20
 
Panda's Avatar
 
Reputacja: 1 Panda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodnie
Czyli ze wsparcia "lotniczego" nici, szkoda.
 
Panda jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:07.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172