Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-07-2016, 22:04   #121
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Lemi

- Chłopaki. Wasze postacie mają wolny wieczór. Wasza sprawa jak to rozdysponujecie. Jeśli wymiana info i narada Wam nie pasi spoko. Macie wolny wieczór. Mówię tylko, że jak żaden z BG nie zgłosi się na spotkanie zorganizowane przez Biancę z ludźmi Sanaki to do spotkania nie dojdzie mimo, że było umówione. Wasi BG wiedzą o tym z mojego kawałka posta z ostatniej tury.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 17-07-2016, 01:02   #122
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 9

- Post jest w terminie więc zaczynamy kolejna turę. Termin dla Was do północy czw. 21.VII.


PD


- Adi, Lemi, Merill i Stalowy po 10 PD.

- Dodatkowo Stalowy, Lemi i Merill po 5 Pd za ciekawe fabularki.




Omówienie


- Wszyscy jesteście w bazie. Pogadaliście sobie wieczorkiem, najedliście się i odsapnęliście. A potem palulu. Jeśli ktoś coś chce jeszcze pobawić się w jakąś rozmówkę czy co to niech wrzuca w retrospekcyjną scenkę do kolacji.

- W nocy budzi Waszych hirołów szczekanie psa. Wszyscy mniej więcej budzą się w tym samym czasie. Odgłosy walki są odległe o kilka domów czy na końcu ulicy albo coś podobnego. Więc te kilkadziesiąt do kilkuset metrów od Waszej bazy.

- Na słuch to w użytkowaniu jest broń lekka na kilka, kilkanaście luf. Kto się z kim czy do czego strzela to nie widać ani słychać dokładnie. Z bazy raczej nie da się zauważyć tego chyba, żeby się coś przeniosło bliżej.

- Liczą się decyzję aktywnych BG w głównej mierze.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 25-07-2016, 22:54   #123
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 10

- Post jest ciutkę po terminie. Więc zaczynamy kolejna turę. Termin dla Was do północy pt. 29.VII.


PD

- Wszyscy macie po 10 PD.



Omówienie


- Zaczęła się walka więc poszedł test Morale. Butch i Młynarz zdali, Scott i Tristan oblali. Czyli póki nie zadadzą Rany przeciwnikowi mają o 1 PT trudniej do walki.

- Cienie są ruchome i trudne do trafienia/wypatrzenia. Z mechy trzeba przed strzałem zdać test na paczaizm. Kto zda może strzelać kto nie to ma zbyt słaby namiar by otwierać ogień. W tej turze udało się tylko Młynarzowi więc tylko on może prowadzić sensowny ogień.

- Powyższe nie działczy (kulanie na paczaizm) jeśli stwór nie ma swobody manewru czyli prawdopodobnie jest jakoś związany walką, zamknięty w pomieszczeniu, na oświetlonym terenie itd.

- Ludzie z budynku są rozproszeni. Na oko wiecie, że powinno tam mieszkać ok tuzina lub dwóch normalsów. W tej chwili część walczy, cześć ucieka po budynku lub z budynku, cześć się chowa, generalnie jest chaos i hałas.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-07-2016, 08:29   #124
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
Rozumiem że Scott i Butch widzą albo zdają sobie sprawę z tego że są atakowani? Bo z opisu wynika że tylko Młynarz zdaje sobie z tego sprawę. Jak to wygląda segmentowo lub mechanicznie? Stwór wzlatuje i pikuje (z góry) na nas tzn. że jesteśmy już związani w zwarciu? Jeśli nie jaki czas mamy aż dojdzie do zwarcia?

Mechanicznie rzecz biorąc puszczenie broni to 0 segmentów tak? Mogę próbować strącić stwora podczas pikowania? W sensie zbić z toru lotu i sprowadzić do parteru mocnym uderzeniem? Jaka akcja byłaby testowana jakby to uderzenie było zadane moim SPAS'em?
 

Ostatnio edytowane przez AdiVeB : 26-07-2016 o 08:33.
AdiVeB jest offline  
Stary 26-07-2016, 11:35   #125
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Z mechy nie ma jeszcze zwarcia. Poszedł test na paczaizm i zdał tylko Młynarz więc tylko on dostrzegł niebezpieczeństwo na czas. Reszta nie zdaje sobie sprawy.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-07-2016, 12:43   #126
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
A jak mniej więcej segmentowo to wygląda? Ile mu zajmie to całe pikowanie?

Czy Młynarz zdąży strzelić do stwora co jest nad nami? Skoro go widzi to pewnie zdaje sobie sprawę z zagrożenia. Może by się udało go trafić?
 
AdiVeB jest offline  
Stary 26-07-2016, 12:46   #127
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- W tej chwili Scott i reszta robi swoje a stworek robi swoje. Jeśli Młynarz zdąży go trafić no to zobaczymy co się stanie. Jeśli nie no to stwór wykonuje swój atak w któregoś z motocyklistów. Jak wyjdzie ten atak to już też efekt kulania.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-07-2016, 14:15   #128
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
Dobrze. Mam nadzieję że pamiętałeś też o teście czujności.
 
AdiVeB jest offline  
Stary 31-07-2016, 00:31   #129
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- Chłopaki czekacie na coś? Termin był do pt czyli wczoraj. A na moje oko to co jest w doc spoko nadaje się do wrzucenia w post. Jak do jutra mi tego nikt nie wrzuci ja wrzucę w swój post i pociągnę dalej akcję.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 01-08-2016, 18:57   #130
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 11

- Post nieco spóźniony ale w końcu jest Termin ustalam do północy w pt. 05.VIII.


PD


- Wszyscy otrzymujecie po 10 PD.



Omówienie


- Butch strzelił ale chyba spudłował.

- Scott widział jak wewnątrz budynku ktoś roztrzelał jdnego stwora.

- Tristan i Młynarz skracają dystans.

- Scott i Butch mniej wiecej są przy budynku. Mają do niego kilka - kilkanaście kroków. Czyli pi x oko jeśli chcą to w ciągu 1 tury mogą się znaleźć w środku.

- Młynarz i Tristan mają w tej chwili ok 40 kroków do budynku. Jakby co jeśli skrócą odległość do ok 30 m zejdzie im -1 do trafienia za odległość bo wejdą w bliski dystans dla swoich broni. Orientacyjnie mogą pokonać to marszem (2 m/seg) w ok 2 - 3 tur lub biegnąc (6 m/seg) w ok 1 turę. Mogą też oprzeć broń o wrak czy coś by sobie nieco ułatwić trafienie. Skrócenie odległosci też ułatwia nieco testy na paczaizm.

- Ale ogólnie chłopaki chciałbym jakieś deklaracje w tej turze czy nawet interakcję czy co więcej niż na 1 turę bo tak to nie wiem na jak długo utkniemy w tej scence
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:02.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172