|
Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
15-03-2014, 20:32 | #31 |
Reputacja: 1 | Technicznie to pewien sens w tym jest... rusznikarstwo jako takie to bardziej wyspecjalizowana mechanika (raczej sobie podaruję sobie specjalizację w różnych rodzajach broni. Po prostu różne konstrukcje będą łatwiejsze bądź trudniejsze w naprawie). Elaboracja to zabawa z miarkami, powolne eksperymentowanie z różnymi rodzajami prochu (biorąc pod uwagę warunki postapo to właściwości prochu często się zmieniają nawet w ramach jednego producenta) mało tu rzeźbienia w metalu a więcej precyzyjnego odmierzania, szacowania, testowania ładunków... |
15-03-2014, 21:46 | #32 |
Reputacja: 1 | W takim razie powinno być w chemii/materiałach wybuchowych (te drugie przecież dotyczą chyba także choćby granatów, niet?) , ale z drugiej strony samo rusznikarstwo powinno być w mechanice. Wydaje mi się, że wydzielono umkę po prostu do wszystkiego od broni i już. Ale to takie moje gdybanie, nie musisz sobie łamać głowy, bo właściwie nie bardzo mi zależy, ale lubię sobie pogadać.
__________________ Cogito ergo argh...! |
15-03-2014, 21:57 | #33 |
Reputacja: 1 | Jak dla mnie to granaty to rzucanie (bo wyciągnięcie zawleczki nie wymaga doktoratu) a ich produkcja to materiały wybuchowe jak dla mnie to do testów dłubania w broni można wykorzystywać połowę umiejki mechaniki. |
16-03-2014, 16:46 | #34 |
Reputacja: 1 | ...nie to żebym miał do powiedzenia towarzyszom podróży coś konkretnego - jakieś cześć, drobna wymiana uprzejmości i krótka gadka o niczym właściwie. Oczywiście jeśli mają czas, te nasze NPCe. Więc jak dla mnie możemy lecieć dalej.
__________________ Cogito ergo argh...! |
18-03-2014, 22:10 | #35 |
Reputacja: 1 | Coś mi niejasno chodzi po głowie, że trzeba też wprowadzić nabój do komory, ale się nie znam. Jeśli trzeba, to to też robi.
__________________ Cogito ergo argh...! |
19-03-2014, 10:06 | #36 |
Reputacja: 1 | Możesz spokojnie nosić zabezpieczoną broń z nabojem w komorze (MAS ma całkiem wygodny bezpiecznik obok kabłąka spustowego) Takie rozwiązanie pozwala także na załadowanie dodatkowego naboju -ładujesz nabój do komory, podpinasz pełny magazynek i masz jeden nabój "gratis". Podobnie będzie jeśli zmienisz magazynek zanim wystrzelisz ostatni nabój - jeden zostanie w komorze. (Stąd w opisach "pojemność magazynka+1" - co nie dotyczy rewolwerów i broni strzelającej z zamka otwartego) Ostatnio edytowane przez Leminkainen : 19-03-2014 o 10:23. |
24-03-2014, 19:01 | #37 |
Reputacja: 1 | Hmm jakby to ująć... liczyłem na to że uda nam się utrzymać tempo z odpisem co góra 48h ale i tak sesja opiera się na jednym graczu chciałbym żeby sytuacja się poprawiła jeśli się nie poprawi to będę niestety musiał pozbyć się nieaktywnych graczy i przeprowadzić rekrutację uzupełniającą :/ |
28-03-2014, 17:00 | #38 |
Reputacja: 1 | Jeśli nie zdarzy się coś bardzo dramatycznego, to po prostu będę walczył aż utłukę resztę.
__________________ Cogito ergo argh...! |
28-03-2014, 17:23 | #39 |
Reputacja: 1 | zaraz dojeżdżacie do końca tunelu (zresztą twoja postać przekona się o tym pierwsza) |
03-04-2014, 10:55 | #40 |
Reputacja: 1 | Powiedz mi jakbym przypadkiem zauważył klarka.
__________________ Cogito ergo argh...! |